14 job matcher din søgning 14 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vis annoncer fra virksomheder i Administrations- og Servicestyrelsen gruppen (69)
- Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (31) · Virksomhedsprofil
- Skattestyrelsen (14) · Virksomhedsprofil
- Skatteankestyrelsen (7) · Virksomhedsprofil
- Gældsstyrelsen (6) · Virksomhedsprofil
- Administrations- og Servicestyrelsen (3) · Virksomhedsprofil
- Vurderingsstyrelsen (3) · Virksomhedsprofil
- Spillemyndigheden (2) · Virksomhedsprofil
- Skatteforvaltningen (2) · Virksomhedsprofil
- Motorstyrelsen (1) · Virksomhedsprofil

Sagsbehandler til bindende svar på erhvervsbeskatning - Randers
Du kommer til at arbejde skattefagligt bredt med ikke-principielle bindende svar til erhvervsdrivende. Spørgsmålene spænder vidt over fx ejendomsavance, ekspropriation, virksomhedsskatteordningen, succession, selvstændigt erhvervsdrivende kontra lønmodtager og meget mere.
Du kan se frem til at blive en del af en spændende og travl arbejdsplads. Sammen med gode og engagerede kolleger får du mulighed for at tage et solidt medansvar for behandlingen af bindende svar. Vi har et stærkt fagligt miljø og en rigtig god faglig sparring.


Erfaren jurist med interesse for skattestrafferet og straffeproces - se her
Vil du være rådgiver for Skatteforvaltningens medarbejdere, når de støder på vanskelige eller principielle juridiske spørgsmål inden for det skattestrafferetlige område? Kan du lide at nørde omkring lovforberedende arbejde og lovfortolkning?
Vi tilbyder dig en fleksibel hverdag, hvor du har stor mulighed for selv at planlægge dine opgaver og din arbejdsdag. Samtidig kan vi garantere spændende opgaver i en samfundsvigtig organisation med gode kolleger og højt humør.


Tænder du på talbehandling og store datamængder? Så har vi en stilling til dig
Motiveres du af at arbejde med store datamængder og finde nye veje via tekniske løsninger?
Vi søger en ny kollega, der kan være med til at udvikle og styrke arbejdet med databehandling og regnskabsmæssige afstemninger. Vi forestiller os, at du først og fremmest har færdigheder og erfaringer med IT, som du har anvendt til data- eller talbehandling. Har du derudover en grundlæggende regnskabsforståelse, er det et ekstra plus, men ikke et krav. Vi sikrer, at du får en grundig oplæring, så du kan løse dine opgaver forsvarligt og sikkert.


Engagerede og talstærke bogholdere o.l. til Danmarks største kasseapparat (faste og tidsbegrænsede stillinger)
Ønsker du et meningsfyldt arbejde og et liv, hvor der er en god balance mellem arbejde og fritid?
Kommer du med på holdet, så får du en spændende og afvekslende hverdag med et bredt spænd af regnskabsmæssige og administrative opgaver, hvor der er fokus på, at du får udviklet dine kompetencer.
Sammen med dig finder vi ud af, hvordan dine kompetencer bedst muligt bringes i spil, og du har medindflydelse på, hvilke opgaver du kommer til at løse.


Er du vores nye generalist til digitaliseringsområdet?
Skattestyrelsen er en af landets største aftagere af it-løsninger og skal over de næste år igangsætte flere strategisk vigtige it-projekter, som skal erstatte utidssvarende it-systemer, og derved understøtte styrelsen og samfundets fremtidige behov.
Derfor søger vi fagligt stærke kandidater, der er løsningsorienterede og motiveres af at skabe forbedringer på et samfundskritisk område. Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende stilling i en organisation, hvor du får bragt dine faglige kompetencer i spil og mulighed for at sætte dit præg på dine arbejdsopgaver.


Nysgerrige og analytiske sagsbehandlere til kontrol af social dumping
Projekt Social Dumping er et landsdækkende projekt, som har til formål at sikre ordnede forhold på arbejdsmarkedet i Danmark.
Som kollega hos os vil du deltage i udgående kontrolaktioner, som vi har ca. otte af hver om året. Derudover vil du lave sagsbehandling, som tager udgangspunkt i aktionerne.
Du får en spændende og afvekslende arbejdsdag, hvor fleksibilitet er medvirkende til at både arbejds- og familieliv hænger sammen. De udgående aktioner planlægges, så du i god tid ved, hvornår du skal deltage.


Jurister med interesse for databeskyttelse til GDPR-teamet i Jura
Kan du se dig selv i et job, der er i den grad giver mening?
Vi søger en kollega med interesse for databeskyttelse, som skal være med til at understøtte compliancearbejdet og sikre optimale rammer for god databeskyttelse i Danmarks største styrelse.
Udover at besvare konkrete henvendelser er det også GDPR-teamet, der står for udviklingen af databeskyttelsesområdet og awareness i styrelsen. Teamet har endvidere en koordinerende funktion i forhold til Skattestyrelsens forskellige fagområder bl.a. via GDPR-kontaktpersoner.


Administrativ medarbejder til anmeldelser af krav i dødsboer - Struer
Vil du gerne være med til at sikre, at vi får anmeldt krav i dødsboer indenfor proklamafristens udløb på 8 uger? Så har du nu muligheden for at blive en del af et fagligt dygtigt team i Struer.
Vi søger en medarbejder med lyst til administrative opgaver og lettere sagsbehandling.
Vi anmelder krav i dødsboer på vegne af Skattestyrelsen, og vi undersøger ca. 39.000 dødsboer om året. Kravene er fx moms, told, restskatter, B-skatter og vægtafgifter.
Du tilbydes administrative opgaver, som hele tiden udvikles og optimeres. Der er mulighed for interne relevante kurser, og du vil få dygtige og ansvarsbevidste kollegaer samt en stor grad af faglig sparring.


Forretningskonsulenter til udvikling og implementering af strategiske tiltag
Vi søger forretningskonsulenter med en stærk organisationsforståelse, som kan være brobygger og arbejde med udvikling og implementering af strategier i afdelinger på tværs af Skattestyrelsens faglige områder.
Vi søger både kandidater, der er nyuddannede samt kandidater med flere års erfaring.
Du vil blandt andet få ansvaret for at drive udviklingsprocesser og afholde workshops på tværs af ledelsesniveauer, hvor der sikres input fra stærke faglige kompetencer.


Studentermedhjælpere til Center for straffesager, Jura
Søger du et udfordrende studiejob, og har du lyst til at være en del af et stærkt juridisk fagfællesskab?
Straffesagsenhederne 6 og 9 i Viborg søger hver én studentermedhjælper. I straffesagsenhederne har vi bl.a. det landsdækkende ansvar for behandling af banderelaterede skattestraffesager og sager med kryptovaluta.
Som studentermedhjælper hos os får du en bred vifte af arbejdsopgaver, der bl.a. omfatter:
- Lettere sagsbehandling med straffesager
- Behandling af partsaktindsigtssager
- Understøttelse af den juridiske sagsbehandling


Dygtige og dynamiske medarbejdere til udvikling af arbejdet med driftsregnskabet i Skattestyrelsen
Har du lyst til at udvikle arbejdet med driftsregnskabet i en af Danmarks største styrelser?
Du bliver en del af et kontor med ca. 16 medarbejdere, der er opdelt i forskellige mindre teams, der arbejder bredt med revisioner, risici og interne kontroller.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte at gennemføre måneds- og kvartalsvise kontroller af regnskabet for Skattestyrelsen § 9 samt bidrage til udarbejdelse af årsrapport for Skattestyrelsens driftsregnskab på § 9.
Der vil til tider være mange bolde i luften – til gengæld lover vi, at du får mulighed for både at udvikle dig fagligt og sætte dit præg på processerne.


Erfaren IT-specialist til udvikling af dataløsninger til understøttelse af indsatsen mod hvidvask
Vil du bruge dine IT-kompetencer til at udvikle dataløsninger, der understøtter indsatsen mod hvidvask? Har du lyst til at arbejde med og præge et område, der er i rivende udvikling? Trives du med et tæt samarbejde med dygtige kollegaer med forskellige fagligheder? Så læs med nedenfor!
I rollen som IT-specialist vil du sammen med kontorets øvrige IT-specialister, vores IT-projektleder og andre interessenter få til opgave at:
- drifte og videreudvikle en database indeholdende hvidvaskdata oversendt fra Hvidvasksekretariatet
- udvikle og teste scoringsmodeller til prioritering og udvælgelse af sager til kontrol i vores søskendekontorer


Erfaren sagsbehandler til selskabsskat i store selskaber
Vil du arbejde med kontrol af skattemæssige forhold i nogle af Danmarks største virksomheder? Kunne du tænke dig ansvar, fleksibilitet og mulighed for faglig udvikling?
I vores kontor har vi ansvaret for sagsbehandling og kontrol af store virksomheders skatteforhold, herunder også for pengeinstitutter og realkreditinstitutter. Flere af de store virksomheder indgår i en udvidet samarbejdsform, Tax Governance, hvor vi er i åben dialog med virksomhederne og sammen sørger for, at de afregner rettidig og korrekt selskabsskat.
Du får ansvaret for at kontrollere, at selskabernes skattepligtige indkomst er opgjort korrekt, og betingelserne for at lovgivningen på området er overholdt.


Fagligt stærk profil til souscheffunktion
Kunne du tænke dig at prøve kræfter med souschefopgaver i kontoret Klageproces, hvor vores primære opgave er at være Skattestyrelsens repræsentant ved retsmøderne i Landsskatteretten.
Du indgår i den konkrete opgaveløsning i enheden og har samtidig del i det faglige ansvar i forbindelse med opgavevaretagelsen. Du vil få tildelt egne sager, og du arbejder tæt sammen med funktionslederen og hjælper med at lede og motivere vores team af dedikerede medarbejdere.
Skattestyrelsen er en fleksibel arbejdsplads, hvor der også er plads til at have et (familie)liv ved siden af. Klageproces har et stærkt socialt sammenhold, og tonen er positiv og humoristisk. Samtidig har vi en høj faglighed.
