
Online Customer & Marketplace Coordinator med flair for kundeservice og mode
Har du passion for modebranchen og motiveres du af at yde kundeservice i verdensklasse? Har du flair for koordinering og systemer - og trives du i en alsidig hverdag, hvor to dage sjældent er ens? Så er det måske dig, vi leder efter til vores e-commerce team hos Nümph og Anerkjendt.
Om stillingen
Vi søger en engageret og struktureret koordinator til en alsidig rolle, hvor du både kommer til at varetage kundeservice for vores B2C-kunder og koordinere opgaver i forbindelse med vores Marketplace-salg.
Stillingen er på 30 timer om ugen fordelt på ugens 5 hverdage og foregår primært fra vores kontor i Kolding.
En stor del af kommunikationen foregår skriftligt - ofte på engelsk - så du skal være komfortabel med det. Kan du også begå dig på tysk, er det et ekstra plus.
Dine opgaver
Kundeservice (B2C)
Du bliver ansvarlig for at sikre en professionel og imødekommende kundeservice på vores webshop:
- Besvare henvendelser pr. mail og telefon (fx spørgsmål om pakker, reklamationer, nyhedsbreve)
- Systemmæssigt håndtering af returpakker
- Sikre et gnidningsfrit driftflow ved at:
- Overvåge og sikre korrekt ordrebehandling
- Fejlsøge og rette fejl i samarbejde med eksterne partnere
Marketplace-koordinering
Du kommer også til at arbejde med administration og drift af vores marketplace-platforme:
- Eksportere og opdatere produktdata
- Koordinere afsendelser med logistikafdelingen
- Daglig dialog med vores eksterne bureau
- Følge op på performance og sørge for supplering eller justering af varepakke.
Hvem er du?
Du er udadvendt, struktureret og brænder for modebranchen. Du trives med at have mange bolde i luften - og evner at holde styr på dem alle. Derudover ser vi gerne, at du:
- Er positiv og løsningsorienteret
- Har teknisk flair og forstår systemer og processer hurtigt
- Har erfaring fra (eller stor interesse for) modebranchen
- Arbejder selvstændigt, tager ansvar og følger opgaverne til dørs
- Er komfortabel med engelsk i skrift og tale (tysk er en fordel)
- Bevarer overblikket i en hverdag præget af skiftende prioriteringer
Vi tilbyder
Hos Nümph bliver du en del af en international modevirksomhed med en uformel og dynamisk kultur. Vi lægger vægt på samarbejde, kreativitet og faglig stolthed - og vi tror på, at det skal være sjovt at gå på arbejde.
Tiltrædelse:
Hurtigst muligt.
Interesseret?
Send din ansøgning mærket “Online Customer & Marketplace Coordinator” til Mette Østergaard Skytte hurtigst muligt via ansøgningslinket.
Vi holder samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.