Aarstiderne

Gem
Aarstiderne
Deltidsjob/sommerferiejob i Aarstidernes pakkeri

Aarstiderne, Barrit

Vi søger timelønnede deltidsmedarbejdere til fredags- og lørdagsvagter i vores pakkeri i Barrit, som ligger max. ½ times kørsel fra Horsens, Vejle og Hedensted. Fastansættelse kan blive en mulighed, når sommerferien er færdig. Vagterne ligger fredage fra kl. 9.00 til 18.00 og lørdage fra kl. 6.30 til ca. 16.00, og opstart er hurtigst muligt.

Som pakkerimedarbejder hos Aarstiderne forventer vi, at du kan arbejde struktureret og fokuseret med pakning af vores måltidskasser, selv når det går stærkt. Du er positiv, samvittighedsfuld og god til at arbejde sammen med kollegaer i alle aldre og med mange forskellige nationaliteter.

Vi foretrækker, at du kommunikerer på dansk, men vi accepterer også engelsk, hvis du er villig til at lære bedre dansk.

Gem
Aarstiderne
Aarstiderne søger nye medarbejdere til vores Ringeteam (Humlebæk)

Aarstiderne

Du vil blive en del af et team på 15 medarbejdere, som både varetager opgaver på telefonen og fysisk. I Ringeteamet arbejder vi med salg, kommunikation og kundeloyalitet. Jobbet er alsidigt, og du vil få tildelt flere opgaver i form af fysisk salg på egne lokationer, markeder og messer, genaktivering af tidligere kunder samt rådgivning og vejledning af kunder i vores sortiment.

Hvem søger vi?

Vi søger først og fremmest dig, som rigtig godt kan lide at tale med kunder, og som har lyst til at være en del af et friskt og energisk team. Du er udadvendt og har let ved at tale med mennesker, du ikke kender i forvejen - du er måske ligefrem kendt for at kunne tale med mange forskellige personligheder – og du er god til at stille spørgsmål og lytte til kunderne.

Gem
Aarstiderne
Aarstiderne søger en Commercial Marketing Manager til vores dygtige marketing-team! 

Aarstiderne, Humlebæk

Hos Aarstiderne søger vi en Commercial Marketing Manager, der kan hjælpe os med at få endnu flere madglade og forventningsfulde kunder ombord i vores grønne økologiske univers i Aarstiderne.

Du skal stortrives med den daglige jagt efter gode resultater, samtidigt med at du værner om det vi står for i Aarstiderne. Vi er et brand, som mange holder af og har en holdning til og det er derfor vigtigt, at du også forstår, at storytelling og branding - også skal være drivkraften bag dine gode resultater.

Du skal være nysgerrig, kreativ og klar på at prøve nye ting af, - men du skal også have styr på din basale værktøjskasse, du skal vide, hvad der virker - både online og offline - og du skal ikke være bange for at smøge ærmerne op og gå med i marken!