
Studentermedhjælper til Kundekommunikation
Får du energi af at kommunikere? Og har du god forståelse af datamængder og IT? Så kan du blive vores nye studentermedhjælper i Kundekommunikation.
”Hos Rejsekort & Rejseplan arbejder vi hver dag på at gøre kollektiv transport nemmere for alle. Vores digitale løsninger – Rejsebillet, Rejseplanen og Rejsekort som app – bruges af millioner af mennesker, og vi udvikler dem konstant. Vi har netop rundet 1 million brugere i Rejsekort som app og vundet en international pris for Best Passenger Experience Initiative. Det er vi ret stolte af – og vi fejrer vores sejre, store som små,” siger Tina Hørbye Christensen, CEO hos Rejsekort & Rejseplan.
Her hører du hjemme: Kundekommunikation
Du bliver en del af et team på 12 ansatte, heraf fire studentermedhjælpere. Du kommer til at referere til chefen for kundekommunikation. Vi har ansvaret for al kundevendt kommunikation til slutkunder om Rejsekort og Rejseplanen. Det gælder for fraud, Check Udvej, alle hjemmesider samt den tværgående håndtering af kundehenvendelser og for driften af Rejsekort Kundecenter. Du får ansvaret for håndteringen af kundehenvendelser til Rejseplanen samt løbende tilpasninger af tekst og indhold på vores hjemmesider www.rejseplanen.dk og www.rejsekort.dk.
Rollen
Som studentermedhjælper hos os får du indflydelse, god sparring, opbakning og et engageret og socialt arbejdsmiljø.
Hvis det lyder som noget for dig, er det vigtigt, at du formår både at kunne kommunikere, have tjek på datamængder, besidde en god forståelse for IT samt har lyst til at blive klogere på statistik om Rejsekort og Rejseplanen.
Dine primære opgaver
Du kommer til at få dine egne arbejdsområder, som du løbende skal arbejde med. Dine primære opgaver bliver:
- Mailsupport på dansk og engelsk til brugerne af Rejseplanens apps og webapps.
- Mailsupport til virksomheder og samarbejdspartnere, der anvender Rejseplanens API.
- Vedligeholdelse og udbygning af vores FAQ til brugerne af Rejseplanen.
- Udarbejde og videreformidle forslag til forbedringer af Rejseplanen.
- Redigering af tekster og indhold på vores hjemmesider.
- Løbende ad-hoc opgaver.
Hvem er du?
Det er vigtigt for os, at du har gode kompetencer inden for skriftlig kommunikation, da dette er en stor del af dine opgaver. Derudover lægger vi vægt på, at du:
- er serviceminded, energisk, pålidelig og fleksibel.
- er god til skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk.
- har analytiske evner og hurtigt kan sætte dig ind i nye tekniske problemstillinger.
- er løsningsorienteret, struktureret og eksekverende.
- har rigtig gode samarbejds- og kommunikationsevner.
Vi former fremtiden – sammen
Vi står midt i en spændende udvikling og har nedsat en arbejdsgruppe med medarbejdere på tværs af organisationen, der er med til at forme vores fælles vej frem. Har du en idé? Så bring den til bordet – vi eksperimenterer og skaber løsninger i fællesskab.
Fleksibilitet i hverdagen
Din hverdag skal hænge sammen – også med studie og eksamener.
Vi tilbyder fleksible arbejdstider, så du kan planlægge din tid omkring studie og eksamener. Du vil arbejde cirka 15 timer om ugen, med mulighed for flere timer i ferieperioder og færre under eksamener. Der er også mulighed for hjemmearbejde.
En kultur baseret på tillid og ansvar
Vi tror på, at ægte autonomi skaber de bedste resultater. Derfor giver vi alle mulighed for at tage ansvar og handle selvstændigt. Vi har tillid til, at hver enkelt af os bidrager med vores bedste, og vi skaber rammer, der giver plads til det.
Et sted, hvor vi lytter til hinanden
Vi tror på, at vi skaber det bedste sammen. Hos os deler vi viden, tager ansvar og lytter til hinanden. Du bliver en del af et fællesskab, hvor der er plads til både initiativ, forskellighed og ærlighed – og hvor vi hele tiden er i bevægelse for at gøre tingene anderledes eller lidt bedre.
Gode arbejdsforhold
Vi tilbyder en fast og konkurrencedygtig timeløn, så du kan være sikker på, at du får ordentligt betalt for dit arbejde. Vi sørger også for sunde valg i kantinen, frugt, kaffe og fri parkering.
Er du interesseret
Hvis du mener, der er et match mellem os og det job, du søger, så send dit CV (uden billede) samt svar på de tre følgende spørgsmål i dit CV:
- Hvorfor søger du netop denne stilling?
- Hvad håber du at blive endnu bedre til i denne rolle?
- Hvilket projekt eller arbejdsopgave er du mest stolt af, og hvordan er det relevant for denne stilling?
Ansøg gerne hurtigst muligt og senest den 23. maj 2025.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne vide mere om stillingen, kan du kontakte Peter Degn, chef for Kundekommunikation, på telefon 26 77 70 87.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.