Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
36 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?

Jurist med interesse for EU-ret til Erhvervsstyrelsen i Silkeborg
Er du god til at hjælpe dine kollegaer med at finde konstruktive og holdbare juridiske løsninger? Vil du bidrage til at skabe udvikling i små og mellemstore virksomheder i hele landet?
Vi har brug for en jurist, der kan bistå med fortolkning af EU-retlige spørgsmål, herunder særligt inden for EU’s statsstøtteregler, samt generel fortolkning af EU-forordninger og national lovgivning inden for tilskudsområdet.
Vi har et godt arbejdsfællesskab og tilbyder faglig og personlig udvikling.

Ansvarlig for strategi i Norlys Group
Vil du være med til at forme fremtiden for Danmarks største integrerede energi- og telekoncern? Har du stærke analytiske evner, en skarp forretningsforståelse, og evner du at omsætte en kompleks virkelighed til en eksekverbar strategi?
Din rolle omfatter bl.a.:
- Udvikle Norlys Groups porteføljestrategi i tæt samarbejde med kolleger, direktionen og bestyrelsen
- Styrke den overordnede ramme for koncernens værdiskabelse og tværgående synergier


Finansieringsmedarbejder til Car Finance
Vil du være med til at give kunderne en smidig og professionel oplevelse, når de skal finansiere deres næste bil?
Efter kort tid i jobbet vil din arbejdsdag være fyldt med kommunikation med kunder og bilforhandlere. Du vil primært arbejde med at bevilge låne- og leasingaftaler med udgangspunkt i de ansøgninger, vi modtager fra vores mange samarbejdspartnere.
Du får et spændende og afvekslende job i et arbejdsmiljø, som er kendetegnet ved et højt aktivitetsniveau.


Bogholder
Vi søger dig, som trives i det digitale bogholderi – og ønsker ekstraordinær frihed og fleksibilitet.
Vi er nu 10 medarbejdere som alle arbejder lige hvor de har lyst. Hjemme, på café, i sommerhuset. En gang imellem vil der være brug for at køre ud til dine kunder. Hvornår du udfører arbejdet, er op til dig, så længe at kundens forventninger bliver mødt.

Specialist til Backoffice
Motiveres du af en hverdag, hvor du løser opgaver på investeringsområdet, bidrager til forbedring af processer, mens du sikrer drift af høj kvalitet?
Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for udvikling – både fagligt og personligt. Opgaverne dækker support til bankens rådgivere i Private Banking, Privat og Erhverv, ved håndtering af administrative investeringsopgaver.


Senior Client Relationship Manager
Vil du arbejde med de største og mest komplekse investeringskunder?
Vi søger en erfaren Senior Client Relationship Manager til vores team.
Du skal have en passion for at arbejde med kunder og være parat til at bidrage til udviklingen af vores kunderejser og værditilbud. Vi har store planer om at øge den forvaltede formue betydeligt.


Compliance Manager
Vil du spille en central rolle i at sikre compliance i en organisation, hvor regulering, teknologi og forretning smelter sammen?
Som Compliance Manager får du et varieret opgavefelt og vil bl.a.:
- Oversætte lovgivning og regulatoriske krav til meningsfulde og forståelige rammer for organisationen.
- Gennemføre GAP-analyser, følge op på revisionsanbefalinger og bidrage til forankring af compliance i processer og skabeloner.


Service Owner til Network Services
Du får en central rolle i at definere og drive den strategiske retning for områdets services og de økonomiske rammer i forhold til kunderne.
Dine ansvarsområder:
- Udvikle og vedligeholde servicestrategi og -roadmaps i tæt samarbejde med Service Arkitekter og kollegaer fra vores teknologiområder og drift
- Proaktiv styre samarbejdet med vores kunder og interne interessenter, herunder sikre effektiv kommunikation


Afdelingsdirektør, Kredit Erhverv
Har du interesse for samspillet mellem ledelse, kredit og forretning?
Som afdelingsdirektør vil du skulle realisere mål gennem dit team samtidig med, at du selvstændigt arbejder med kreditsager under egen beføjelse.
Ledelsesteamet i afdelingen består af dig som afdelingsdirektør og en leder, der refererer til dig. I har hver især medarbejderansvar og skal sammen finde den optimale fordeling ift. jeres individuelle erfaring, færdigheder, interesser, geografi, etc.


Indkøbskoordinator
Trives du med mange bolde i luften og er du både kundeminded og en dygtig koordinator? Motiveres du af at have kontakt med både kunder og leverandører og ønsker at være en del af et stærkt, dynamisk team?
Dine primære ansvarsområder:
- Opfølgning og koordinering af salgsordrer.
- Placering og opfølgning på indkøbsordrer hos vores leverandører i Fjernøsten.
- Opstart/opfølgning på emballagedesign, produkttests m.m. i forhold til kundekrav.


Konsulent til Project Management Office (PMO)
Vil du arbejde med opgaver inden for ressourcestyring, projekt-portefølgestyring og projektsupport i en virksomhed, der er essentiel for den finansielle sektor? Så er du måske vores nye kollega!
Som PMO-konsulent får du ansvaret for mange forskelligartede opgaver, som vil være en kombination af udviklings- og driftsopgaver.


Business Coordinator
Employment Type: Full Time, maternity cover, 1 year (July 1st 2025 – July 31st 2026).
Do you have exceptional customer service skills and a background in sales administration?
We are looking for a Danish speaking Business Coordinator (BC) to support several Purchase and Sales Managers in the daily business, completing all tasks from the point of contract signing, to receipt and shipment of goods.


Support Specialist med teknisk flair for IoT-løsninger og tilhørende dataportal
Vil du hjælpe virksomheder over hele verden med at få mest muligt ud af deres IoT-løsninger?
Du bliver bindeleddet mellem vores kunder og vores teknologi. Din vigtigste opgave er at sikre, at kunderne får den bedst mulige oplevelse med vores produkter.
Vi tilbyder dig et spændende job i en vækstvirksomhed med innovative IoT-løsninger.

Allround administrationselev
Har du lyst til at blive en del af et professionelt, engageret og bæredygtigt team, hvor du får indsigt i administration fra A til Z? Så har vi stillingen til dig! Vi søger en allround administrationselev med opstart i september, som vil udvikle sig i en virksomhed med fokus på miljø, samarbejde og faglighed.
Vi tilbyder en alsidig elevplads i et åbent og udviklende miljø med mulighed for at arbejde på tværs af afdelinger og opnå en bred forretningsforståelse.


Leder til Group Finance, Norlys Group
Er du en ambitiøs strategisk leder med erfaring inden for finans?
Din primære funktion vil være at sikre en effektiv konsolidering og rapportering af koncernens regnskaber i forbindelse med afrapportering, budgettering og forecasts til ledelse, direktion og bestyrelse. I rollen vil du få rig mulighed for at sætte dit præg på området, herunder være med til at definere den fremtidige løbende rapportering.


AF Manager
We are looking for a detail-oriented and pragmatic manager with a great overview. Your expertise will extend to providing valuable financial insights, supporting strategic initiatives, and contributing to our business development activities.
We offer an exciting and unique opportunity to take on the challenge within a global corporation, engaging with customers and stakeholders worldwide.


Forretningsudvikler til automatisering af kreditprocesser
Er du motiveret af tværfagligt samarbejde og vil du være med til at skabe en enkel og automatiseret proces til vores kunder og medarbejdere? Du kommer til at arbejde sammen med vores interessenter i Kredit og Erhverv.
Du vil blandt andet
- Afklare behovene, og sammen med teamkollegaer, brugere og interessenter skal du finde frem til de mest optimale løsninger
- Afdække forretningsprocesser og identificere potentiale for forenkling og automatisering


Økonomikonsulent med blik for en politisk hverdag
Vil du være med til at sætte retningen for økonomien i en vigtig og meningsfuld organisation?
Hos os får du en hverdag, hvor du ikke bare holder styr på tallene, men også er med til at udvikle måden, vi arbejder på. Du får ansvar for hele økonomiområdet i HKKF og i HKKF’s A-kasse, herunder blandt andet budgetlægning, løbende økonomiopfølgning, regnskab og controlling.
Vi tilbyder stor fleksibilitet og mulighed for at præge arbejdet.

Økonomimedarbejder
Har du lyst til at arbejde med løn og regnskab i et dansk selskab indenfor pleje- og omsorgsbranchen, så er du måske vores kommende kollega.
Din evne til at samarbejde med kolleger og bidrage til et godt arbejdsmiljø er vigtig for os, og du trives med at tage ansvar og finde løsninger på udfordringer.
Vi tilbyder et afvekslende arbejde med mulighed for indflydelse og ansvar.

Executive Assistant - Make an impact on board governance
As Executive Assistant for Board Governance, you will work closely with senior management and board members of the commercial part of Norlys.
In this role, you will act as a key coordinator and ensure the quality of board materials, governance processes, and stakeholder communications, while gaining direct insight into strategic decision-making.
