DSB
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Customer Experience Leder
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Customer Experience Leder
Som leder for vores customer experience sørger du for at drive og udvikle vores kunders rejse i varehuset, således at kunderne altid får en god oplevelse.
Din vigtigste opgave bliver at tilsikre og udvikle kunderejsen i varehuset. Du kommer derfor til at arbejde med kunde-konceptudvikling gennem analytisk arbejde med bl.a. kundeadfærdsmønstrer samt kundeoplevelsesstatistikker. Du kommer til at arbejde i tæt dialog med alle funktioner i varehuset for at sikre, at alle ved, hvordan vi skaber en god kundeoplevelse. Du vil derfor arbejde med:
- Kundeanalyser – eksekvering og analyse heraf
- Implementering af globale tiltag der vedrører vores kunders oplevelse af varehuset
- Lede processer vedrørende customer experience og sørge for at alle ved, hvad og hvordan vi arbejder med området
Som leder for vores ”customer experience” bliver du en del af vores kundeservicefunktion der tæller 130 antal medarbejdere og et lederteam på 6 inkl. dig selv.
Anbefalede job
Lidl Danmark K/S
Lidl Danmark K/S
Kvickly