Jobannonce: Lønmedarbejder - Hovedkontor - Odense

Gem

Lønmedarbejder - Hovedkontor - Odense

Vi søger en dygtig lønmedarbejder til en fast stilling på NIELSENs hovedkontor i Odense SV.

Brænder du for og har du erfaring med lønopgaver samt lyst til at arbejde i et team med høj aktivitet og med en hverdag fyldt med spændende udfordringer? Så er du måske vores nye kollega! Du får ansvar for lønhåndteringen for mere end 300 medarbejdere og refererer direkte til økonomichefen.

Du bliver ansvarlig for lønbehandlingen for NIELSENs mere end 300 medarbejdere. Du står for udarbejdelse af kontrakter, forberedelse af løngrundlag, lønkørsel, søgning af refusioner og alle andre opgaver relateret til lønhåndteringen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Kontrollere løngrundlag og udarbejde løn for alle butiksansatte i Nielsens A/S
  • Udarbejde ansættelseskontrakter samt andre personalerelaterede opgaver
  • Supportere ledelsen ved overenskomstmæssige og ansættelsesretlige spørgsmål
NIELSENs