Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
56 jobannoncer matcher din søgning 56 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kontrolmedarbejdere til bekæmpelse af kædesvig
Vil du bruge dine kompetencer indenfor skat, regnskab og juridisk sagsbehandling til at bekæmpe kædesvig med fokus på brugen af fakturafabrikker? Vil du være en del af en enhed med et stærkt fagligt og socialt fællesskab?
Som kontrolmedarbejder i enheden får du ansvaret for din egen sagsportefølje. Du vil bl.a. få til opgave at:
- indsamle relevant materiale og oplysninger fra skatteyder, tilgængelige systemer, pengeinstitutter, bogføringsplatforme mfl.
- gennemgå omfattende informationsmængder, særligt i form af regnskabsmateriale og bankkontoudtog. I andre sager vil du skulle nå til et resultat på baggrund af brudstykker af information
Teknisk Controller
Er du en dedikeret og ansvarsbevidst controller med et skarpt øje for detaljer? Har du erfaring inden for regnskab og en passion for at levere kvalitetsarbejde?
Som teknisk controller vil du udgøre en central del af vores tekniske afdeling. Din rolle indebærer tilsyn med afdelings- og skibsbudgetter samt bidrag til regnskabsmæssig støtte og rapportering. Du vil arbejde tæt sammen med vores leder af finansafdelingen samt mellemlederne i den tekniske afdeling.
Debitorbogholder – Deltid
Er du klar til at begive dig ud på et spændende eventyr med en hurtigt voksende tech scale-up?
Vi er en blandet gruppe af jordnære fagfolk, der sætter pris på en god balance mellem professionelt arbejde, sunde relationer og en skæv humor (medbring gerne dine bedste talknuser-vittigheder!).
Da vi vokser hurtigere end karse på steroider, søger vi en debitorbogholder til tal-holdet i regnskabsafdelingen.
Finansiel Controller
Er du en kompetent og energisk Finansiel Controller med erfaring i bagagen? Har du lyst til at blive en del af en ambitiøs virksomhed i rivende udvikling?
Som Financial Controller hos os bliver du en del af Danmarks største selvstændige bolighus med 40 medarbejdere. Du vil få en central rolle i virksomheden, hvor du som en del af en mindre økonomiafdeling vil arbejde udviklingsorienteret med virksomhedens performance, herunder optimal udnyttelse af ERP og data.
Vi tilbyder en spændende og alsidig stilling med stort ansvar, hvor dine faglige kvalifikationer kan sættes i spil i et super arbejdsmiljø med en uformel kultur og gode kolleger. Mulighed for enkelte hjemmearbejdsdage.
Lønbogholder til 25 timers stilling
Brænder du for lønadministration, og har du lyst til at arbejde i et mediehus i konstant udvikling?
Vi er en arbejdsplads med højt til loftet og en høj grad af frihed, med en ambition om at være Danmarks mest konstruktive mediehus.
Dine primære opgaver vil være:
- Ansvarlig for månedlig lønkørsel fra A-Z for både funktionærer og timelønnede
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter
- Sikre, at alle bestemmelser i Overenskomsten mellem Dansk Journalistforbund og TV 2-regionerne overholdes
Senior Manager til erklæringsafgivelse på bæredygtighedsområdet
Til vores nystartede afdeling for erklæringsafgivelse på bæredygtighedsrapporteringer søger vi en Senior Manager, der kan være med til at sætte sit præg på afdelingen fra dag ét!
Du skal være med til at sætte bæredygtighed på landkortet – både internt blandt Beierholms revisorer og eksternt mod vores kunder.
Vi søger derfor en revisor, der har værktøjer og viden inden for ESG-området samt erfaring i at bringe dette i spil hos kolleger og kunder.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Økonomiassistent til vækstvirksomhed
Brænder du for bogføring og prioriterer du effektivitet og præcision højt? Har du mod på at arbejde med forskellige opgaver indenfor bogholderi og lønadministration?
Vi søger en dygtig økonomiassistent, som har lyst til - og erfaring med - bogholderi og administrative opgaver.
Du vil have et tæt samarbejde og sparring med vores økonomichef og med mulighed for at få kendskab til hele virksomhedens økonomiopgaver.
Bogholder til Danmarks største selvstændige bolighus
Er du en kompetent og energisk bogholder/finance assistent med en del erfaring i bagagen? Har du lyst til at blive en del af en ambitiøs virksomhed i rivende udvikling?
Du vil få en central rolle i virksomheden, hvor du som en del af en mindre økonomiafdeling vil varetage ansvaret for månedlig lønkørsel og den daglige bogføring m.m.
Vi tilbyder en spændende og alsidig stilling i en ambitiøs virksomhed med stort ansvar, hvor dine faglige kvalifikationer kan sættes i spil. Derudover kan vi tilbyde attraktive løn- og ansættelsesforhold i et super arbejdsmiljø med en uformel kultur og gode kolleger.
Sagsbehandler med falkeblik for det juridiske og en skarp næse for tal?
I Gældsstyrelsen har vi flere specialiserede fagområder i forbindelse med inddrivelse af gæld på bobehandlingsområdet. Betalingsplacering er ét af dem, og vi har travlt. Derfor søger vi en ny kollega til at hjælpe os.
Opgaverne er centrereret omkring betalingsplacering. Det betyder, at du primært vil skulle håndtere særlige indbetalinger på tværs af bobehandlingsområdet, som fx konkurs, eftergivelse og gældssanering, og sikre at disse placeres korrekt og lovligt i forhold til gældende lovgivning.
Regnskabsmedarbejder til moderne fødevareproduktion på Fyn
Vi søger en regnskabsassistent, der sammen med økonomichefen er klar til at danne rammerne om økonomifunktionen samt diverse administrative opgaver. Vi søger en struktureret, selvstændig og engageret medarbejder, der har let til smil og trives i en travl hverdag.
Vi tilbyder et selvstændigt og spændende job med gode fremtidsmuligheder i en velkonsolideret og dynamisk virksomhed samt en travl hverdag med opgaver, som du selv skal kunne styre og strukturere i samarbejde med regnskabschefen.
Accountant
Er du en engageret og pålidelig accountant, med øje for detaljer? Har du erfaring med regnskab og sætter en ære i at udføre kvalitetsarbejde?
Som Accountant hos Uni-Tankers vil du spille en afgørende rolle i håndteringen af regnskabsopgaver for vores skibsfart.
Som Accountant hos Uni-Tankers vil du blive en del af en ambitiøs virksomhed, der er præget af professionalisme og faglig udvikling. Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår med pensionsordning, og gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt. Du vil blive en del af et engageret team i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø.
En karriere med muligheder - bliv revisortrainee hos BDO med opstart september 2024!
Kalenderen siger september 2024, og du er mere end klar til at kickstarte din karriere hos et af landets førende revisionshuse.
Hos BDO har du mulighed for at blive revisortrainee mange steder rundtomkring i Danmark, og du kan specialisere dig inden for to forskellige retninger: rådgivning og revision af små og mellemstore virksomheder og rådgivning og revision af store organisationer.
Bliver du trainee i BDO, kan du glæde dig til at blive en del af en organisation, der investerer meget i dit uddannelses- og udviklingsforløb.
Finance Business Partner
With a recent reorganization of corporate functions, your primary role will be to create valuable impact by serving as the strategic financial advisor for senior management teams, ensuring business decisions are based on solid financial analysis.
You will be providing transparency of financial information, supporting, and influencing key operational and strategic decisions by interpreting, explaining, and driving informed decision-making.
Bliv en del af vores ESG Advisory Team
Er bæredygtighedsagendaen noget, du brænder for og ønsker du at være en del af løsningen samt forme fremtidens bæredygtige virksomheder?
Du vil som en del af vores team komme med på spændende rådgivningsprojekter, hvor du hjælper mellemstore danske virksomheder med deres ESG-rejse og med at blive klar til at rapportere under CSRD.
Du vil få mulighed for at påvirke og sætte præg på din egen karrierevej, og vi vil strække os langt for at matche dig med de rigtige opgaver med udgangspunkt i dine stærke sider, præferencer og udviklingsmuligheder.
Bliv en del af vores team i Kolding og Odense med fokus på assistance til CFO- og finansfunktionen i det danske SME-segment
Vi søger ambitiøse talenter til vores team, der fokuserer på at sikre vores kunders fortsatte kontinuitet og drift samt på optimering og implementering af processer og systemer i økonomifunktionen med SME-segmentet i dansk erhvervsliv i centrum.
Du vil som en del af vores team komme med på spændende rådgivningsprojekter, der vedrører CFO-området samt generel håndtering og drift af finansfunktionen.
Du vil få mulighed for at påvirke og sætte præg på din egen karrierevej, og vi vil strække os langt for at matche dig med de rigtige opgaver med udgangspunkt i dine stærke sider, præferencer og udviklingsmuligheder.
Økonomiassistent/Controller - hos grøn forsyningsselskab i hurtig vækst
Du indtræder i en nyoprettet stilling som Økonomiassistent/Controller i økonomi- og administrationsafdelingen hos Middelfart Fjernvarme. Her vil du sammen med dine engagerede kolleger, få en nøgleposition i et stærkt ekspanderende forsyningsselskab, hvor du vil bidrage til at forsyne flere kunder i Middelfart og omegn med grøn og miljørigtig fjernvarme.
Vi er en mindre, men kontinuert voksende faglig stærk organisation, og i den forbindelse mangler vi dig, med en kombination af et stærkt teoretisk fundament og praktisk erfaring.
Kontorassistent med regnskabserfaring
Stortrives du på et kontor, hvor vi hjælper hinanden og elsker du arbejdet med mangeartede økonomi- og administrationsopgaver? Så kan du være vores kommende kollega.
Vi søger lige nu en administrativ stærk og humørfyldt kollega, med kompetencer indenfor både økonomi og det administrative. Vores ejerledere takker af efter 38 år i miljøbranchen, og du overtager en meget velfungerende og varierende rolle, som du samtidig kan være med til at udvikle videre på.
Udekørende lønkonsulenter
I denne rolle vil du opleve en hverdag, der aldrig står stille. Du vil blive mødt af forskellige problemstillinger og kunder, som gør dit arbejdsliv spændende og uforudsigeligt. Så hvis du er typen, der elsker en god udfordring, kan skabe orden i kaos og finde smarte løsninger, så er dette din scene.
Du bliver en nøglefigur i kundens team for en tid, og sidder fysisk ude hos kunden og bidrager med din ekspertise inden for Epos Løn, Lessor eller Perspektiv. Men du er aldrig alene, for hos Azets sætter vi pris på teamwork og fællesskab, også når du er ude hos kunder. Du vil altid have et netværk af dygtige kolleger bag dig, som står klar til at tilbyde sparring og support.
Bliv Lønkonsulent hos Azets – og kom helt i front
I rollen som Lønkonsulent hos os, vil du få indsigt i lønprocesser hos flere forskellige virksomheder, og du vil få din egen kundeportefølje og etablere et bredt netværk af interne og eksterne interessenter.
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.