Jobannonce: Opkrævningsmedarbejder med flair for IT

Gem
Herning Kommune Opkrævningsmedarbejder med flair for IT

Herning Kommune

Regnskab er en afdeling under Direktionens Stab, som har de fælles administrative funktioner for hele Herning kommune. Regnskab udgør 11 kollegaer, der alle har direkte reference til afdelingslederen. Vi har det overordnede ansvar for udbetalings- og opkrævningsfunktionen i kommunen. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med resten af opkrævningsteamet, som i alt består af fire medarbejdere.

Det er os, der har det overordnede ansvar for opsætning og anvendelse af opkrævningssystemet KMD OPUS Debitor. Vi giver også support til kollegaer rundt om i kommunen, i deres behov for anvendelse af systemet. Derudover har vi en lang række konkrete opkrævningsrelaterede opgaver. Dine opgaver vil både indeholde telefonisk betjening af borgere og virksomheder samt administrativt arbejde, herunder koordinering af opgaver i teamet.