Jobindex
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Customer Supporter 1. level
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Customer Supporter 1. level
Har du en it-teknisk baggrund og erfaring og indsigt i den finansielle verden? Og kunne du tænke dig at blive en af vores eksperter, der rådgiver vores kunder og kolleger om vores systemer?
Du arbejder primært sammen med vores kunder omkring de udfordringer, der kan opstå ved brugen af vores banksystemer. Det indebærer håndtering af henvendelser fra pengeinstitutter per telefon eller via vores elektroniske sagsbehandlingssystem. Du analyserer herefter de indrapporterede fejl og undersøger og tester mulige løsninger på SDC’s systemer. Samtidig udsender du løbende information til vores kunder ved eventuelle driftsforstyrrelser, og du yder også rådgivning til de pengeinstitutter, som henvender sig med spørgsmål om brug af systemerne.
Helt konkret vil dine primære opgaver være at:
- Modtage og visitere sager (telefonisk, ITSM tool, mail)
- Analysere fejl
- Incident håndtering
Anbefalede job
Statens IT
Dan Technologies A/S
HOFOR