
Økonomikonsulent – NAV & BC
Elsker du økonomistyring og NAV/BC?
Og ønsker du en moderne og fleksibel arbejdsplads?
Hos os får du frihed til at arbejde hjemme, fleksibilitet i hverdagen og mulighed for faglig udvikling i et team, hvor samarbejde og beslutningskraft går hånd i hånd.
Vi har succes, og vi vækster og leder derfor efter endnu en kollega. Vi har en hel masse spændende opgaver og en flok af de dygtigste kollegaer i branchen. Måske er det dig, vi søger?
Dine primære opgaver
- Du vil få ansvaret for at afdække, implementere og udbygge kundernes NAV/BC-løsninger inden for økonomi.
- Du vil være med til at implementere helt nye løsninger samt yde løbende support, sparring og udbygning af eksisterende løsninger.
- Du vil skulle samarbejde med projektledere og udviklere om en samlet og integreret løsning til kunderne.
- Du vil være kundernes go-to person, og det er dit ansvar at få besvaret og håndteret deres spørgsmål og henvendelser, med hjælp fra dine kollegaer.
- Du vil løbende skulle udbygge dine kompetencer – både via ekstern og intern uddannelse, kurser og certificeringer.
Vi søger dig, som
- Kender og har god erfaring med NAV og/eller BC og ved, hvilke muligheder systemet har. Særligt inden for økonomistyring.
- Har en god erfaring som konsulent, eller fra en intern økonomifunktion på kundesiden.
- Har praktisk erfaring og kendskab til tredjepartsprodukter som fx Continia.
Vi er en mindre organisation, og det er i vores optik en klar fordel.
Alle kollegaer kender hinanden godt, og arbejder virkelig godt sammen på kryds og tværs.
Der er kort vej fra beslutning til handling.
Og – vi tilbyder naturligvis alle de gode løn- og ansættelsesvilkår, som bare skal være der.
Hvis mavefornemmelsen er god, så send os dit CV til job@nav-vision.dk – og hvis du har spørgsmål til os eller jobbet, er du meget velkommen til at kontakte vores HR konsulent, Helle Kanstrup Poulsen på tlf. 4130 8718 eller på mail hkp@nav-vision.dk
Formalia
Opstart: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Viborg eller Aalborg
Arbejdstid: 37 timer/uge