Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
26 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Driftssekretær til BO-VEST, Hyldespjældet
Motiveres du af at yde god service og har du erfaring som sekretær? Kan du håndtere mange opgaver på samme tid uden at miste overblikket?
Hyldespjældet ligger i Albertslund, og består af 380 familieboliger fordelt med 1-5 rums lejligheder. Du får seks gode kolleger og bliver en del af et solidt sammenhold. Her er god stemning, og vi kan godt have det sjovt, mens vi arbejder koncentreret og effektivt.


Receptionist i SKI - Ansigtet udadtil og limen indadtil
Er du en serviceminded og struktureret person, der elsker at skabe overblik og give et varmt førstehåndsindtryk?
Som receptionist i SKI bliver du en nøglespiller i huset – både som den første, man møder i døren, og som den, der får det praktiske til at spille bag kulisserne. Du får en selvstændig hverdag, hvor du selv koordinerer dine arbejdsopgaver imens du tager imod vores gæster i receptionen og over telefonen.


Sekretær
Solhjorten er et dagtilbud. Vi arbejder ud fra Rudolf Steiners pædagogik, og vores mål er at skabe rammerne for vores elever og brugeres trivsel og indlæring gennem en fast og rytmisk struktureret hverdag.
Opgaverne omfatter bl.a.:
- Korrektur af korrespondance, brochurer, nyhedsbreve samt vedligeholdelse af blandt andet telefonbog, elevlister m.m.
- Bestillinger til Solhjorten og Solhjem.
- Ansvarlig for at besvare telefonopkald, mails og andre henvendelser og videregive til relevante personer.


CBRE Global Workplace Solutions søger en Floorhost til deltidsstilling
Ønsker du at blive en del af CBRE Global Workplace Solutions, hvis kunder rangerer blandt de største og mest kendte virksomheder? Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau og medvirke til fortsat at udvikle vores afdeling og tage det til nye højder?
Du skal sikre, at vores kundes mødelokaler, tekøkkener og kontorpladser altid fremstår indbydende og imødekommende og dermed bidrage til en velfungerende arbejdsplads for vore kundes medarbejdere og samarbejdspartnere.


Receptionist i Ejerforeningen Lundevangen
Brænder du for at skabe en varm og imødekommende atmosfære, og trives du med at være det første ansigt, vores beboere og gæster møder? Så er det måske dig, vi søger.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Besvare spørgsmål fra beboere om ejerforeningen ved personligt fremmøde, mail eller pr. telefon
- Tage imod eksterne brugere, gæster, ejendomsmæglere og håndværkere m.fl.
Arbejdstiden er 25 timer ugentlig på hverdage placeret oftest mellem kl. 10:00 og 15:00.

Struktureret og serviceminded Organisationskoordinator søges til home Lone Bøegh Henriksen A/S
Vi søger en Organisationskoordinator, der kan støtte ledelsen og organisationen med både administrative og praktiske opgaver. Hvis du har struktur, sans for detaljen og ikke mindst kan bevare overblikket i en dynamisk hverdag, er det dig, vi leder efter.
Du vil være en central ressource, der bidrager til at skabe en struktureret og effektiv hverdag på tværs af vores organisation. Du vil støtte både ledelsen og marketingsafdelingen med opgaver, der spænder fra praktiske til strategiske.

Serviceminded og samarbejdsdygtig sekretær til finansministeren
Er du effektiv, selvstændig og god til at skabe overblik både for dig selv og dine omgivelser?
Vi søger en sekretær til finansministeren, der kan bistå med en bred vifte af administrative og praktiske opgaver i den direkte understøttelse af finansministeren.
Af konkrete opgaver kan f.eks. nævnes sekretærbistand og kalenderføring for finansministeren, herunder koordination og kontakt til Folketinget og andre ministerier ifm. planlægning af møder.

Natvært/værtinde
Til vores night team, søger vi lige nu en passioneret, serviceminded og kick-ass natvært/værtinde til vores lobbybar!
Som en del af night teamet i lobbybaren har du tre overordnede kasketter på; receptionist, bartender og concierge, og derfor spænder dine opgaver bredt og du møder ind til en alsidig arbejdsdag med fart og sjov.
Du bliver en del af et cool team, hvor I sammen vil favne vores gæster med engagement, passion og dermed sikre 100 % gæstetilfredshed.

Juridisk koordinator til Brøndby, Lyngby eller Hørsholm
Du vil være en vigtig støtte for vores jurister ved at sikre, at de kan koncentrere sig om deres kerneopgaver. Med din viden og dine kompetencer vil du få en unik mulighed for at præge rollen og understøtte vigtige beslutninger.
Teamet har fokus på samarbejde, faglig udvikling og sparring. Det falder os helt naturligt at dele viden, vende ideer og finde løsninger sammen. Vi er kendetegnet ved at have en positiv og serviceminded tilgang til både vores arbejde og hinanden.


Natreceptionist, hver 2. weekend - fredag, lørdag og søndag nat, Scandic Sydhavnen
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye Natreceptionist på Scandic Sydhavnen.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.


Natreceptionist, afløser, Scandic Sydhavnen
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye natreceptionist afløser på Scandic Sydhavnen.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.


Receptionist, fuldtid, Scandic Sydhavnen
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye Receptionist på Scandic Sydhavnen.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger.


Vi søger en sekretær til Kiropraktorerne i Valby
Kan du levere en kundeoplevelse i særklasse?
Vi er en professionel klinik med beliggenhed i den gamle maskinfabrik tæt ved Valby station.
Vi er 8 kiropraktorer og 3 fysioterapeuter og har eget træningscenter. Hertil kommer et receptionsteam på 5 sekretærer, hvor vi nu har en ledig stilling.

Piccoline/Piccolo
Har du brug for et sabbatår før du går i gang med et nyt studie? Har du lyst til at prøve kræfter med et job i erhvervslivet i et års tid?
Vi søger en selvstændig og serviceminded piccoline/piccolo, der vil være med til at skabe en god og velfungerende ramme om vores travle firma.

Kosmetolog/Receptionist til vores smukke klinik i Hellerup
Elsker du at vejlede og yde den absolut bedste kundeservice? Og kan du lide at påtage dig ansvar og løse opgaver selvstændigt?
Vi søger en smilende og serviceminded kollega, som er drevet af at yde den absolut bedste service for vores kunder og som gerne samtidig har en uddannelse som kosmetolog med flair for og lyst til den administrative del af at drive en klinik.

Fairtrade søger et par ekstra hænder til let administration og support af direktøren
Hos Fairtrade-mærket Danmark har vi brug for nye, gode kræfter, som kan hjælpe os med at holde styr på vores sekretariat og assistere vores direktør.
Du er måske studerende eller senior med god erfaring inden for lettere administrations- og PA-opgaver, og du skriver flydende og fejlfrit på dansk og engelsk på højt niveau.
Dine primære arbejdsopgaver vil være at sikre en velfungerende daglig drift af sekretariatet samt assistere direktøren med kommunikationsopgaver og PA-opgaver.

Faglig sekretær til medlemsrådgivning og forhandling
Vi søger en faglig sekretær, som har erfaring med medlemskontakt og faglige sager. Det er et spændende og alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med vores jurister.
Jobbet som faglig sekretær i Serviceforbundet giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Din hverdag vil være spændende og varieret. Du vil både hjælpe medlemmer i telefonen og deltage i møder og forhandlinger på arbejdspladser.

Har du let til smil og trives du med en alsidig hverdag? Bliv Danske Advokaters nye piccolo/piccoline
Danske Advokater er en brancheorganisation for de danske advokatvirksomheder og ligger centralt på Vesterbro.
Vi afholder mange kurser og arrangementer og søger derfor en piccolo/piccoline med opstart pr. 4. august 2025.
Du vil være ansigtet ud af til, så det er vigtigt, at du er smilende, serviceminded og brænder for at vores gæster og kursister føler sig velkomne, når de kommer i huset.


Piccolo/piccoline til Gefion Group
Vi søger en fuldtids piccolo/piccoline til at hjælpe os i det daglige med tiltrædelse 18. august 2025.
Du skal måske have et sabbatår til sommer efter endt ungdomsuddannelse, eller er måskeallerede i gang med et sabbatår og ønsker endnu et, og kan derfor varetage stillingen frem til 31. august 2026.
Vi tilbyder et spændende og alsidigt job i en ung, dynamisk og social virksomhed med dygtige kollegaer, og hvor atmosfæren både er uformel og professionel.

Executive Assistant - Make an impact on board governance
As Executive Assistant for Board Governance, you will work closely with senior management and board members of the commercial part of Norlys.
In this role, you will act as a key coordinator and ensure the quality of board materials, governance processes, and stakeholder communications, while gaining direct insight into strategic decision-making.
