Jobindex Investor - Medarbejdere


Medarbejdere

Jobindex består af over 200 glade medarbejdere, der arbejder hårdt for også at gøre vores kunder glade.

Gruppebillede fra år 2013

Salg

Jobindex’ organisationen er særdeles salgsorienteret. Der er stor bredde blandt Jobindex’ kunder, som spænder lige fra Danmarks største til Danmarks mindste virksomheder. Virksomhederne har forskellige behov og skal behandles forskelligt. Derfor har Jobindex fire forskellige salgsteams: New Business, Account Management Private, KAM Private og KAM Public, der håndterer henholdsvis nye, små og store private virksomheder samt institutioner og offentlige virksomheder.

IT-afdelingen

IT-afdelingen består af et udviklings-teams, et support-team og en online-marketing medarbejder. Udviklingsteamet har ansvaret for udvikling og vedligeholdelse af de programmer mv., som Jobindex' websites og apps er baseret på. Support-teamet står for intern support og drift af pc'er, telefoner med mere.

Rekrutteringsafdelingen

Rekrutteringsafdelingen består af erfarne rekrutteringskonsulenter. Rekrutteringsafdelingen har ansvaret for kontakten med kandidater i CV-databasen og står for Jobindex rekrutteringsprodukter, såsom matchning af jobannoncer med CV’erne i CV-databasen, udformning af jobannoncer og gennemførelse af SemiSearch. Rekrutteringsafdelingen rådgiver i øvrigt kunder, kandidater og sælgerne om rekruttering. Rekrutteringsafdelingen blev lige som salgsafdelingen brancheopdelt i 2014.

Annonceafdelingen

Annonceafdelingen har ansvaret for opsætning af jobannoncer for kunderne. Annoncekonsulenterne sætter teksten og billeder op, sørger for, at kommaerne står rigtigt og, at annoncen kommer i den rigtige jobkategori på hjemmesiden. Fokus på detaljer er nøgleordet. Annonceafdelingens vigtigste mission er, at levere høj kvalitet og god kundeservice. Afdelingen har stor fokus på QA, LEAN og procesforbedringer.

Marketingafdelingen

Marketingafdelingen har ansvar for udarbejdelse og udvikling af marketingmateriale for Jobindex og Jobbsafari og for at sikre der er en rød tråd i marketingaktiviteterne på TV, online og i egne medier.

Økonomiafdelingen

Økonomiafdelingen har ansvaret for økonomi og personale. Økonomifunktion omfatter debitor- og kreditorstyring, generel bogføring samt løn og økonomisk rapportering.

Administrationsafdelingen

Administrationsafdelingen har ansvaret for administration, receptionen, kantinen, indkøb og for at supportere de øvrige medarbejdere og for alle de andre opgaver, der ikke hører naturligt hjemme i en af de andre afdelinger.

Jobbsafari

Jobindex driver jobbsafari.se og jobbsafari.no i Sverige og Norge. Alt salg og markedsføring foregår fra kontoret på Frederiksberg. Jobbsafari er bemandet med svenskere og nordmænd og er sat op som et virtuelt ’rigtigt’ svensk/norsk kontor, således at svenske kunder oplever situationen som at handle med en svensk virksomhed beliggende i Sverige og norske kunder oplever at handle med en norsk virksomhed i Norge.

På nuværende tidspunkt er der ingen opdeling af den svenske salgsstyrke efter kundestørrelse eller – type, men det forventes, at dette vil ske i takt med, at aktiviteten stiger. Det svenske/norske team trækker på præcis de samme back-office funktioner som de fire danske salgsteams og kan derfor reelt ses som et femte salgsteam. De svenske og norske kunder håndteres primært via telefon og e-mail, men også i et vist omfang via møder i både Sverige og Norge.

I tillæg til de svenske og norske kunder, håndterer Jobbsafari også alle ikke-nordiske kunder.

Publiceret 2009-03-04


Annonce:
Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.