
Revisor – eventuelt på deltid
Vi er en moderne revisions- og rådgivningsvirksomhed, der servicerer nationale og internationale virksomheder med aktiviteter i Danmark. Vi vokser og har mange spændende opgaver, og vi søger derfor en revisor, som ønsker at være en del af vores team.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et job i en dynamisk revisionsvirksomhed i vækst med plads til mangfoldighed. Vi tror på, at mennesker arbejder bedst med frihed under ansvar. Vi giver plads til den enkelte og mulighed for indflydelse på din dagligdag, arbejdsopgaver og Piaster som arbejdsplads.
Du vil hos os blive en del af et uformelt miljø med plads til alle. Vi ønsker at tiltrække, udvikle og fastholde vellidte og dygtige medarbejdere, der vil være med til at bidrage til det faglige samarbejde og sociale fællesskab.
Vi sætter de gode relationer i højsædet, og det er derfor vigtigt for os, at den rette kemi er til stede.
Du vil få dygtige og intelligente kollegaer, der brænder for faget og for at skabe det gode kollegaskab.
Fleksibel arbejdstid
Det er vigtigt for os, at vores medarbejderes arbejds- og privatliv hænger sammen. Alle har derfor flekstid og mulighed for at tilrettelægge deres arbejde, som man ønsker, f.eks. med 4-dages arbejdsuge, kontortid kl. 6-14 osv.
Vi er fleksible omkring ugentlig arbejdstid og dette fastsættes sammen med dig. Vi har både medarbejdere med en fast ugentlig arbejdstid på 30 timer og andre på 37 (fordelt med 40 timer i foråret og 34 i efteråret).
Hjemmearbejde
Alle medarbejdere har mulighed for at arbejde hjemmefra.
Øvrigt
Vi tilbyder derudover sundhedsforsikring, frokostordning, betalt efteruddannelse, fri telefon, fitness og gode personalearrangementer.
Personprofil
Vi søger en revisor, som kan servicere en række kunder i SMV-segmentet og som er i stand til at arbejde struktureret og hjælpe med at løse vores kunders udfordringer samt levere forståelig rådgivning.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Udarbejdelse af årsrapporter, virksomhedsregnskaber samt bilag til selvangivelse
- Revision for klienter i SMV-segmentet
- Assistance med opgørelse af selvangivelser for private personer samt indkomst- og formueopgørelser
- Rådgivning vedrørende regnskab, skat og moms
Vi forestiller os, at du har:
- Lyst til at udvikle dig fagligt og menneskeligt
- Relevant økonomisk uddannelse (f.eks.: HD (R)/cand.merc.aud.)
- Minimum 3 års erfaring fra en lignende stilling
- Faglig integritet og fortsat lærelyst
Personlige kvalifikationer:
- Du er serviceminded, løsningsorienteret og lærevillig
- Du har gode kommunikationsevner
- Du arbejder struktureret og er vant til at forme din egen arbejdsdag
- Du kan holde mange bolde i luften samt overholde relevante deadlines
- Højt serviceniveau overfor kunderne falder naturligt for dig
Praktisk
Arbejdstid: Fuldtid eller deltid efter dine ønsker og behov.
Arbejdssted: Allerød med mulighed for hjemmearbejde.
Løn efter kvalifikationer.
Om Piaster Revisorerne
Vi er i dag 35 dedikerede medarbejdere, som hjælper vores kunder med deres udfordringer i hverdagen og hjælper dem med at skabe succes. Vi arbejder hovedsageligt med ejerledede virksomheder, men assisterer ligeledes internationale kunder med regnskabsmæssig assistance. Vores mange kunder giver mulighed for, at vores medarbejdere har en spændende og udfordrende hverdag.
Vi er et sammensat hold af dygtige og intelligente medarbejdere, der er fokuseret på faglige specialer indenfor revision, regnskab, økonomi og skat – uden at vi har etableret reelle specialistfunktioner.
Vi tilbyder et stærkt fagligt team, som blandt andet underviser fremtidens statsautoriserede revisorer, og vi kan tilbyde dig spændende opgaver inden for revisorfagets kernekompetencer, men har også udfordrerne opgaver uden for kerneområdet.
Interesseret?
Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til:
Niels Kristian Tordrup Mørk
Statsautoriseret Revisor
Piaster Revisorerne
Statsautoriseret Revisionsaktieselskab
Engholm Parkvej 8
3450 Allerød
Tlf.: 45 81 45 91
Direkte nr. 45 17 33 17
Mail: nn@piaster.dk
www.piaster.dk