Biometric Solutions A/S
Skovlunde og mulighed for hjemmearbejde

Bliv en nøgleperson i fremtidens digitale borgerservice – Er du vores nye Application Specialist?

Om os

Biometric Solutions er en markedsledende Gazelle virksomhed inden for digitale løsninger til borgerservice – blandt andet pasudstedelse, kørekort og vielser. Vi er i kraftig vækst og har brug for flere dygtige kolleger til at understøtte vores ekspansion i både produkter og markeder.

Vores vision er at sætte standarden for, hvordan borgere møder myndigheder – intuitivt, trygt og med mennesket i centrum.

Vi beskæftiger i dag 50 medarbejdere i Danmark og 7 medarbejdere i vores tyske datterselskab. Vi designer, udvikler og producerer vores egne produkter, både hardware og software.

Dine opgaver vil bl.a. være at:

  • Fejlsøge og yde teknisk support til både hardware og software via telefon, e-mail og chat.
  • Besvare faglige og lovgivningsmæssige spørgsmål indenfor borgerserviceområdet.
  • Vedligeholde og udvikle relationer med kunder gennem dialog og sparring, for derved at sikre en høj kundetilfredshed.

Du kommer til at arbejde med mange forskellige løsninger, herunder selvbetjeningsløsninger, sagsbehandlingsprogrammer, betalingssystemer, egne hardwareprodukter, generel IT-support samt integrationer til eksterne leverandører og samarbejdspartnere.

En hverdag hos os er fyldt med dynamik, variation og udfordringer. Supportafdelingen er kundens talerør til resten af virksomheden, og du vil arbejde tæt sammen med vores andre afdelinger i målet om at forbedre slutproduktet og interne processer.

Du vil opleve en stejl læringskurve, men får naturligvis en grundig oplæring og har altid en kollega at sparre med. Vi er et lille team på fire, hvor vi kombinerer ansvar og initiativ med tæt sparring og et stærkt samarbejde på tværs.

Vi forestiller os, at du:

  • Er empatisk og trives med at hjælpe andre.
  • Har en naturlig nysgerrighed og lyst til at lære nyt.
  • Tænker løsningsorienteret og tager ansvar for egne opgaver.
  • Trives i en afvekslende og til tider travl hverdag.

Det er en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med borgerserviceopgaver som pas, kørekort, vielser eller folkeregister.
  • Er tryg ved at håndtere simple supportspørgsmål relateret til afstemning og bogføring.
  • Har gode IT-kompetencer, herunder er vant til at arbejde med konfiguration af digitale løsninger.
  • Er en stærk kommunikator – både skriftligt og mundtligt.

Vi tilbyder:

  • Et rummeligt arbejdsmiljø med mulighed for sparring med kolleger og ledelse.
  • Dygtige og engagerede kolleger med uformel omgangstone.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Frokostordning, pension, sundhedsforsikring, personalearrangementer, træningsfaciliteter, coach og fysioterapi.
  • En plads i en virksomhed i vækst med flad struktur, hvor du kan påvirke beslutninger og bidrage strategisk.
  • Høj faglighed, engagement og mulighed for personlig og faglig udvikling.

Arbejdstid og sted:

Stillingen er på fuldtid med arbejdstid mellem kl. 08.00 og 17.00 på hverdage. Arbejdsstedet er vores kontor i Skovlunde. Vi tilbyder fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde, men prioriterer også det daglige samarbejde på kontoret.

Det forventes, at du på sigt vil kunne indgå i en begrænset weekend vagtordning, én gang om måneden. Vagten kan foretages hjemmefra.

Lyder det som noget for dig?

Tøv ikke med at sende din ansøgning, selvom du ikke matcher alle punkterne – vi tror på, at motivation og vilje er mindst lige så vigtigt.

Din ansøgning og CV sendes via linket ”Ansøg” på denne side. Vi gennemgår løbende modtagne ansøgninger og inviterer til samtale, da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, men venter på den rette.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive til Head of Operations, Morten Rasmussen på MR@biometric.dk.

Læs mere om os på www.biometric.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.