
Kontorassistent, med lyst til at yde god service til vores kunder og leverandører verden over
Er du struktureret, engageret, og besidder en generel god forretningsforståelse? Nyder du at interagere med mennesker både internt og eksternt? Så er det måske netop dig, vi leder efter.
Hos Nordic Hi-Fi søger vi en kontorassistent, som er fleksibel, selvstændig og serviceminded. Du ”vælger dit job til”. Samtidigt har du en positiv tilgang til dit arbejdsliv og bidrager med godt humør til det gode samarbejde og fællesskab i afdelingen. Du bliver en del af en virksomhed, som på mange måder minder om en startup – så det er vigtigt at du er selvstændig og motiveres af selv at skabe systemer og ”bygge” din arbejdsplads op.
Du trives i et miljø hvor hverdagen består af mange forskelligartede opgaver og bolde i luften. Du er struktureret, omhyggelig, koordinerende og planlæggende og nyder at have en spændende hverdag med mange udfordringer. Du er tryg i opgaver såsom indtastning af data i ERP-systemer, og føler dig hjemme når du via telefon eller mail kommunikerer med leverandører, kollegaer og kunder. Du er i stand til at holde hovedet koldt, når der er fart på.
Din rolle
Som kontorassistent vil du skulle hjælpe til som backoffice medarbejder i såvel indkøbsfunktioner som salgsfunktioner. Du vil have daglig kontakt til både fabrikker i Asien, logistikfirmaer, eksportkunder og vores lager i Nordjylland, hvorfor hverdagen vil være fyldt med forskelligartede opgaver. Du kommer til at kommunikere skriftligt og mundtligt på lige dele dansk og engelsk. Dine primære værktøjer bliver Outlook, telefon, Excel og Business Central.
Eksempler på opgaver
- Løbende opfølgning på leverancer hos fabrikker samt klargøring af interne papirer vedr. Modtagelse på lager.
- Koordinering af forsendelser mellem fabrikker og kunder eller vores lager.
- Koordinering af forsendelser til eksportkunder.
- Vedligeholdelse af stam- og ordredata i ERP-system.
- Assistere vores indkøbs- og eksportafdeling, andre afdelinger samt lagerteam i ad hoc-opgaver
Vi forestiller os, at du
- Er klar til at tage ansvar og har lyst til at vokse sammen med os i en virksomhed i udvikling.
- Evner at have flere bolde i luften.
- Har en struktureret og omhyggelig tilgang til nye opgaver.
- Føler dig tryg i det engelske sprog.
Vi tilbyder
- En central rolle i en virksomhed i vækst med ambitiøse planer.
- Mulighed for at sætte dit præg på området og din dagligdag.
- Et ungt, uformelt og energifyldt team med fokus på samarbejde og udvikling.
- Fleksibel i arbejdstid fra 30-37 timer om ugen.
Hvem er vi?
Nordic Hi-Fi er en selvstændig virksomhed under AudioNord – koncernen bag HiFi Klubben som samlet beskæftiger over 800 medarbejdere på tværs af flere lande. Nordic Hi-Fi blev grundlagt for over 20 år siden som et in-house brand med en klar mission: At gøre kvalitetslyd tilgængelig for alle, uden at gå på kompromis med æstetik og ydeevne.
I dag står vi på egne ben med et solidt fundament af fem stærke brands: Argon Audio, Vestlyd, Radiant Acoustics, Noon Audio og Essentials – som hver især henvender sig til forskellige segmenter af lydmarkedet. Fælles for dem alle er en kompromisløs tilgang til kvalitet, design og værdi. Vores produkter sælges globalt via egne webshops, gennem forhandlere og i HiFi Klubbens butikker samlet med en omsætning på tre-cifret millionbeløb.
Bag kulissen står et ungt, engageret og ambitiøst team i rivende udvikling. Vi er ca. 15 fuldtidsansatte med højt til loftet, kort fra idé til handling – og en stærk kultur baseret på faglighed, kreativitet og samarbejde. Vores hovedkontor ligger i Tilst, hvor vi deler lokation med HiFi Klubbens hovedkontor.
Er det dig, vi leder efter?
Send din ansøgning og dit CV senest 1. juli 2025 til Camilla og Mona på purchase@nordichifi.com. Du er også velkommen til at sende andet relevant arbejde med – men det er ikke et krav. Vi afholder samtaler løbende og lukker opslaget, når vi har fundet den rette kandidat.
Ansøgningsfrist: 01/07/2025
Forventet startdato: Snarest muligt
Lokation: Tilst Søndervej 136, 8381 Tilst