Dansk Boligforsikring A/S
Holbæk eller Aarhus og mulighed for hjemmearbejde

Erfaren skadebehandler til ejerskifteforsikringer

Vil du være med til at sikre, at vores kunder får den bedste service og en effektiv skadebehandling? Så er det dig, vi leder efter!

Du er eksperten, som vurderer vores forsikringssager, og hos os vil du hurtigt få din egen sagsportefølje, men bare rolig… Dine skadebehandlerkollegaer er klar til at dele deres viden, så du kan se frem til at lære en masse på kort tid. Det er nemlig, når vi deler vores viden, at vi får succes!

Velkommen til Dansk Boligforsikring

Dansk Boligforsikring A/S specialiserer sig i ejerskifte- og sælgeransvarsforsikringer. Siden vores start i 2002 har vi kontinuerligt ekspanderet og besidder i dag en væsentlig markedsandel, så vi nu er ca. 135 medarbejdere. Du bliver en del af skadeafdelingen med mere end 40 kollegaer, hvor vi gennemgår, vurderer og behandler forsikringssager.

Din nye arbejdsplads

Din nye arbejdsplads er Dansk Boligforsikrings kontor i enten Århus eller i Holbæk. Vi er et uformelt hus med højt til loftet, hvor vi både bakker hinanden op og har det sjovt sammen.

Derudover tilbyder vi:

  • Sundhedsordning
  • Massageordning
  • Kantine- og frugtordning
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde

Du kan glæde dig til komme ind i en succesrig virksomhed, der samtidig er en god arbejdsplads med stor trivsel og arbejdsglæde.

Din profil

  • Er du jurist eller en erfaren skadebehandler, er det selvfølgelig ideelt.
    Hvis du ikke er jurist, men kommer med en solid forsikringsbaggrund inden for ejerskifteforsikring, er det også en fordel.
  • Du brænder for god kundeservice og kan kommunikere klart og tydeligt – både mundtligt og skriftligt.
  • Du er praktisk og løsningsorienteret.
  • Du har overblik og arbejder struktureret.
  • Du taler og skriver flydende dansk.

Arbejdet som skadebehandler hos Dansk Boligforsikring

Du kan se frem til en hverdag, hvor spændende opgaver går hånd i hånd med dine muligheder for fortsat læring og udvikling.

Skal du have succes i dette job, skal du være god til at spotte de centrale spørgsmål i en problemstilling og evne at videreformidle komplekst stof på en let og forståelig måde til vores kunder. Du skal kunne afveje, hvornår det i enkelte tilfælde kan være hensigtsmæssigt at afslutte sagen ved en mindelig løsning overfor de risici, der er ved at sagen fortsættes.

Hos os afhænger din succes først og fremmest af, om du motiveres af faglig dygtiggørelse og af at levere høj kvalitet og kundeservice i dit arbejde. Du skal både have lysten til at sparre og dele viden som en del af et team, men samtidig skal du have modet til at løbe med boldene på egen hånd, hvor du tager initiativet i den enkelte sag.

Videre proces

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Michael Kristiansen på 5434 6632.

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende indkalder relevante kandidater til samtale. Vi håber at høre fra dig senest den 18. maj 2025.

Du søger jobbet ved at sende dit CV samt din ansøgning via QuickApply-knappen "Ansøg".

Ansættelsesstart er den 1. juli 2025, men vi venter gerne på den rette ansøger.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.