Ventilen
Jobannonce: Head of Customer Support and Quality
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Head of Customer Support and Quality
Holder du af ledelse inden for kundeservice? Vil du gerne sikre en høj kundetilfredshed og være kundens ambassadør internt i organisationen? Vil du stå i spidsen for at systematisere og analysere kundehenvendelser og derigennem øge kvalitetssikringen?
SwipBox er en innovativ techvirksomhed. Virksomheden leverer komplette løsninger indenfor pakkebokse, som grundlæggende er sat i verden for at digitalisere de mange pakker, der hver dag leveres til tusinder af forbrugere verden over.
SwipBox søger en leder til afdelingen for Customer Care. Afdelingen består i dag af 11 medarbejdere og håndterer alle B2B kundehenvendelser. De fleste kunder ringer for at få teknisk hjælp og mange af spørgsmålene kan straks besvares. Andre opkald kræver en grundig analyse hvor fejlsøgning er nødvendig, og hvor man har et samarbejde med udviklingsafdelingen.
Anbefalede job
OJ Electronics A/S
ERLING HØI-NIELSEN A/S
Karvil Biler A/S