Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
93 job ads match your search 93 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
Økonomiansvarlig - 30 timer ugentligt
Til at varetage alle opgaver i økonomifunktionen, i førende og veldreven håndværksvirksomhed, søges en erfaren og dygtig økonomiansvarlig.
Under meget frie forhold får du det overordnede ansvar for en effektiv planlægning, gennemførelse og levering af økonomifunktionens ydelser.
Dine opgaver bliver bl.a.
- Bogføring
- Lønningsregnskab og lønudbetaling
- Momsregnskab
- Gennemførelse af bilagskontrol og betalinger
Finance Business Partner
Du vil spille en afgørende rolle i at sikre økonomisk overblik og effektivitet i vores organisation, med ansvar for projektopfølgning, regnskabsanalyse, internt regnskab og optimering af økonomiske processer og modeller som basis for et godt partnerskab med organisationen.
Du vil fungere som en tillidsvækkende person og samarbejde tæt med vores Finance Director for at etablere struktur og udvikle vores økonomiske processer.
Accountant
Are you an experienced Accountant and would like to utilize your expertise and passion for digital innovation in order to drive sustainability and efficiency in the business of reefer container?
At MCI, you will enjoy the advantages of an international environment combined with local roots, including a flexible working environment. We cultivate an informal tone and a very supportive atmosphere.
Ferierådgiver til Feriepartner Sønderborg
Drømmer du om at være en del af en virksomhed, hvor nærvær, personlig forbindelse og et stærkt fællesskab er i centrum?
Bliv en nøgleperson i vores daglige drift, og bidrag til at skabe en uforglemmelig gæsteoplevelse i samarbejde med din bureauleder.
Vi tilbyder en spændende og alsidig rolle i en virksomhed med mulighed for at bidrage til et driftigt forretningsliv og et blomstrende kulturliv i lokalområdet.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Controller med fokus på projekter og forretningsopfølgning
ReQT Consulting søger for Provas i Haderslev en ny controller til et stærkt og nyetableret økonomiteam
Du bliver involveret i mange opgaver inden for controlling og digital udvikling, og du vil få en bred kontaktflade i organisationen.
Du får stor frihed i jobbet og god mulighed for at sætte dit præg på selskabets bedste gennemførsel af projekter og drift i fremtiden.
Sagsbehandlere med interesse for ejendomshandel, økonomi og administration til vores kontor i Tønder
Advokatsekretær, kontorassistent, jordbrugsteknolog, ejendomsmæglerassistent - eller bankuddannet? Vejen til vores jordfordelingskontor er mange. Kan du holde styr på aftalerne, når landbrugsarealer bliver opkøbt og omlagt til natur, så er det dig, vi søger.
Din opgave bliver at gøre handler klar i en jordfordeling, så lovgivningen bliver overholdt og økonomien sikret, når mange landbrugsarealer - på samme tid - skifter hænder i store jordfordelingsprojekter.
Ejendomsfunktionær
Boligselskabet Danbo søger en ejendomsfunktionær til pasning af vores lejemål samt pleje af de grønne områder m.v.
Dine arbejdsopgaver bliver:
- Drifts- og vedligeholdelsesopgaver i vores boliger
- Pasning af grønne områder
Der er her tale om en stilling, hvor du har mulighed for at udvikle dig og dine kompetencer i takt med, at du får mere ansvar i stillingen.
Indkøber søges til møbelfirma med vækstambitioner
Brænder du for indkøb af træmøbler, og vil du være med til at føre CASØ Furniture til next level?
Du vil blive en del af vores eksisterende indkøbsteam, hvor du vil arbejde tæt sammen med vores indkøbskoordinator og direktøren. Du vil få det primære ansvar for alle eksterne leverandører, og for den rette vil der være mulighed for at få det fulde ansvar for indkøb på sigt.
Vi kan tilbyde en arbejdsplads i vækst, hvor der er plads til at udvikle sig og få ansvar.
Salgskoordinator
Ønsker du at være Aller Aqua’s ansigt ud mod kunderne og sikre at de oplever service i verdensklasse? Har du ligeledes erfaring med ordrehåndtering og at supportere sælgere i marken, så led ikke længere!
Vores nye kollega kommer til at arbejde på tværs af kulturer og landegrænser, med support af vores marked uden for Europa. Du bliver en del af vores Supply Chain afdeling, hvor beslutningsvejene er korte, tonen er uformel og kollegerne engagerede. Du vil besidde et ansvarsfuldt og spændende job med en høj grad af ejerskab.
Dine opgaver bliver blandt andet:
- support til vores kunder.
- ordrebehandling.
- fakturering og opfølgning.
Konsulent med fokus på bosætning, vækst og udvikling (barselsvikariat)
Er du det naturlige samlingspunkt for både eksterne og interne tråde – og kan du stable et fedt arrangement på benene, samtidig med, at du er den uundværlige praktiske gris under eksekveringen?
Dine opgaver bliver blandt andet:
- Koordination af og sikre fremdrift i handleplanen på bosætningsområdet
- Afholdelse af events – fra idé til eksekvering
- Tæt samarbejde med Haderslev Kaserne, Flyvestation Skrydstrup, Beredskabscenter Sydjylland og virksomhederne i Haderslev Kommune
Regnskabsassistent
Hos X-Yachts, en førende producent inden for high-end sejlbåde, søger vi en energisk og kompetent regnskabsassistent. Brænder du for tal og detaljer, og vil du være med til at sikre, at vores finansielle operationer sejler glat?
Som regnskabsassistent får du en central rolle i vores regnskabsafdeling med direkte reference til økonomichefen. Du vil:
- Varetage en bred vifte af bogholderiopgaver og være ansvarlig for hele bogholderiets funktion.
- Samarbejde tæt med andre afdelinger og spille en nøglerolle i implementeringen af vores nye ERP-system – herunder deltagelse i test og optimering af processer.
- Bidrage til et miljø, hvor humor og samarbejde er nøglen til at håndtere den daglige drifts udfordringer.
Servicerådgiver til Sønderborg
Vil du arbejde et sted, hvor du kan gøre det, du er god til og ikke alt muligt andet? I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab.
Som servicerådgiver arbejder du med lettere rådgivning og vejledning inden for alt, hvad der indgår i kundernes daglige økonomi - herunder pension, lån, investering og opsparing. Du bliver en del af en hverdag, hvor du vil få mange forskelligartede opgaver inden for rådgivning og service.
R&D Product Data Administrator
Niko er en international familieejet virksomhed, der producerer og sælger veldesignede, intuitive og brugervenlige løsninger i form af sensorer, lysstyring, smarthome systemer og adgangskontrol, der får bygninger til at fungere bedre. Inspireret? Så vil du måske være en del af Niko?
Vi søger i øjeblikket en dygtig og motiveret R&D Product Data Administrator til at blive en del af vores dynamiske team. Den ideelle kandidat vil spille en afgørende rolle i at støtte vores R&D aktiviteter ved at håndtere logistik- og Product Lifecycle Management (PLM)-processer. Stillingen kræver kompetence i PLM-værktøjer som Teamcenter og erfaring med ERP systemer som SAP er et plus.
Bogholder søges – fuldtid og deltid
Til spændende og alsidig stilling i økonomifunktionen, søges en selvstændig og fleksibel bogholder enten som fuldtid eller deltid.
Har du erfaring med bogholderi, interesse for tal og øje for detaljer, så kunne du være vores nye bogholder.
Vi tilbyder en spændende og bred bogholderstilling i en virksomhed i udvikling og med mulighed for selvstændigt at præge sit arbejde. Der er stor fleksibilitet i arbejdet, så det kan passe sammen med privatlivet.
Logistics Assitant (Maternity Cover)
Do you enjoy managing and maintaining spare parts logistics inquiries for internal and external stakeholders? We cultivate an informal tone and a very supportive atmosphere.
As Logistics Assistant, your responsibilities are:
- Maintenance of spare part logistics enquiries, both internal and external
- Booking customer and distribution orders
- Coordinating supply and transport of spare parts in regard to retrofit programs
Kontorassistent til Julemærkehjemmet Fjordmark
Vores mål er at tilbyde et ophold med fokus på barnets trivsel, hvor pædagogik, skolegang og fritid hænger sammen – så der skabes gode udviklingsmuligheder for det enkelte barn og familie.
Opgaverne er bl.a.:
- Du varetager flowet af børn før og efter visitation, herunder indkalder børn og forældre til diverse møder
- Du varetager journalisering i CRM-systemet af alle børn og familier
- Du læser korrektur
Vi tilbyder en spændende og aktiv arbejdsplads, en engageret og kvalificeret personalegruppe og et godt samarbejde i hele huset.
Kundesupporter
Vi søger en dygtig supportmedarbejder, som har lyst til og evt. har erfaring med teknisk support. Tidligere erfaring med fjernsupport til kunder i mange forskellige lande er en klar fordel.
Som vores tekniske supporter vil du være første kontakt, når der er opstår udfordringer hos vores slutkunder eller forhandlere.
Stillingens hovedopgaver:
- At yde support til vores kunder over mail og telefon.
- Oprette og vedligeholde supportsager i vores CRM-system.
- Oprette og vedligeholde supportvejledninger til slutkunder.
Juridiske sagsbehandlere med lyst til værdiansættelse af ejendomme
Du bliver en del af et stort team, hvor den primære opgave er vurdering og værdiansættelse af ejendomme og grunde i det nye vurderingssystem. Du vil derfor få en derfor få en hverdag, som byder på meget sparring og vidensdeling inden for det ejendomsvurderingsretlige område.
Vi investerer tid i din udvikling og har stor fokus på trivsel og derfor ønsker vi at sætte rammerne for et godt arbejdsliv, hvor der er god balance mellem arbejde og fritid.
Økonomielev
Er du nysgerrig, ambitiøs og klar til at tage det første skridt ind i erhvervslivet? Så er denne mulighed lige noget for dig! Hos Hydro i Tønder søger vi en passioneret økonomielev, der ønsker at skabe en solid base for sin fremtidige karriere.
Du bliver en del af et velfungerende team, som prioriterer et positivt og trygt arbejdsmiljø, hvor alle medarbejdere føler sig værdsatte.