Jobannonce: Customer Support Analyst/Teknisk Supporter

Cowconnect ApS

Customer Support Analyst/Teknisk Supporter

Asperup

Vores virksomhed er i konstant udvikling. Derfor udvider vi vores support og serviceafdeling. Er du positiv, tålmodig og i besiddelse af en god teknisk forståelse?

Vi tilbyder et spændende arbejdsmiljø med et højt ambitionsniveau. Feedlync by Cowconnect har siden sin stiftelse i 2017 opbygget en stærk international profil med kunder i over 15 lande. Vi leverer blandt andet digitale fodringsløsninger samt en platform til opsamling af lager og foderdata. Vi forestiller os, at du er uddannet IT-supporter og/eller har erfaring med fodring af kvæg.

Du vil være ansvarlig for at støtte vores kunder og brugere af vores produktpakke, der håndterer hændelser og eskalerende problemer både internt og eksternt og sikrer, at vores kunder understøttes i overensstemmelse med de kontraktlige aftaler og SLA'er. Du vil arbejde tæt sammen med mælkeproducenter, landbrugsarbejdere, kommercielle salgsteams og industrileverandører og partnere.

Cowconnect ApS