Jobannonce: Booking & Servicecenter Manager

LEGOLAND ApS

Booking & Servicecenter Manager

Billund

”Allerede før vi ankom til LEGOLAND®, fik vi bare den bedste service, så vores forventning kom helt i top”

Sådan skal alle vores gæster sige, når de har booket deres kommende besøg i LEGOLAND, så kan du motivere medarbejdere til at have smil i stemmen og se dig selv stå i spidsen for at lede og udvikle vores servicecenter, så er det muligvis dig, vi leder efter.

Du er ansvarlig for ansættelsen af medarbejdere til din afdeling og står for oplæring og træning af disse, så vi til enhver tid opnår gode tilbagemeldingsscorer fra vores gæster og mystery shoppers. Som leder sikrer du højt engagement, så vi også i vores peak-perioder har medarbejdere, der er villige til at gå den ekstra mil. For at lykkes i jobbet er det en forudsætning, at du kan sætte dig ind i vores gæsters behov og løbende udvikle den service, vi tilbyder i servicecenteret, så den matcher og overstiger vores gæsters forventning.