DK Company A/S
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Payroll and HR admin
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.

Payroll and HR admin
Du bliver en del af HR-teamet på 6 personer i Kelsen. Dit primære ansvarsområde bliver løn til funktionærerne og de områder, der knytter sig hertil.
Kelsen er i forandringsproces. Du har derfor mulighed for at være med til at påvirke og udvikle processerne i afdelingen, og dermed sætte dit eget præg på din hverdag. Du refererer til Senior HR Business Partner for Kelsen.
Eksempler på ansvarsområder og opgaver, der knytter sig til din rolle:
- Funktionærløn (Lessor)
- Back up på løn for timelønnede
- Oprettelse og vedligeholdelse af medarbejdere i HR Management System
- Tids- og ferieregistrering (time management)

Anbefalede job
Add Up Regnskabsservice ApS
Partner Revision
PRO&CO