Sydbank
Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
Jobannonce: Bulgarsktalende administrativ medarbejder til kundehåndtering og sagsbehandling
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Bulgarsktalende administrativ medarbejder til kundehåndtering og sagsbehandling
Kan du lide at arbejde med kundeservice? Er du i stand til at sætte dig selv i kundens sted og klar til at servicere og give kunderne værdi? Taler og skriver du bulgarsk og dansk eller engelsk, og har du erfaring med forretningsservice – så er du måske personen, vi leder efter.
Som administrativ medarbejder vil du få en udfordrende og travl hverdag, hvor du bliver en del af et team med kolleger fra forskellige lande.
Dine vigtigste opgaver vil være at registrere indkomne dokumenter og holde god kontakt og netværk med kunder og leverandører, hovedsageligt fra Bulgarien. Kommunikationen foregår primært pr. telefon og e-mail. Vi vil introducere dig til den gode kundeservice, du vil skulle levere.
For English version, click here.
Anbefalede job
FOA Sønderjylland - Faglig afdeling
Julemærkefonden
HPT