
Wonderful Copenhagen søger studentermedhjælper til Mobilitetsteamet i afdelingen CONNECT i Wonderful
Wonderful Copenhagen har i forbindelse med deres nye strategi ”Copenhagen – All inclusive” gennemført en organisationsændring og etableret afdelingen CONNECT. Mobilitetsteamet i CONNECT varetager Wonderful Copenhagens indsatser på mobilitetsområdet. Det vil sige:
- Driften af sekretariaterne for de to krydstogtnetværk Cruise Baltic og Cruise Denmark – Copenhagen and beyond.
- Vores forhåbentlig fremtidige indsatser på togturismeområdet
- Administration af flyruteudviklingsprogrammet Greater Copenhagen Connected.
- Vores indsatser ift. cykelturisme.
Teamet består af en funktionsleder, 5 medarbejdere og forhåbentlig dig, vores nye studentermedhjælper, da vores nuværende skal til udlandet og læse.
Det er særligt til krydstogtnetværkene, at vi leder efter en ny studentermedhjælper. Sammen med netværkenes samarbejdspartnere gennemfører vi årligt både nationale og internationale aktiviteter for at styrke og promovere Danmark og Østersøregionen som krydstogtdestination over for krydstogtrederier og rejseagenter.
Vi søger nu en dygtig studentermedhjælper, der skal assistere begge netværk i arbejdet med ovenstående.
Dit kommende arbejde
Som student i Mobilitetsteamet vil du få tildelt arbejdsopgaver inden for marketing, kommunikation, event- og mødeplanlægning samt diverse ad hoc-opgaver i krydstogtnetværkene.
Dine opgaver vil som udgangspunkt bestå i:
- Udarbejdelse af content og løbende opdatering af begge netværks hjemmesider: www.cruisecopenhagen.com og www.cruisebaltic.com
- Assistere i planlægning, koordinering og eksekvering af møder og messer
- Udvikling og grafisk opsætning af salgs- og marketingmateriale
- Udarbejdelse af LinkedIn-opslag på engelsk
- Udsendelse af nyhedsbreve til rejsebureauer, krydstogtrederier og partnere på henholdsvis dansk og engelsk
- Assistere med referatskrivning til møder
- Opdatering og udarbejdelse af lister i Excel
- Diverse ad hoc-opgaver
Vi forventer, at du:
- Studerer en relevant uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau med minimum 1,5 år tilbage af dit studie
- Interesserer dig for marketing, kommunikation og turisme
- Arbejder selvstændigt og effektivt med en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine arbejdsopgaver
- Er en teamplayer, som leverer kvalitet uanset opgaven, samt trives i et uformelt miljø, som til tider kan være hektisk med mange deadlines
- Spreder godt humør, og trives med rutineprægede opgaver
- Har et højt skriftligt niveau i engelsk, og har erfaring med at skrive korte, skarpe og fængende tekster på både dansk og engelsk
- Er erfaren bruger af Microsoft Office-pakken samt kan begå sig fint i InDesign. Erfaring med og interesse for CMS (fx Drupal og Umbraco) er et nice –to-have.
Vi tilbyder:
- En dynamisk og udfordrende arbejdsplads
- Et job med meget ansvar og forskelligartede arbejdsopgaver, idet vi er et lille team
- Erfaring inden for marketing, B2B kommunikation, turisme og eventplanlægning
- Mulighed for at sætte præg på egne arbejdsopgaver
- Et arbejdssted i København tæt på Nørreport Station, hvor du får mere end 80 passionerede kollegaer, som alle brænder for turisme og udvikling af København
- En fast stilling med gennemsnitlig 15 timer om ugen fordelt på 2-3 dage.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Mobility Lisa Borch-Andersen på lba@woco.dk.
Ansøgning og CV indsendes via ansøgningsknappen "Ansøg".
Ansøgningsfristen er 30. maj, med opstart pr. 1 august. Samtaler forventes at blive afholdt primo juni. Vi modtager ikke ansøgninger sendt som brev eller e-mail