6 jobannoncer matcher din søgning 6 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Skattestyrelsen

Start din karriere som kontorelev i Skattestyrelsen i Struer

Struer

Drømmer du om en spændende, udviklende og afvekslende hverdag med mulighed for ansvar og indflydelse samt en fleksibel arbejdsplads, der tager hensyn til balancen mellem privat- og arbejdsliv?

Du skal i løbet af din kontoruddannelse igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation.

Jeg føler mig altid set og hørt, og jeg er ikke 'bare' en elev. Jeg faldt hurtigt på plads i min enhed, og jeg føler, at jeg har arbejdet der i flere år (på den gode måde). Dette sker, fordi jeg er omgivet af gode kollegaer, har en god leder og at der generelt er et godt arbejdsmiljø og socialt miljø i skatteministeriet.

- Laura Kjeldsen, kontorelev
Skattestyrelsen
Bang & Olufsen A/S

Kontorelev til Customer Care

Struer

Under dit 2-årige elevforløb bliver du tilknyttet to forskellige områder i Customer Care. Første år er du i kundeservice, hvor dine opgaver er at hjælpe vores danske kunder bedst muligt. Kontakten foregår enten telefonisk eller skriftligt.

Andet år er du i Service Operations. Her vil du bl.a. supportere vores globale servicechefer samt servicepartnere med anskaffelse af reservedele og behandling af reklamationer. Du er med til at udarbejde procesbeskrivelser samt statistiske rapporter.

Hvidbjerg Bank

Direktionssekretær

Thyholm

Brænder du for at være tæt på de vigtige beslutninger, og vil du være med til at udvikle Hvidbjerg Banks direktionssekretariat i rollen som bankens nye direktionssekretær?

Som direktionssekretær for bankens administrerende direktør bliver du en meget central del af direktionssekretariatet i Hvidbjerg Bank. Her bliver det din primære opgave at sikre, at bankdirektørens hverdag forløber så effektiv og hensigtsmæssig som muligt.

Derudover vil du få en række spændende driftsopgaver i direktionssekretariatet. Du vil være centralt placeret lige der, hvor beslutningerne træffes. Du vil få indblik i både strategiske og taktiske processer.

Phillips-Medisize A/S

Supplier Manager

Struer

As Supplier manager you will be a part of our Supply Chain Operation team with 7 dedicated colleagues.

What you will do

  • Overall responsible for the supplier(s) and point of contact for the supplier(s)
  • Lead purchasing activities for running production in support of internal and internal stakeholders including but not limited to production, Quality, Customer Services and Finance
Phillips-Medisize A/S
Gem
Spoken Oy

Project Assistants for Danish Transcription

Hjemmearbejdsplads

The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.

Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).

Bogholder

Struer

Til dynamisk og innovativ virksomhed i vækst, søges erfaren og dygtig bogholder, til selvstændig stilling på vores kontor i Struer.

Indrykket:
Hentet fra Jobcenter

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV