
Brænder du for indkøb, koordinering og kampagneplanlægning? Så er du måske vores nye indkøbskoordinator!
Om stillingen
Som indkøbskoordinator får du en central rolle i at sikre, at vores indkøbsprocesser og kampagner kører effektivt og gnidningsfrit. Du vil arbejde tæt sammen med både leverandører og interne teams og være ansvarlig for både koordinering, opfølgning og vedligeholdelse af data.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Koordinering og gennemførelse af indkøb
- Løbende kontakt med leverandører
- Vedligeholdelse og opdatering af varestamdata
- Planlægning og eksekvering af kampagner i samarbejde med marketing og salg
- Lagerstyring og optimering af vareflow
- Tæt samarbejde med kolleger på tværs af afdelinger
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med indkøb og kampagnestyring
- Har arbejdet med varedata og forstår vigtigheden af korrekt vedligeholdelse af varestamdata
- Har kendskab til og erfaring med Officepakken – især Excel
- Har erfaring med Navision (eller et lignende ERP-system)
- Arbejder struktureret og detaljeorienteret
- Er god til at kommunikere og samarbejde – både internt og eksternt
- Taler og skriver dansk og engelsk på et godt niveau
Vi tilbyder:
- En fleksibel deltidsstilling på 20 timer om ugen
- Et uformelt og engageret arbejdsmiljø
- Mulighed for faglig udvikling og stor selvstændighed i jobbet
Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning og CV senest d. 16. maj. Ansøg via knappen "Ansøg"
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.