
Sales Supporter med nøgleansvar – spil en vigtig rolle i samarbejdet med en af vores største kunder
Brænder du for at give kunderne den bedste service og trives du med at have en central rolle i samarbejdet med en nøglekunde?
Så er dette en unik mulighed for dig. Vi søger en Sales Supporter, der får ansvaret for at sikre den daglige kundetilfredshed og være en vigtig kontaktperson for en af vores største kunder i Danmark.
Sales Supporter med styr på detaljer og blik for helheden
Vi leder efter dig, der kan lide at have styr på tingene – som finder ro i overblik og trives med faste rammer og klare opgaver. Du er typen, der lægger mærke til, når en deadline nærmer sig, og som helt naturligt følger op, så tingene bliver gjort – både for kundens og kollegernes skyld.
I rollen bliver du den faste kontaktperson for en af vores største kunder i Danmark. Du får en vigtig opgave i at sikre, at samarbejdet fungerer i praksis – fra bestilling til levering – og at spørgsmål eller udfordringer bliver håndteret hurtigt og ordentligt. Det kræver, at du tør tage beslutninger, når det er nødvendigt, og at du kan sætte retningen, så kunden føler sig tryg i samarbejdet med os.
Derudover er det vigtigt, at du er dygtig til og trives med at arbejde i IT-systemer og særligt Excel, da vi bruger det ift. at holde styr på ordre, priser, leveringer m.m.
Du arbejder tæt sammen med vores Account Manager, som kender kunden og strategien, mens du holder styr på detaljerne og får tingene til at ske. I er hinandens sparringspartnere og sikrer sammen, at kunden får en oplevelse af, at vi forstår deres behov – og reagerer på dem.
Du bliver en del af et erfarent Sales Support-team på otte kolleger og refererer til vores Sales Support Manager.
Dit ansvar og dine arbejdsopgaver:
- Support af en af vores største kunder i Danmark
- Ordremodtagelse/-håndtering pr. telefon, mail, hjemmeside og opgaver fra det eksterne team
- Assistere håndtering af varer, tilbud, salgsmateriale, billeder m.m.
- Assistere arbejdet med vareinformationer til vores kunder
- Opfølgning på marketings- og kampagneordre
- Tæt samarbejdspartner med Account Manager for kunden
- Div. ad hoc- og rutineopgaver i det interne team
Vi håber at du kan bidrage med følgende faglighed:
- Du har flere års erfaring fra en lignende stilling i en salgssupportafdeling, hvor du har arbejdet tæt sammen med sælgere og haft en alsidig hverdag. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med kædekunder eller hypermarkets.
- Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk.
- Du er superbruger i Navision, Excel og måske endda Perfion.
- Du har tidligere skabt succes i en lignende rolle og er klar til at bringe dine kompetencer i spil for at udvikle og optimere vores processer.
Din profil og dit mindset:
- Du trives i et dynamisk miljø, hvor du selv tager styring og skaber struktur i din hverdag.
- Du er skarp til at prioritere dine opgaver og kan omstille dig, hvis en hasteopgave kræver din opmærksomhed.
- Du har et naturligt overblik og en løsningsorienteret tilgang – du får tingene til at ske!
- Du venter ikke på, at opgaver lander på dit bord – du tager initiativ og driver dem fremad.
- Du er en holdspiller, der trives i samarbejde og bidrager aktivt til fælles succes.
Hvem er Maki A/S?:
Vi er Nordens førende distributør af legetøj og repræsenterer nogle af verdens mest kendte legetøjsbrands, som Barbie, Fisher-Price, Hot Wheels, Paw Patrol, Monster Jam og Schleich. Vi distribuerer over 80 attraktive brands til butikker og webshops i hele Norden og sælger udelukkende til vores B2B-kunder, som serviceres af vores dedikerede salgsteams i Danmark, Norge, Sverige og Finland.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Du bliver en del af en arbejdsplads med en uformel tone og et dynamisk miljø. Vi tilbyder bl.a.:
- Fleksibilitet med mulighed for hjemmearbejde, så arbejde og familie harmonerer.
- En aktiv personaleforening, der arrangerer sociale aktiviteter som brætspilsaftener, biografture, og familiedage.
- En spændende virksomhed, der værdsætter hurtig handling og sjov sammen.
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
- Mulighed for at se din indsats gøre en forskel.
- Dygtige kolleger, der arbejder godt sammen i en hverdag præget af humor og omsorg.
Lyder det som noget for dig? Så ansøg nu og vær med til at sætte dit præg på fremtiden for legetøj i Norden!
Send dit CV hurtigst muligt til jobs@maki.dk med emnet Sales Support. Du er velkommen til at kontakte Sales Support Manager, Winnie Hellqvist på +45 28 96 09 35, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Arbejdssted: Nydamsvej 21, 8362 Hørning.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.