ITSLEARNING A/S
København (DK), Bergen (NO) eller Helsinki (FI) med mulighed for hjemmearbejde

Supportmedarbejder

Kan du lide at arbejde med problemløsning og hjælpe kunder med at finde gode løsninger?

Hvorfor itslearning som arbejdsgiver

Hos itslearning vil du møde mennesker, der brænder for uddannelse. Vi tror på vores produkt, og vores værdier afspejler den positive indvirkning, det har på vores brugere og samfundet. Siden 1999 har vi været en del af den digitale udvikling i uddannelsessektoren, og i dag er den mere spændende end nogensinde!

Her kommer du til at gøre en forskel for millioner af lærere og studerende over hele verden

Vi søger en engageret og erfaren medarbejder, som har lyst til at arbejde tæt sammen med vores kunder og hjælpe dem med f.eks. brugen af itslearning-platformen, systemopsætning, systemintegrationer og fejlhåndtering.

Du bliver en del af vores nordiske kundesupportteam. Du vil være virksomhedens 'ansigt' og som første kontaktpunkt for produktrelaterede henvendelser er det vigtigt, at du er serviceminded og løsningsorienteret. Som supportmedarbejder er din primære opgave at sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse, når de kontakter os. Vi er fleksible med hensyn til arbejdssted og kan tilbyde kontorplads i København, Bergen, Malmö og Helsinki.

Om dig

  • Engageret og ivrig efter at yde den bedste kundeservice.
  • Logisk, struktureret og analytisk, selv i en travl hverdag.
  • Gode kommunikationsfærdigheder, positiv indstilling og proaktiv tankegang.
  • God til at samarbejde i teams, men samtidig selvkørende og med lyst til at tage ansvar for egen arbejdsdag.
  • Interesse for skoler og pædagogik er en fordel.

Vi tilbyder

  • Fast ansættelse i 80-100% stilling (efter anmodning fra kandidaten)
  • Konkurrencedygtig løn.
  • Gode forsikrings- og pensionsordninger.
  • Hyggelige og moderne kontorer i centrale Bergen, København, Malmö og Helsinki.
  • Fleksibilitet med hensyn til hjemmekontor.
  • Et professionelt og udfordrende miljø med højt kvalificerede kolleger.
  • Omfattende træning i vores produkter og services.
  • Varierede og spændende arbejdsopgaver.
  • Hyggelige og sociale arrangementer.

Primære arbejdsopgaver

  • Modtage, registrere, klassificere og prioritere supporthenvendelser.
  • Løse tekniske og produktrelaterede supporthenvendelser gennem vores supportportal og om nødvendigt via telefon.
  • Teste og genskabe udfordrende problemstillinger og udarbejde strukturerede fejlrapporter til vores udviklingsteams.
  • Følge op på og eskalere henvendelser i henhold til aftalte procedurer.
  • Holde brugere, kunder og kolleger informeret om status og fremdrift for supportssager og driftsmæssige hændelser.
  • Bidrage til at forme og udvikle processer og rutiner for afdelingen.
  • Proaktiv kundeopfølgning.

Kvalifikationer

  • Serviceorienteret og fokuseret på kunden.
  • Erfaring med software-kundeservice/-support.
  • Erfaring med at bruge en læringsplatform og kendskab til ITIL vil være en fordel.
  • Erfaring med sagsstyringssystem og fejlrapporteringssystem (Jira).
  • Gode mundtlige og skriftlige kommunikationsfærdigheder på et eller flere nordiske sprog og engelsk. Hvis du taler dansk, er det en fordel
  • Minimum 3-årig uddannelse fra videregående uddannelsesinstitution.

Om itslearning

itslearning er et skybaseret online læringsadministrationssystem, der er designet til undervisning og læring. itslearning kan bruges i alle uddannelsessammenhænge til at understøtte online undervisning, læring og kursusledelse. Det er en digital platform, som undervisere, studerende og administratorer kan bruge til at skabe, levere og administrere uddannelsesmæssigt indhold og aktiviteter.

Vi er nordiske af sind og design. Vores fokus er at levere et intuitivt læringsadministrationssystem, der styrker undervisere og studerende.