Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
98 jobannoncer matcher din søgning 98 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kundeservicemedarbejder - Thailand
Arbejd virtuelt, uanset om det er i byens puls eller ved strandens bølger - du bestemmer selv.
Vi er et svensk-ejet firma, der er specialiseret i markedsføring af ejendomme.
Din primære opgave vil være at servicere vores kunder på det danske marked. Dette indebærer at bruge dine exceptionelle kundeservice- og problemløsningsevner til at kommunikere via telefon, e-mail og chat og besvare en bred vifte af spørgsmål om vores produkter og tjenester.
Afdelingschef Økonomi
Motiveres du af at have indflydelse og vil du gerne have en nøglerolle i det offentliges økonomi?
Som afdelingschef skal du sikre og udvikle håndteringen af hele økonomiområdet i Skattestyrelsen. Økonomiområdet varetager i dag hele flowet omkring opkrævning/påligning, betalinger, debitoropfølgning, afstemning og afregning af skatter og afgifter, samt afregning af fordringer, modregninger og løntræk indenfor inddrivelsesområdet.
Senior Legal Counsel – Offshore Wind Industry
Are you interested in deploying your skills and expertise securing a sustainable future based on renewable energy?
You will take on an important role in the Legal team – reporting directly to the General Counsel – by providing legal support to different internal departments. You will be drafting, reviewing and negotiating agreements within all business areas, including supply time contracts, installation and construction contracts, procurement and supply chain agreements and more.
Personlig Assistent
Til vores kontor i det centrale London søger vi en selvstændig og proaktiv Personlig Assistent til et barselsvikariat på mellem 6 – 9 måneder med ansættelses hurtigst muligt.
Du vil som Personlig Assistent udføre en bred vifte af både administrative og praktiske opgaver, så som planlægning, koordinering, håndtering og opfølgning. Som person evner du at prioritere dine opgaver, og du er god til at bevare overblikket, når der er travlt. Du er proaktiv og tager ansvar for dine opgaver. Du er tålmodig, diplomatisk, har naturligt flair for detaljen og mestrer at skabe struktur i dine arbejdsopgaver.
Director Nordic Customer, Commercial & Strategic Projects
Are you looking for a challenging and rewarding role in the Nordic region utilizing agile working practices to solve challenging customer, commercial and strategic projects?
As the new Director in the Nordics Customer & Commercial team, you will work on the most important commercial topics in the Nordics as prioritized by the Nordic Management Team, with responsibility for identifying, scoping, and driving commercial collaboration projects across our four Nordic companies Telenor Norway, Telenor Sweden, Telenor Denmark and DNA in Finland.
Senior Supplier Performance Manager (m/f/d)
Imagine a future where you’re responsible for ensuring a competitive and robust supply chain for foundation supply to our global offshore wind farms.
Join us in this role where you’ll play an important role in driving supplier performance management and securing a robust supply chain for monopile and jacket foundations for our global offshore wind project pipeline.
Business controller med skarpe analyseevner søges
Er du skarp til analysearbejde og brænder du for at udarbejde beslutningsoplæg som kan være med til at optimere forretningen? Så grib denne chance og bliv en del af en spændende hverdag hos grænsehandlens største detailvirksomhed!
Blandt dine primære arbejdsområder er udarbejdelse af analyser og rapporter, som skal skabe grundlag for både strategiske, operationelle og kommercielle beslutninger.
Kontorfuldmægtig
INUILI – Food College Greenland i Narsaq, søger en kontorfuldmægtig inden for administration.
Arbejdsopgaver:
- IRIS
- Mit Perspektiv
- Ledelsesinfo
- Kursusafdeling
Group Category Sourcing Manager – Climate & Renewable Energy
Are you looking for a challenge in which you can manage the sourcing strategy of an international sourcing and service partner, in the Climate and Renewable energy domain?
You will be responsible for executing on the sourcing strategy, and supervising the “Sourcing Excellence” discipline within the Climate and Renewable Energy category. You will act as the trader representing and supporting the vendor negotiations in order to get the best agreements and purchase conditions possible for Solar.
Finance Controller with NGO and grant reporting experience
Do you have financial management experience and control & reporting qualification of projects within the NGO sector?
The main purpose of your role is to provide finance control, budget support, and reports to ensure donor compliance with focus on certain countries and in collaboration with both finance and non-finance colleagues.
We offer flexible working hours at our office with fixed hours from 10 to 15.
Commercial Operations Manager (m/f/d)
KWS SAAT SE & Co. KGaA is seeking for a Commercial Operations Manager (m/f/d) to play a vital role in the KWS sugarbeet business in North & South-East Europe (NE/SEE). The position involves planning, organizing, and executing strategic initiatives across crops in these regions. The manager will collaborate closely with country teams and Regional Directors to ensure successful implementation and follow-up of initiatives.
Jurist til Vandkraftudbud, Offentlig energiforsyning, Landbrug og Klima
Departement for Landbrug, Selvforsyning, Energi og Miljø søger 1 juridisk Fuldmægtig / Specialkonsulent / Chefkonsulent til stilling i afdelingen for Landbrug, Energi og Klima.
Du vil blive placeret centralt som juridisk blæksprutte i forhold til de juridiske myndigheds- og udviklingsopgaver, der skal løftes i afdelingen inden for energi, klima og landbrug. Dine opgaver vil blive tilpasset, så du kommer til at arbejde med det, som passer bedst til dine kompetencer.
I departementet løfter vi vigtige opgaver for samfundet til gavn for Grønland. Vores hverdag er præget af en god omgangstone og med plads til at sætte sit personlige præg på resultaterne.
Procurement Specialist
Can you drive effective procurement and purchasing processes in accordance with business projects, plans, and strategic direction? Can you develop strong relationships with suppliers and internal stakeholders? Then join us as on our exciting growth journey.
As our new Procurement Specialist you will play a pivotal role in defining and implementing our internal purchasing processes and procurement function. As a part of our operations department, you will report directly to our COO and work out of HQ in Lystrup, Denmark or alternatively our London office.
Behandler til Allorfik Avannaa i Ilulissat
Behandlingen i Allorfik har baggrund i motiverende samtale og en kognitiv adfærdsterapeutisk behandlingsmodel. Hvis du ikke er uddannet inden for området, sørger Allorfik for din uddannelse.
Allorfik Avannaa tilbyder borgere i Avannaata Kommunia behandling mod alkohol-, hash- samt spilafhængighed, og der kan derfor forekomme rejser i bygderne, forebyggende opgaver, samt være med forebyggelse i byen i samarbejde med kommunen på projekter.
Juridisk Chefkonsulent
Som chefkonsulent vil du blandt andet komme til at:
- følge den politiske og samfundsmæssige debat og udvikling på Færøerne, samt udarbejde bidrag til vores løbende orienteringer
- have løbende kontakt til danske og færøske myndigheder om aktuelle politiske og samfundsmæssige spørgsmål vedr. Færøerne og bidrage med rådgivning og information, herunder i forbindelse med besøg og møder på Færøerne
Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job i en lille organisation med et spændende fagligt miljø.
Senior Legal Counsel - Sustainability Compliance (Aarhus or Stockholm)
Are you looking to use your legal skills within a fast paced organization? Do you have a global mindset?
In this role, you will have a multifaceted role encompassing business partnership with the global Sustainability and Marketing organization, claims governance, and anticipation of regulatory developments. You will serve as the first point of contact for legal sustainability matters, review claims and campaigns with local market lawyers, monitor regulatory developments, and connect with stakeholders across Europe
Råstofstyrelsen søger tekniske og administrative profiler
Er du klar på en udfordring på et område i rivende udvikling? Så søger vi nye kollegaer til Råstofstyrelsens afdelinger: Afdeling for Teknik & Tilsyn samt Licensafdelingen.
Arbejdet i styrelsen er en kombination af tværgående udviklingsopgaver og driftsopgaver af rutinemæssig karakter. Opgaverne varetages i samarbejde med andre myndigheder, hvilket kræver kollegaer, der er dygtige til samarbejde og projektstyre på tværs af traditionelle faggrænser inden for offentlig forvaltning, geologi, teknik og miljø. Din dagligdag vil også foregå i tæt dialog med råstofselskaber og tekniske rådgivere.
Det Grønlandske Sundhedsvæsen søger akademiske fuldmægtige til politisk- og ledelsesbetjening
Det Grønlandske Sundhedsvæsen er midt i en rivende udvikling. Der er et løbende fokus på at udvikle vores sundhedsvæsen, så vi fortsat kan levere sundhedsydelser til borgerne af høj kvalitet i hele landet.
Hvis du ønsker at komme med på rejsen – og du på samme tid ønsker at få et unikt indblik i Sundhedsvæsenet og sundhedspolitik i Grønland, så er du måske en af de AC-fuldmægtige, vi søger til Ledelsessekretariat & HR.
Du vil blive en del af teamet Ledelsesbetjening og Kommunikation, hvis primære fokus blandt andet er at understøtte og levere betjening til de øverste ledelser og det politiske niveau i Grønland.
Genopslag: AC-fuldmægtig/Specialkonsulent med interesse for udvikling af lokal fødevareproduktion og samfundsbaseret erhvervsudvikling i Grønland til Selvforsyningsafdeling
Brænder du for at arbejde med at skabe et mere selvforsynende Grønland?
Du vil indgå i Selvforsyningsafdelingen i Departementet for Landbrug, Selvforsyning, Energi og Miljø.
Dit primære ansvarsområde vil være at styrke Grønlands selvforsyning og bæredygtighed. Der er tale om en stilling med mange facetter, og vi hjælper hinanden på tværs af afdelingen.
Du vil blive del af en arbejdsplads med gode kollegaer, en uformel omgangstone og hvor trivsel og udvikling prioriteres højt.
Business analyst
Join us in this role where you’ll analyse and synthesise a wide range of market data and discuss your conclusions with other energy experts to support our company view on future power market trends in Europe.
You’ll use an advanced mathematical model to quantify the impact of these trends on future power prices and assess risk and value drivers for our portfolio.