
Er du vores nye lønmedarbejder?
Har du erfaring med løn som lønningmedarbejder, og ønsker du et alsidigt job, hvor du er ansvarlig for lønnen fra A til Z? Vil du være en del af en miljøvirksomhed med hjælpsomme og kompetente kolleger? Og har du erfaring, lyst og kompetencer til at løse opgaverne, så er det dig, vi søger!
Jobbet og dine ansvarsområder og -opgaver
- Du kommer til at referere til vores HR-chef og får ansvaret for løn fra A til Z for cirka 200 medarbejdere – herunder bl.a.:
- Varetage alt vedrørende løn og lønkørsel for cirka 90 timelønnede og 110 funktionærer – dog ikke afstemning.
- Vejlede kolleger og klæde ledere på i forhold til gældende lovgivning og overenskomster inden for løn- og personaleområdet.
- Personaleadministrative opgaver: On- og offboarding herunder oprette og vedligeholde stamdata i vores løn-, tidsregistrerings- og HR-system, ansættelses- kontrakter, tillæg og fratrædelser. Syge-, fleksjob- og barselsrefusioner kører automatisk via MinRefusion (Nem-HR).
- Jobbet forventes at kunne varetages med en ugentlig arbejdstid på cirka 30-37 timer pr. uge.
Dig og din baggrund
Vi forestiller os, at du har minimum 3-5 års erfaring med lønbehandling og indgående kendskab til løn- og HR-systemer. Vi ser meget gerne, du har erfaring med timelønnede på Industriens Overenskomst og på Industrioverenskomsten mellem 3F og Dansk Byggeri samt med funktionærer.
Herudover er det et stort plus, hvis du har du erfaring med personalesystemer, tidsregistreringssystemet TimeMap, lønsystemet ProLøn og er dygtig til Excel.
Som medarbejder i RGS Nordic lægger vi vægt på, at du er kvalitetsbevidst, fleksibel og kan arbejde selvstændigt. Det falder dig naturligt at være serviceminded i din dialog med kolleger og samarbejdspartnere. Vi forventer ligeledes, at du arbejder struktureret, yder konstruktiv rådgivning og tager ansvar for dine opgaver og sørger for, de bliver fulgt til dørs og løst.
Vi tilbyder
En rigtig god arbejdsplads med kompetente og hjælpsomme kolleger. Som en førende miljøvirksomhed er ansvar og ordentlighed en naturlighed. Vi bestræber os på at gå foran og gør os umage for at leve op til myndighedernes stigende krav og kundernes høje forventninger til os.
Vi har et rart kollegialt fællesskab, hvor det er naturligt, at vi hjælper og sparrer med hinanden. Vi har et godt og konstruktivt samarbejde med vores samarbejdspartnere – og ser god service og høj kvalitet som en selvfølge.
Vi kan blandt andet tilbyde en lækker frokostordning, sundhedsforsikring, fleksible arbejdstider, på sigt mulighed for at arbejde hjemme og løn efter kvalifikationer.
Din ansøgning
Kan du se dig selv i ovenstående stilling, så hører vi meget gerne fra dig hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende og tager stillingsopslaget ned, når vi har fundet vores nye kollega.
Du sender din ansøgning, dit CV, eventuelt udtalelser og andre relevante papirer via knappen ”Ansøg”.
Ønsker du flere oplysninger?
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.rgsnordic.com og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef, Kent Aalborg på telefon 81 88 68 14 eller på mail: kaal@rgsnordic.com.
Om RGS Nordic
I RGS Nordic er vi specialister i behandling af forurenet jord og genanvendelse af bygge- og anlægsaffald. Vi driver 17 modtage- og behandlingsanlæg i Danmark – heriblandt landets største affaldsbehandlingsanlæg på Amager. Faktisk behandler vi en tredjedel af alt affald fra bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Samlet beskæftiger vi mere end 200 medarbejdere. RGS Nordic er ejet af hollandske Blue Phoenix Group.
Vores ambition er at gøre cirkulær økonomi til en god forretning. Vi arbejder for at affald omdannes til cirkulære materialer, som forretningsmæssigt kan stå på egne ben og fungerer i industriel skala. Vi tager et aktivt samfundsansvar og arbejder for at adressere klima-, miljø- og biodiversitetskriser ved at nedbringe trækket på naturens ressourcer og give brugte materialer nyt liv, nedsætte CO2-udslippet og minimere miljøbelastningen fra produktionen i samfundet.
Vi er små 200 medarbejdere og har anlæg fordelt geografisk i hele Danmark. De fleste af vores administrative funktioner inklusiv HR har base på Selinevej i København.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.