31 job matcher din søgning 31 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 31 resultater.
Office Club ApS
Teamplayer med udpræget sans for service og detaljer

Office Club ApS, København

Din gode energi, sans for detaljen og din evne til at yde relationsbaseret service er altafgørende for din succes hos os.

Som Service Assistant hos Office Club skal det først og fremmest ligge i dit DNA at være en teamplayer – og vi forventer, at du er nærværende og omhyggelig i din omgang med både mennesker og opgaver. Du stiller dig aldrig tilfreds, før der er styr på alle detaljer.

Jobbet helt præcist? Du skal sammen med dine kolleger i teamet varetage opgaver i receptionen, udøve femstjernet service i hele huset, afvikle møder og events og ikke mindst yde relationsbaseret service til vores medlemmer og deres gæster hver dag.

Office Club ApS
fsbSekretær - barselsvikar

fsb, København

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og er et barselsvikariat på 25 timer om ugen med mulighed for fuld tid.

Som administrativ medarbejder er det en forudsætning, at du er synlig og hjælpsom over for beboerne i hverdagen og at du kan bistå afdelingens driftsleder og driftslederassistent med diverse ad hoc-opgaver.

Du skal kunne omgås mennesker uanset deres sociale status, forskellige kulturer, religion m.m. Endvidere er det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner overfor beboere, kolleger på afdelingen og på Rådhuspladsen samt overfor de håndværkere, vi benytter.

fsb
Sekretær/Salgssupporter/PA, evt. deltids- eller studiejob

EAA Telemarketing ApS, Taastrup

Vi tænker at du i starten arbejder på deltid, og senere får mulighed for at arbejde på fuldtid.

Jobbet består i at redigere videoer og indslag, og sende dem videre til grafiker der lægger dem på YouTube. Herudover vil dine opgaver være at:

  • Udsende direct mails, skrive disse og korrigere sammen med vores tekstforfatter.
  • Mødebookning og salg i 1 time om dagen.
  • Skrive rundt i diverse grupper og forums på de sociale medier.
  • Renskrive salgstræningsmanuskripter, samt manuskripter til sælgere.
  • Holde styr på leders projekter og to do-lister.
  • Og en masse andre administrative opgaver.
Red BarnetDeltidsreceptionist (vikariat)

Red Barnet, København

Er du imødekommende og serviceminded, og har du erfaring med at arbejde i en reception?

Red Barnets reception servicerer hele Red Barnet-kontoret i København med kontakt til RB-lokalforeninger/-genbrugsbutikker rundt om i landet og til Save the Children International rundt om i verden.

Arbejdet i receptionen er meget alsidigt, og vi modtager hver dag meget forskellige henvendelser hertil fra både ind- og udland. Sammen med en kollega skal du sørge for en præsentabel og velfungerende reception, så både kollegaer, gæster og samarbejdspartnere bliver mødt med et smil, hjælpsomhed og effektivitet.

Som receptionist vil du bl.a. stå for:

  • Besvarelse af telefonopkald og telefonomstilling.
  • Modtagelse af gæster.
  • Håndtering og fordeling af post og e-mails fra Red Barnet, E-Boks samt digital postkasse.
Rudersdal KommuneSkolesekretær til Rude Skov Skole

Rudersdal Kommune, Birkerød

Som sekretær på vores skole vil dine primære opgaver vedrøre kommunikation, elevadministration og skolens data og nøgletal. Du er imødekommende med smil og glimt i øjet, en holdspiller, er serviceminded og stortrives i en hverdag med mange forskellige opgaver. Navigerer du roligt i en foranderlig hverdag? Fungerer du godt, selvom opgaver og behov skifter? Trives du på et kontor med mange mennesker omkring dig? Så er det dig, som vi søger.

Som vores nye skolesekretær bliver du en central del af hjertet i skolen og en aktiv medspiller af det administrative team. Et team, der foruden dig består af en skolesekretær på hver matrikel og en administrativ leder, som arbejder på tværs af vores to matrikler. Vores drøm er at skabe et team, hvor vi kan støtte hinanden i de administrative opgaver og spille hinanden og skolen bedre.

Lundgrens Advokatpartnerselskab
Team Assistant

Lundgrens Advokatpartnerselskab, Hellerup

Lundgrens vækster, og derfor søger vi en Team Assistant, som skal hjælpe vores afdelinger for Proces og Offentlig-privat virksomhed.

Som vores nye Team Assistant bliver du omgivet af mere end 20 specialister, som brænder for lige netop disse specialer, og som synes, at det er et privilegium at få lov til at være en del af løsningen på vores klienters udfordringer.

Du bliver et naturligt omdrejningspunkt, når det gælder koordinerende og administrative opgaver, hvortil dine arbejdsopgaver blandt andet vil omfatte:

  • Møde- og kalenderstyring
  • Udarbejdelse og håndtering af dokumenter
  • Upload af dokumenter på www.minretssag.dk
Lundgrens Advokatpartnerselskab
Banedanmark
Konsulent med politisk forståelse

Banedanmark, København

Har du politisk forståelse, og kan du løse sekretariatsopgaver med mange interessenter?

Banedanmark har den 1. juni i år valgt at samle alle anlægsprojekter og -programmer i divisionen Anlæg. Det gør vi for at komme i mål med de store anlægsprojekter, ny signalteknologi og elektrificeringen af jernbanen og dermed skabe en hurtigere og grønnere jernbane.

Divisionssekretariatet vil have en skrivende og koordinerende rolle i mange af Banedanmarks store milliardprojekter og tværgående programmer. Du får en central funktion, og skal sammen med dine kollegaer varetage relationen til en række centrale samarbejdspartnere.

Banedanmark
KONE A/S
Project administrator

KONE A/S, Herlev

The Project Administrator supports the Project Manager by performing project management tasks. These include monitoring and maintenance of the project financial forecast as well as correct posting of actuals.

What will you be doing?

  • Support Project Manager with all tasks not requiring decision-making and help to maintain the project plan
  • Support Project Manager and Supervisor with the customer correspondence, getting approvals and signatures on time, preparing documentation for the right stakeholders and ensuring that all documentation is available when needed and correctly archived
  • Be responsible for collecting information for Project Manager’s decision making
KONE A/S
N'AGE ApSKOORDINATOR OG RECEPTIONISTANSVARLIG

N'AGE ApS, København

N’AGE er Danmarks største og mest erfarne kæde af klinikker med speciale i kosmetiske behandlinger.

Vi søger en dygtig koordinator og receptionistansvarlig til vores klinik og hovedkontor i nyistandsatte, smukke lokaler på Kongens Nytorv, som bliver knudepunktet i den daglige drift og ansvarlig for, at N’AGE konceptet står helt skarpt, og at alle elementer i klinikken lever op til vores serviceniveau, så kunder og gæster får en sublim oplevelse.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Betjening af vores mange kunder og gæster og sikre, at de bliver budt velkomne og får et godt og professionelt indtryk
  • Ansvaret for at klinikken altid fremstår indbydende, og at N’AGE-konceptet eksekveres til fingerspidserne
  • Optimering af kalender for behandlerne samt sikre den daglige logistik på klinikken
European Spallation Source ERICTeam Assistant

European Spallation Source ERIC, Copenhagen

The Science Directorate at the European Spallation Source (ESS) in Copenhagen Denmark invites applications for a Team Assistant position.

Description of main responsibilities

  • Assist the head of DMSC and the project coordinator with administrative tasks as well as calendar planning.
  • Keep the everyday maintenance of the office space and assist the staff with administrative support.
  • Refill office supplies
Staff FinderKontor-/Salgsassistent/PA – deltid

Staff Finder søger for A-one Solutions i Albertslund

På vegne af A-one Solutions søger vi nu en selvstændig og omhyggelig kontor-/salgsassistent/PA til en nyopslået stilling. Vi søger en selvstændig person, som udover eget ansvarsområde er en humørfyldt blæksprutte, som elsker at have travlt.

Du vil få en både spændende og varieret arbejdsdag, hvor du bl.a. vil komme til at arbejde med følgende opgaver:

  • Bogholderi, herunder opfølgning på kunder og leverandører
  • Abonnementsfakturering
  • Licensrapportering

Du vil have mulighed for at udvikle dig i takt med nye arbejdsopgaver, og der vil løbende være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger i virksomheden.

Tryg Forsikring A/S
Management support til vores HR Direktør

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

Deltidsstilling i Ballerup

Bliv en del af et spændende og innovativ nordisk HR-team, hvor du med dit store servicegen, overblik og proaktivitet bliver en stærk administrativ støtte til vores HR Direktør!

Opgaverne bliver et godt mix af både rutine og mere alsidige opgaver med selvstændigt ansvar - dine primære opgaver bliver:

  • Kalenderstyring og mødebooking inkl. booking af rejse inc rejseafregning, booking af lokaler og forplejning
  • Go-to person i forhold til vores it-systemer, hvor du bliver superbruger
  • Onboarding af nye kolleger, heriblandt sikre at nyansatte i teamet får en god oplevelse ved effektivt at håndtere bestilling af IT-udstyr, nødvendige brugeradgange til systemer
Tryg Forsikring A/S
Accura Advokatpartnerselskab
Erfaren sekretær til Konkurrence- og Udbudsret

Accura Advokatpartnerselskab, Hellerup

Har du erfaring som advokatsekretær? Stortrives du med en koordinerende rolle? Har du fokus på kvalitet og deadlines? Og er du servicemindet, effektiv og fuld af godt humør?

Som vores nye sekretær bliver du omdrejningspunktet for et ambitiøst team på 7 jurister og en studentermedhjælper. Din rolle bliver en blanding af traditionel sekretær og sagscontroller. Du vil således varetage en lang række praktiske og service-orienterede opgaver, bl.a. kvalitetssikring af dokumenter, kalenderplanlægning, booking af rejser, styring af frister, udarbejdelse af Engagement Letters samt korrespondance, hvoraf en del er på engelsk.

Accura Advokatpartnerselskab
AIRE Ancient Baths Copenhagen ApSFront Desk Agents

AIRE Ancient Baths Copenhagen ApS

AIRE is looking for Front Desk Agents to join our new site in Copenhagen.

Your main responsibility is to manage the reception area, coordinate all the front desk activities, and supervise the team.

Some of the tasks that you will perform:

  • Greet and welcome guests.
  • Answer questions and address complaints.
  • Answer all incoming calls, emails and redirect them or take messages.
  • Create sales opportunities, promoting upselling.

This is an exciting opportunity to join our new site in Copenhagen at its initial stage!

Den Australske AmbassadeExecutive Officer

Den Australske Ambassade, Copenhagen

The role of the Department of Foreign Affairs and Trade (DFAT) is to advance the interests of Australia and Australians internationally.

Under limited supervision, the Executive Officer provides high-level executive support to the Head of Mission (HOM) at the Australian Embassy in Copenhagen.

The key responsibilities of the position include, but are not limited to:

  • Independently manage the office of the Ambassador by providing high-level administrative and advisory support.
  • Pro-actively manage the HOM’s engagements, calendars and events, including prioritising according to policy objectives, assessing competing priorities and providing recommendations to HOM, accordingly.
  • Build strong networks and coordinate with counterparts in Danish, Norwegian and Icelandic organisations, as well as other diplomatic missions and Australian government agencies to support engagement by HOM.
Aalborg UniversitetStudiesekretær til Institut for Arkitektur og Medieteknologi, København

Aalborg Universitet

Ved Institut for Arkitektur, Design og Medieteknologi på Aalborg Universitet er en stilling som studiesekretær ledig til besættelse fra 1. oktober 2020 eller snarest derefter. Der er tale om en 25-timers stilling, og stillingen er placeret i København.

Jobbet vil være afvekslende og selvstændigt i et åbent miljø med en uhøjtidelig omgangstone. Instituttet er en spændende arbejdsplads, da vi arbejder i et dynamisk og udviklingsorienteret uddannelses- og forskningsmiljø.

Du vil indgå i vores studiesekretariat, som samarbejder om at servicere instituttets uddannelser og studienævn.

Arbejdsopgaverne består overordnet af følgende:

  • Kontakt til og servicering af koordinatorer, studerende (danske og internationale studerende), undervisere, gæsteforelæsere og censorer
Tryg Forsikring A/S
Management Advisor til Tryg Erhverv

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

Som synlig sparringspartner og personlig assistent for direktøren for Produkt, Portefølje & Underwriting i Tryg Erhverv er du tæt på ledelsen og bidrager aktivt til at løse de ledelsesmæssige udfordringer, der skal bane vejen for fortsat succes i Erhverv. Lyder det som noget for dig, så læs med her.

Som Management Advisor har du en tæt og fortrolig relation til direktøren og er i stand til at give kvalificeret sparring. Du er til enhver tid på forkant med planlægning og direktørens kalender, og du håndterer, er tovholder på og udfører mange forskelligartede administrative opgaver og leverancer. Dette kan bestå af forberedelse af præsentationer, ledelsesrapportering, praktiske opgaver, booke møder, arrangere events, deltagelse i møder med direktøren samt opfølgning på afledte actions.

Tryg Forsikring A/S
Zibra Family Office ApSExecutive Assistant

Zibra Family Office ApS, Taastrup og Birkerød

Vi søger en erfaren og knivskarp Executive Assistant, som har evnerne til og mod på at blive et centralt omdrejningspunkt i den daglige styring af vores alsidige portefølje af investeringer og aktiviteter.

I Zibra Family Office er ansvarsområderne mange, og vores hovedformål er varetage familiens formue, interesser og værdier.

Du vil naturligvis få stor indflydelse på dine ansvarsområder og opgaver, men de grundlæggende elementer er:

  • Generel administrativ support til Zibra Family Office
  • Koordinering og håndtering af materiale til ejerråds- og bestyrelsesmøder
  • Håndtering af compliance-materiale til banker og myndigheder (KYC)
  • Stærk involvering i intern kommunikation
Wunderman A/S
Receptionist

Wunderman A/S, København

Er du hjælpsom af natur? Tager du ansvar for dine opgaver og kunne du tænke dig et spændende fuldtidsjob som fuldtidsreceptionist i et internationalt marketingbureau? Så er det måske lige præcis dig, vi leder efter!

Wunderman

Som vores nye fuldtidsreceptionist vil det som udgangspunkt være dig, der sørger for den daglige drift af kontoret. Dine opgaver bliver bl.a. at passe telefonen, dække op til møder, tage imod gæster, sætte frokosten frem og rydde af samt tage dig af diverse ad hoc- og dag til dag-opgaver. Vi har en uhøjtidelig omgangstone og en stor arbejdsglæde, og derfor leder vi efter en receptionist, der kan bidrage med en masse positiv energi og gåpåmod.

Wunderman A/S
Sekretær til Lungemedicinsk sengeafsnit L23 på Bispebjerg Hospital
Region Hovedstaden Vi søger en lægesekretær/sekretær med tiltrædelse 01.08.20 eller snarest derefter til et vikariat på 6 mdr.
Region Hovedstaden, København NV
Region Hovedstaden