Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
21 jobannoncer matcher din søgning 21 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Stærke sagsbehandlere til værdiansættelse af alle landets ejendomme
Vil du være med til at understøtte, at boligejere får mere retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger i de kommende år? Har du interesse for værdiansættelse af ejendomme, og vil du være en del af et engageret og ambitiøst hold, der alle bidrager til det fælles mål; at genopbygge tilliden til de nye ejendomsvurderinger?
I samarbejde med dine kolleger kan dine opgaver fx blive:
- forberede og udføre vurderinger af ejerboliger, erhvervsejendomme og land- og skovbrugsejendomme
- gennemføre klagesagsbehandling og genoptagelsessager
- formidle vurderinger og besvare henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere.
Stærke sagsbehandlere til værdiansættelse af alle landets ejendomme
Vil du være med til at understøtte, at boligejere får mere retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger i de kommende år? Har du interesse for værdiansættelse af ejendomme, og vil du være en del af et engageret og ambitiøst hold, der alle bidrager til det fælles mål; at genopbygge tilliden til de nye ejendomsvurderinger?
I samarbejde med dine kolleger kan dine opgaver fx blive:
- forberede og udføre vurderinger af ejerboliger, erhvervsejendomme og land- og skovbrugsejendomme
- gennemføre klagesagsbehandling og genoptagelsessager
- formidle vurderinger og besvare henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere.
Engageret leder til driftsstyring og personaleledelse
Vil du stå i spidsen for en vigtig samfundsopgave, hvor vi skaber tryghed for alle boligejere?
Som funktionsleder har du en afvekslende hverdag, som spænder fra faglig ledelse over drifts- og personaleledelse, alt sammen for et stærkt hold af ca. 15-20 medarbejdere.
Du står i spidsen for en stabil og kvalitetsbevidst sagsbehandling af de nye ejendomsvurderinger, hvor du ligeledes bidrager til den udviklingsproces, som både modtagelse af nye medarbejdere, uddannelsesforløb og ibrugtagning af nyt system vil medføre.
Engageret leder til driftsstyring og personaleledelse
Vil du stå i spidsen for en vigtig samfundsopgave, hvor vi skaber tryghed for alle boligejere?
Som funktionsleder har du en afvekslende hverdag, som spænder fra faglig ledelse over drifts- og personaleledelse, alt sammen for et stærkt hold af ca. 15-20 medarbejdere.
Du står i spidsen for en stabil og kvalitetsbevidst sagsbehandling af de nye ejendomsvurderinger, hvor du ligeledes bidrager til den udviklingsproces, som både modtagelse af nye medarbejdere, uddannelsesforløb og ibrugtagning af nyt system vil medføre.
Administrativ support til ErhvervsCentret Greve
Vil du være med til at skabe de bedste vilkår for, at Greves virksomheder kan skabe vækst- og beskæftigelse?
Opgaverne kan være:
- Dialog med og opfølgning på kontakt og møder med samarbejdspartnere
- Kontakt til virksomheder i forbindelse med møder og opfølgning herpå
- Ansvar for administrativ struktur på vores hverdag, så vi optimerer ressourcerne
Medarbejder til kredsens Servicecenter
Vil du være med til at gøre en forskel? Og er service og struktur nøgleord for dig? Så er du måske vores nye medarbejder til Sydsjællands og Lolland-Falsters Politis Servicecenter.
Servicecentret er borgernes telefoniske adgang til politiet, når borgeren ringer 1-1-4.
Du får i Servicecentret til opgave at modtage og besvare henvendelser fra borgerne, telefonisk og skriftligt. Henvendelserne kan blandt andet dreje sig om anmelderser af tyveri, indbrud, hærværk, røverier og andre typer forbrydelser, som borgerne ikke kan anmelde via vores hjemmeside www.politi.dk.
Beskæftigelsesrådgiver til Job og virksomhedsservice
Målgruppen er forsikrede ledige, som på den ene eller anden måde skal have hjælpe til at komme tilbage i job.
Du får ansvaret for egen sagsstamme, hvor du motiverer, rådgiver, vejleder og ser nye muligheder for den ledige med afsæt i din viden om lovgivningen og arbejdsmarkedet.
Du vil blive en del af et etableret team, hvor holdånd og arbejdsglæde er omdrejningspunktet. Vi lægger vægt på god trivsel i hverdagen.
Flådemanager
Vil du være med til at opbygge en ny funktion i Kalundborg Kommune? Vi søger en medarbejder til udvikling, administration og styring af den kommunale bilflåde.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har indgående kendskab til biler og til branchen, og har en nysgerrighed på udviklingen. Derudover har du indsigt i økonomi og logistik knyttet til flådestyring og flair for både projektledelse og de administrative dele af opgaven.
Udviklingskonsulent med mod på udvikling af lærings- og kompetenceudviklingsaktiviteter og flair for at få viden til at vokse
Vil du være med til at etablere en helt ny måde at tænke kompetenceudvikling på? Vil du være den, der går forrest, når der skal findes nye måder at dele viden, bruge viden og få viden? Og vil du gennem dit arbejde være med til at løfte det samlede videns- og kompetenceniveau i Jobcenter Kalundborg?
Du vil få masser af mulighed for at bidrage til udviklingen af din stilling. Variationen af opgaver er stor, og du vil få stor mulighed for fleksibilitet og selvstændig opgaveudførsel. Du vil derfor få brug for dine kompetencer, erfaringer og motivation til at arbejde med proces- og projektledelse.
Virksomhedskonsulent med særligt fokus på det rummelige arbejdsmarked
Har du lyst til at implementere en ny virksomhedsrettet strategi for det rummelige arbejdsmarked, så vi får flest mulige med på væksten i Kalundborg?
De konkrete arbejdsopgaver vil blive tilpasset efter vedtagelse af strategi og efter den rigtige kandidats kompetencer, men en del af arbejdsopgaverne vil være:
- Implementering af en ny virksomhedsrettet rummelighedsstrategi
- Kontakt til de socialøkonomiske virksomheder og videreudvikling af den socialøkonomiske indsats
- Projektorienterede opgaver, der bidrager til at skaffe relevant arbejdskraft til virksomhederne i Kalundborg, herunder dialog og oplæg for eksterne samarbejdspartnere
Fleetmanager
Har du et indgående kendskab til flådestyring, og kan du ligeledes styre projekter, gerne med afsæt i en kommunal kontekst, så er du måske vores nye kollega?
Du vil få ansvaret for vores cirka 125 køretøjer. Du skal sikre en løbende optimering og effektivisering af flådens drift, samt se på nye tiltag indenfor Fleet Management. Derudover vil du få ansvaret for den overordnede tilrettelæggelse af igangværende og kommende projekter.
Socialrådgiver / socialformidler til det specialiserede voksenområde
Vi er et dynamisk og udadvendt team, med plads til alle. Vi har fokus på den enkeltes styrker og muligheden for udvikling af disse. Faglig sparring er en helt naturlig del af teamets dynamik. Lige nu er vi ved at implementere VUM 2.0, så du vil være en medspiller i forhold til denne implementering.
Du får et spændende arbejde med borgere, der har kognitive funktionsnedsættelser. Vi arbejder inden for servicelovens paragraffer §§ 85, 96, 97, 98, 102, 103, 104, 105/85, 107, 108 109, 110. Vi arbejder ofte i teams af 2 rådgivere ved sager med en stor kompleksitet, eksempelvis på BPA-området.
Maritim administrator
Er du en haj til kundeservice, økonomi, kontoradministration og projektledelse samtidigt med, at du har en passion for det maritime havne- og sejlsportsmiljø?
Stillingen er på 37 timer om ugen. Der er i udgangspunktet tale om, at administrations- og økonomidelen vil fylde ca. halvdelen af tiden og resten af tiden går med kundeservice, IT-styring (KMD, OPUS, SBSYS og Harba, hjemmeside og en masse ad hoc-opgaver, som bare opstår.
Vi tilbyder bl.a. gode personlige udviklingsmuligheder og plads til dine idéer.
Kommune Konsulenterne søger sagsbehandlervikarer til Kommunernes ydelsesafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området med udbetaling af ydelser og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag?
Vi tilbyder til gengæld attraktive løn- og ansættelsesforhold, match med fokus på personlige og faglige kompetencer.
Vi søger vikarer til ansættelse på fuldtid, deltid samt opgaver, der kan kombineres med en fuldtids- eller deltidsansættelse andetsteds.
Udviklingskonsulent til Center for Borgerservice, Job og Social i Solrød Kommune
Har du lyst til at arbejde i en politisk styret organisation?
Ydelsessagsbehandler til Borgerservice
Borgerservice søger en 37 timers ydelsessagsbehandler hurtigst muligt og ellers senest pr. 1. juli 2024 til en bred vifte af opgaver i vores sygedagpengeteam.
Administrativ koordinator til kultur- og fritidsområdet
Nu får du muligheden for at være med til at styre den fælles administrative indsats som gavner kultur- og foreningslivet.
Borgervejleder søges til Næstved Bibliotek og Borgerservice
Næstved Bibliotek og Borgerservice søger en udadvendt og fleksible borgervejleder.
Borgervejleder søges til Næstved Bibliotek og Borgerservice
På Næstved Bibliotek og Borgerservice ligger hele kommunens Borgervejledning.