VARO Specialmaskiner A/S
Hornslet

Økonomiassistent søges til stærkt team

Om os

VARO’s mission er at levere innovative og effektive maskinløsninger, der optimerer vores kunders processer og øger deres produktivitet. Virksomhedens DNA er en stærk passion for at udvikle målrettede og innovative løsninger, der passer præcis til vores kunders behov. Vi leverer løsninger til mange forskellige brancher, herunder pharma, life science, food, montageteknik, fremstilling af papir (Airlaid) med mere. Vi beskæftiger pt over 100 medarbejdere.

Grundet vækst søger vi nu en økonomiassistent til vores økonomiafdeling.

Jobbeskrivelse

Som økonomiassistent hos VARO bliver du en vigtig del af vores økonomiafdeling, hvor du sammen med dine kollegaer i afdelingen skal sikre høj kvalitet i regnskabsrapporteringen og fungere som proaktiv sparringspartner for den øvrige organisation. Som projektvirksomhed er arbejdsopgaverne meget forskelligartede og de opgaver du kommer til at løse, vil være meget varierede.

Vi søger en profil der arbejder hver dag på at skabe og udvikle de bedste og mest effektive løsninger for virksomheden. Du er bevidst om vigtigheden af at du løser dine opgaver med høj kvalitet og vi lægger vægt på, at du har en grundlæggende faglig nysgerrighed indenfor bogholderi, hvor du sammen med teamet kan bringe os til næste niveau af effektivitet i afdelingen.

Sammen med dine kollegaer i økonomiafdelingen vil dine primære arbejdsopgaver inkludere:

  • Bogføring og håndtering af workflow indenfor varekøb
  • Sagsregnskab – administration/opfølgning
  • Månedlige afstemninger og deltagelse i regnskabsafslutning
  • Deltagelse i lønadministration
  • Formidling af økonomisk viden til organisationen
  • Fokus på procesoptimering og forslag til løbende forbedringer

Kvalifikationer:

  • Du har formentlig en relevant uddannelse inden for økonomi og regnskab. Du har minimum 3 - 5 års erfaring fra en økonomiafdeling, har arbejdet med relevante økonomiopgaver før dette job og gerne fra en produktionsvirksomhed med projektsalg.
  • Du har et indgående kendskab til økonomisystemer (gerne NAV) og Excel på højt niveau
  • Du er motiveret for arbejdet som økonomi assistent og har en solid forståelse og interesse for tal, regnskab og økonomi
  • Erfaren og dygtig til at skabe struktur og overblik over opgaver, som del af et team
  • Flydende i dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt

Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende rolle i en agil virksomhed med præstigefyldte projekter
  • Rig mulighed for faglig og personlig udvikling igennem mange forskellige opgaver og gode kollegaer
  • Et godt arbejdsmiljø med skønne kolleger, en venlig atmosfære og hjælpsomhed
  • Sociale arrangementer

Om stillingen

Stillingen er en fast fuldtidsstilling, og du vil arbejde på vores kontor i Hornslet.

Ansøgning

Hvis det giver dig blod på tanden, så send dit CV og ansøgning med motivation for jobbet hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, og ansætter når vi har fundet den rette.

Ved spørgsmål, kan du sende en mail til økonomichef Bjarne Sjørup Sørensen på bss@VARO.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.