I/S Norfors
Hørsholm

Programleder: Genbrug og Genanvendelse

Kom og gør en forskel sammen med os i Norfors! Har du kompetencer indenfor programstyring og projektledelse - og har du erfaring med anlægsopgaver på genbrug og genanvendelsesområdet, så søg nyt job som programleder hos os.

Norfors søger en programleder, der kan være med til at styre og drive vores anlægsprojekter på genbrug og genanvendelsesområdet. Vores genbrugspladser skal understøtte målet om øget genbrug og genanvendelse. Derfor spænder anlægsopgaverne bredt lige fra design og anlæg af fremtidens nye genbrugspladser til udvidelse af eksisterende og udvikling af pladserne, som de ser ud i dag. Stillingen bliver slået op, fordi Norfors gerne vil udvikle denne del af virksomheden.

Da Norfors er en reguleret virksomhed, er det vigtigt, at du ud over at styre et program og drive et projekt også kan skære en sag til for derigennem at skabe det gode beslutningsgrundlag for direktion og bestyrelse. Du vil få økonomiansvar for Programområdet, og det vil derfor være en fordel, at du kender til den økonomiske reguleringsmodel på området.

I Norfors har vi samlet vores udviklingsprojekter i én afdeling. Derfor vil du dele kontor med kollegaer, der driver anlægsprojekter på tværs af vores forretning. Alle projekter drives frem efter samme projektmodel – og du vil derfor have nære kollegaer allerede fra første dag.

Opgaver

Blandt dine opgaver finder du:

  • Programledelse og projektstyring med ansvar for også selv at drive projekter frem
  • Udarbejde beslutningsmateriale for anlægsprojekter til bestyrelse og direktion
  • Funktionsledelse af programområdet
  • Opbygge og udvikle programområdet
  • Dialog og koordination med ejerkommunernes forvaltninger
  • Bidrag til ledelsesinformation og nøgletal
  • Udarbejde et program for kommunikation i samarbejde med vores kommunikationsafdeling for den udvikling vi igangsætter med de nye projekter

Du vil i stort omfang få mulighed for at præge udformningen af dit nye job og den måde, som de opgaver, der skal løses, udføres på.

Kompetencer

Vi leder efter dig, der brænder for at gøre en forskel på en arbejdsplads, som løser væsentlige konkrete opgaver i den grønne omstilling. Vi skal stille vores forretning om, og vi har brug for din viden og erfaring for at løse de mange nye opgaver, som vi nu er i gang med at løse. Vi forventer, at du har følgende erfaring og kompetencer:

  • Relevant længerevarende uddannelse (ingeniør eller lignende).
  • Erfaring med program- og/eller projektledelse fra forsyningsbranchen.
  • Du trives i en hverdag, hvor ikke to dage er ens.
  • Du har erfaring med at drive og opbygge et programområde.
  • Du er god til at sætte dig ind i nye problemstillinger – og du kan lide at finde løsninger i samarbejde med andre.
  • Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at drive projekter- og beslutningsprocesser i en reguleret forsyningsvirksomhed.

Vilkår

Løn efter relevant overenskomst for stillingen, dine relevante kvalifikationer samt din øvrige baggrund. Vi tilbyder bl.a. en god sundhedsforsikring og en attraktiv pensionsordning. Derudover har vi en aktiv personaleforening, der samler medarbejderne omkring virksomhedsbesøg, sommerfester, familiedage mv.

Ansøgning

Er du interesseret i at få yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at henvende dig til projektchef Anette Skibsted på mail anbs@norfors.dk eller telefon 2152 5593.

Motiveret ansøgning + CV sendes via knappen "Ansøg". Vi indkalder løbende til samtaler og stillingen vil blive besat, når vi har fundet den rette person.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.