
Bogholder, der kan sit kram
Motiveres du af frihed under ansvar, et fleksibelt arbejdsliv og af at yde den gode service?
- Så er du måske den næste værdsatte kollega til et velfungerende økonomiteam hos Balder Danmark A/S.
Vi tilbyder dig:
- et selvstændigt ansvarsområde med gode kolleger, der altid er klar til at hjælpe
- en chef, som er hjælpsom, nærværende og som prioriterer dig
- fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde 2 dage om ugen
- frihed under ansvar
- gode medarbejderforhold, lyse og indbydende kontorlokaler og en god frokostordning
- sociale arrangementer i og på tværs af afdelingerne
- at blive en værdsat kollega i et miljø med fokus på det gode samarbejde
- attraktiv løn, pension samt sundhedsforsikring
Stillingsbeskrivelse:
Vi søger dig, der har det solide overblik og som med struktur og detalje når sikkert i mål. Du trives i en funktion med mange forskellige opgaver, er ikke bange for at prøve dig frem og ser nye tiltag som noget positivt. Du tager ejerskab og trives i et til tider højt tempo med fokus på deadlines og samarbejde med dine 6 kollegaer mod de fælles mål.
Du er en ansvarsbevidst, ærlig og pålidelig person, som naturligt indgyder tillid og lyst til samarbejde. Du kan sige både til og fra, er imødekommende og arbejder altid med fokus på den gode service, såvel internt som eksternt. Du trives med en bred kontaktflade og har evnen til at tilpasse din kommunikation til modtageren.
Du har din solide base i bogføring og trives med at arbejde i forskellige IT-systemer. Vi søger ikke bare en dygtig bogholder, men også en rigtig god kollega. Har du erfaring fra ejendomsbranchen vil det være et ekstra plus, men ikke et krav.
Vi forestiller os, at dine opgaver vil være fordelt som følger:
- Lønkørsel og processer for omkring 100 funktionærer (25%)
- Controlling af omkostninger (20%)
- Afstemning af administrationsomkostninger (15%)
- Periodiseringer og hensættelser ved kvartalsluk (5%)
- Afstemning af indtægter, restance, skyldig lejemellemværende og depositum (5%)
- Deltagelse i kvartals- og årsafslutning
- Ad hoc-opgaver
Om virksomheden:
Balder Danmark A/S hører under det svenske moderselskab, Fastighets AB Balder, der har 20 års erfaring og flere end 1.900 ejendomme fordelt over Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Virksomheden bygger derfor på et solidt fundament af både erfaring og stabilitet. I 2017 introduceredes Balder i Danmark og har siden da opbygget den danske organisation i København med omkring 100 medarbejdere og 4500 lejemål i kvalitetsejendomme i Storkøbenhavn og Nordsjælland.
Balder har en vision om at være branchens bedste ejendomsselskab. Og Balder-hjertet skal kunne mærkes både i vores ledelse og i vores kundeservice samt af alle medarbejdere i organisationen.
Karin, din kommende kollega, udtaler:
”Jeg startede i økonomiafdelingen hos Balder i september 2024 og jeg har aldrig været i en
virksomhed, hvor jeg er blevet taget så godt imod. Man viser en naturlig interessere, en
omsorgsfuld og positiv tilgang til mig og min on boarding – dette ikke kun fra min afdeling, men fra hele firmaet. Jeg følte mig velkommen og tryg fra første dag.
Jeg har fået opgaver i takt med, at jeg faldt til og det har været dejligt ikke at blive presset fra første dag. Vores chef er opmærksom, omsorgsfuld og hun formår at følge op på daglig basis. Jeg føler mig virkelig værdsat.
Jeg elsker mit arbejde, jeg elsker at være hos Balder og jeg stortrives i det dejlige miljø, hvor vi alle hjælper hinanden mod de fælles mål og hvor vi samtidig har fokus på den gode trivsel. ”
Læs mere om Balder Danmark A/S og deres værdier på: http://www.balder.dk
Område:
Balder Danmark A/S er beliggende centralt i Industriens hus, kun få minutters gang fra Københavns Hovedbanegård.
Uddannelse:
Vi stiller ikke krav til din formelle uddannelse, men ser i stedet på din praktiske erfaring og ikke mindst din personlighed.
IT:
UNIT4 (UBW/Agresso), Unik Bolig, Microsoft office
Vi stiller ikke krav til din erfaring med ovennævnte systemer, men det er en forudsætning, at du har let ved at tilegne dig nye IT- systemer.
Løn:
Attraktiv løn og pension
Reference:
anl/Balder Danmark A/S
Start hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige. Vi kalder løbende til samtale på stillingen.
Send dit CV til:
Jobmægleren ApS, Att.: Anette Laursen på mail@jobmaegleren.dk Tel: 70272922.
Vi har ikke behov for en ansøgning.
Vi glæder os allerede til at høre fra dig.
Se flere, spændende stillinger på www.jobmaegleren.dk