
Customer Service Representative (Danish-speaking) - On-site - Electrical Automotive Industry XM01
Oplev styrken af en game-changing karriere
Søger du efter næste skridt? Vi er en global teknologileder og serviceudbyder, der driver fremtidens brands. Vi hjælper kendte brands – dem du bruger hver dag – med at forbedre deres forretning gennem teknologi og integrerede løsninger i over 70 lande.
Hvis du ønsker at vokse og blive inspireret, vil du som kundeservicemedarbejder i Barcelona (on-site) være en del af vores team af game-changers, der driver fremtidens brands inden for elbiler.
Karrierevækst og personlig udvikling
Dette er en fantastisk mulighed for at opleve styrken af fremtiden, og samtidig få "venner for livet". Vi giver dig al den træning, banebrydende teknologi og løbende støtte, du har brug for for at få succes.
Hvad du vil gøre i denne rolle
I alt hvad vi gør, tror vi på at gøre det rigtige for og med mennesker – vores kunder, deres kunder, vores folk, vores samfund og vores planet.
Som kundeservicemedarbejder i vores team vil du:
- Tage imod indkommende kundehenvendelser (via telefon, e-mail, chat og andre automatiserede alarmer) og løse brugernes krav
- Registrere opkaldsdetaljer i opkaldshåndteringssystemer og give svar og løsning inden for SLA
- opretholde service- og produktviden og ekspertise i forbindelse med applikationer, specifikke for individuelle kunder
- Sikre, at kontraktuelle SLA'er opretholdes
- Dække for andre agenter i deres fravær, enten inden for samme team eller på tværs af teams
- Forstå og overholde administrative pligter, herunder ferie, sygdom og overarbejde
- Arbejde på yderligere opgaver krævet af Supervisor eller Mentor, der er forbundet med at opretholde serviceydelse, kvalitet og kundetilfredshed
Dine kvalifikationer
Vi omfavner vores game-changers med åbne arme, mennesker fra forskellige baggrunde, der er nysgerrige og villige til at lære. Din naturlige evne til at hjælpe andre og gå ud over WOW for vores kunder vil passe perfekt til det, vi gør, og hvem vi er.
Concentrix er et godt match for dig som:
- Er flydende eller tosproget i dansk og er flydende i engelsk
- Har 1 års erhvervserfaring inden for kundeservice
- Har arbejdskendskab til IT-platform, udstyr og applikationer: Windows/MS Office/internetkonfiguration
- Har en god disposition for at arbejde i et kundeservicemiljø
- Kan tage ejerskab og bringe opkald til løsning eller eskalere opkaldet til løsning
- Har erfaring inden for bilindustrien
- Har erhvervserfaring med elbiler eller ejer din egen
Opfylder du ikke alle krav? Ingen bekymringer. Vi er dedikerede til at skabe en mangfoldig, inkluderende og autentisk arbejdsplads for alle. Hvis du føler, at du ikke opfylder alle kriterier, opfordrer vi dig stadig til at ansøge. Vi vil gøre vores bedste for at matche dig med det rigtige job, uanset om det er dette eller en anden rolle.
Hvad er der i det for dig
Vi udfordrer konventioner for at levere uforudsete resultater, ved at skabe kundeoplevelser, der går ud over WOW. Derfor investerer vi betydeligt i vores folk, vores infrastruktur og vores kapaciteter for at sikre langvarig succes for vores teams, vores kunder og DIG.
I denne rolle tilbyder vi fordele, der støtter din unikke livsstil:
- Fuldtids 39 timer/uge permanent kontrakt: Mandag til fredag 08:00 til 18:00
- Løn 21 700 euro brutto/år + op til 2000 euro brutto/år i bonus
- Central placering i Barcelona
- Fuldt betalt træning om virksomheden og det projekt, du vil arbejde på
- Karriereudviklingsprogrammer og specialiserede kurser
Oplev den bedste version af dig!
Hos Concentrix investerer vi i vores game-changers, fordi vi ved, at når vores folk trives, trives vores kunder og deres kunder.
Hvis alt dette føles som det perfekte næste skridt i din karriere, vil vi gerne høre fra dig. Ansøg i dag og opdag hvorfor over 440k+ game-changers rundt om i verden kalder Concentrix deres "foretrukne arbejdsgiver".
Concentrix er en arbejdsgiver med lige muligheder
Vi er stolt forenet globalt som ét team og som én virksomhed. Vi er forpligtet til lige beskæftigelsesmuligheder for alle kandidater og et arbejdsmiljø fri for diskrimination og chikane. Alle vores rekrutteringspraksisser er baseret på forretningsbehov, jobkrav og faglige kvalifikationer, uden hensyn til race, alder, kønsidentitet, seksuel orientering, religion, etnicitet, familie- eller forælderstatus, national oprindelse, handicap eller nogen anden klassifikation beskyttet af gældende national lovgivning.