
Medarbejdere til administrative opgaver i Kompetencecenter Velfærd
Brænder du for administrativ koordinering, og har du et skarpt blik i forhold til struktur og overblik? Hvis ja, så er du måske en af vores nye administrative medarbejdere i Kompetencecenter Velfærd. Lige nu har vi to stillinger ledige.
I Velfærdsforvaltningen ønsker vi en førerposition inden for Velfærd. Det kan vi kun gøre ved at investere i den vigtigste ressource, vi har – nemlig medarbejderne. Derfor har vi i Velfærdsforvaltningen vores eget Kompetencecenter, som bl.a. arbejder med praksisnær kompetenceudvikling i forhold til medarbejdere fra fagområderne, Senior, Handicap og Social/psykiatri. Derudover er elevadministrationen vedr. SOSU-elever også forankret i kompetencecenteret.
Lige nu søger vi to administrative medarbejdere, der kan understøtte det administrative arbejde i centret. Begge stillinger kræver administrative og koordinerende kompetencer, og man vil komme til at arbejde med både elevområdet og kursusdelen. Den endelige opgavefordeling sker ud fra de to medarbejderes profiler og kompetencer.
Om jobbet
Vi søger dig, der kan lide at arbejde med administrative/koordinerende opgaver. Du trives med både at arbejde selvstændigt og samtidig være i tæt dialog med dine kollegaer og samarbejdspartnerne i forhold til opgaver, vi løser både omkring kurser m.v. samt opgaverne omkring SOSU-elevernes uddannelsesforløb. Du kan lide at følge opgaverne tæt på og vil gerne følge dem helt til dørs. Du har det godt, når du har flere bolde i luften på samme tid.
Opgaverne i stillingerne
- Administrativ koordinering omkring kurser/forløb i vores kursusportal (Plan2Learn)
- Fakturering og kontering
- Deltage i administrative opgaver omkring ansættelsen af elever. Herunder oprettelse og behandling af stillingsopslag i signatur, oprettelse af uddannelsesplaner i EduAdm, der er vores elevsystem
- Udarbejde ansøgninger, samt indhente tilskud hos VIRK vedr. voksenlærlinge
- Stå for indhentning af tilskud ved AUB
- Koordinere og udsende spørgeskemaer og breve til eleverne, når deres praktikforløb afsluttes
- Fraværs- og ferieregistrering og daglig kontakt med eleverne i EduAdm
- Udarbejdelse af ferie- og barselsplaner for eleverne
- Koordinere og planlægge informationsmøder for eleverne både intern og eksternt i samarbejde med SOSU- skolen
- Administrativ koordinering i forhold møder/supervisioner og andre af Kompetencecenter Velfærds aktiviteter
- Udarbejde overblik/trække data ifm. Kompetencecenter Velfærds aktiviteter
- Vedligehold i forhold til vores Intranet-side
Din bagage
Du er administrativt uddannet – måske i kommunalt regi. Du har erfaring med opgaver inden for administration og koordinering.
- Du kan skabe administrativt overblik og kan lide at følge opgaverne til dørs
- Du trives med at have flere bolde i luften samtidig
- Du kan tage initiativ og kan arbejde selvstændigt med arbejdsopgaverne og formår samtidig at bede om sparring, når du oplever behovet
- Du ser positivt på forskelligartede arbejdsopgaver
- Du har kendskab til den nye ”ferielov” eller lyst til at sætte dig ind i den
- Du er god til at kommunikere med mange forskellige personer
- Du er imødekommende og ser værdien i et godt samarbejde
Du bliver en del af os
Kompetencecenter Velfærd er Velfærdsforvaltningens tværgående Kompetencecenter. Vi understøtter fagområderne Senior, Handicap og Social/psykiatri i forhold til kompetenceudvikling af medarbejdere. Vi arbejder praksisrettet med et strategisk og tværgående perspektiv i forhold til kompetenceudvikling.
Vi tilbyder dig
- En alsidig og spændende hverdag med afvekslende administrative opgaver
- Gode udviklingsmuligheder
- Mulighed for at være med til at planlægge eget arbejde
- Spændende og indholdsrige arbejdsopgaver
- Ansættelse på en attraktiv arbejdsplads blandt engagerede og dygtige samarbejdspartnere, kollegaer og ledere
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Lokal Løndannelse.
Der er tale om to faste stillinger som assistent på henholdsvis 32 og 37 timer. Vi forventer, at du kan starte den 1. juli 2025.
Flere oplysninger
Ønsker du at vide mere, kan du kontakte leder for Kompetencecenter Velfærd, Marianne Hyltoft marhy@vejle.dk eller 51 14 15 41.
Du kan se mere om Kompetencecenter Velfærd i videoen Kompetencecenter Velfærd - Vejle Kommune.
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 14. maj. Vi forventer at holde samtaler den 19. maj.
Angiv i ansøgningen hvilket timeantal, du er interesseret i. Send din ansøgning ved at klikke på "Send ansøgning" nederst på siden.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.