68 job matcher din søgning 68 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

GEA Process Engineering A/S
Service Management Assistant

GEA Process Engineering A/S, Søborg

Se video om GEA Process Engineering A/S som arbejdsplads

“Lige nu har vi fokus på et internt træningsprogram, som vi gerne vil have ud at leve, og det kan du tage teten på. Jeg tænker, at det er en god mulighed for dig, der elsker administrative opgaver, men som også gerne vil prøve at udvikle og lede et projekt i trygge rammer med dygtige projektledere omkring dig,” fortæller din nye leder Senior Director Samir Maali.

Du rapporterer direkte til vores Senior Director – Samir Maali – men supporterer hele Global Service Center, heriblandt vores projektteams, med fx:

  • projektadministration – du opretter projekter i vores ERP-system og følger op for at sikre, at alle projektdeltagere har adgang til opdateret information om deadlines osv.
  • videndeling på tværs af teams og afdelinger, i og uden for Global Service Center
  • koordinering, udvikling og implementering af træningsaktiviteter
GEA Process Engineering A/S
Rødovre Gymnasium Administrativ medarbejder

Rødovre Gymnasium

Rødovre Gymnasium søger en sekretariatsmedarbejder, der skal indgå i vores team af administrativt personale, som tilsammen servicerer elever, ansatte og ledelse med diverse opgaver.

Arbejdet foregår i en vekslende og til tider hektisk hverdag, hvor mange henvender sig til sekretariatet med stort og småt, og hvor henvendelserne og udfordringerne kan stå i kø og dukke op uden varsel.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

  • Receptionist- og serviceopgaver i forhold til løbende henvendelser til skolen såvel personlige som elektronisk af både intern og ekstern karakter.
  • Studie- og elevadministrative opgaver: løbende ajourføring af elevdata samt kommunikation med SU og SPS-ordningerne i samarbejde med studievejlederne og ledelsen.
Ballerup Kommune Skolesekretær til Skovlunde Skole

Ballerup Kommune

Vikariat fra 1. november 2022 til 31. oktober 2023 på 37 timer

Skovlunde Skole bygger på tolerance, trivsel og fællesskab. Både fagligt og menneskeligt har vi høje ambitioner og vi har fokus på, at alle tager ansvar for den skole, vi er sammen om.

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en administration, der har fokus på serviceniveauet af alle brugere. Et stærkt fagligt team, med gode sparringsmuligheder. Vil du være en del af det administrative team på Skovlunde Skole og vil du bidrage til at skabe synlige succeser for skolen, så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine opgaver

  • Løn- og personaleadministration
  • Trio – opgaveoversigter og løbende skemaændringer
  • Betjening af henvendelser i administrationen

FUGL LEONHARDT Konference- & salgskoordinator

FUGL LEONHARDT søger for IDA Conference i København

I denne vigtige rolle er du vores ansigt udadtil; du er i kontakt med vores gæster i løbet af dagen både face-to-face, i telefonen og pr. mail. Du tager rundvisninger for eksisterende og potentielle gæster med efterfølgende opfølgning.

Du kommer med lignende erfaring og forstår vigtigheden af at være både struktureret, detalje- og salgsorienteret. Du er en god kommunikator både mod gæster, samarbejdspartnere og kollegaer. Du motiveres af salget og får med et smil ordren i hus, ligesom du værdsætter og vedligeholder relationer.

Opgaver der ligger i rollen;

  • professionel modtagelse af gæster til IDA Conference og IDA
  • værtskab og løbende information til husets mange gæster
  • salg og booking af vores faciliteter primært til møder, konferencer og private fester
Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS
Advokatsamfundet Advokatsamfundet søger en ekstra sekretær til vores tilsynsafdeling

Advokatsamfundet, København

Advokatsamfundet arbejder på et politisk neutralt grundlag for borgernes og virksomhedernes retssikkerhed og for et velfungerende retssamfund. Herudover arbejder Advokatsamfundet blandt andet for advokaternes uafhængighed og integritet samt fører tilsyn med alle landets advokater.

Du bliver en del af et velfungerende sekretærteam, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre sekretariatets administrative opgaver. Du får mulighed for at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver – herunder bl.a.:

  • indkaldelse/berammelse af tilsyn
  • selvstændig sagsbehandling og andre administrative opgaver i forbindelse med tilsyn
  • indhentning af materiale til brug for tilsyn
DLA Piper
Facility Manager

DLA Piper, København

Vil du lede et ambitiøst team, der sikrer, at alle føler sig velkomne fra det øjeblik, de træder ind ad døren? Og vil du stå i spidsen for, at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende? Er du tilmed en dygtig projektleder og koordinator, som samtidig har hænderne skruet rigtigt på? Så er du måske den facility manager, som vi mangler på vores kontor i København.

DLA Piper

Som facility manager på vores kontor i København bliver du leder af et ambitiøst drift- og serviceteam, der sikrer, at alle medarbejdere og kunder oplever en uovertruffen service når de besøger os. Vores drift- og serviceteam tager sig af reception, mødegang, events og kantine, og du vil således være daglig leder for et team på i alt 12 medarbejdere.

Vi løfter opgaverne sammen i teamet, men du vil have det overordnede ansvar for at alle mødes med gæstfrihed og professionalisme, og at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende.

DLA Piper
Københavns Kommune Imødekommende sekretær/administrativ medarbejder til Køb, Salg og Leje (deltid eller fuldtid)

Københavns Kommune

Kan du skabe struktur og løse en bred vifte af administrative opgaver? Og kan du se dig selv i et spændende og juridisk miljø, hvor ikke én dag ligner den næste? Så er denne stilling måske noget for dig.

Som sekretær/administrativ medarbejder i Køb, Salg og Leje kommer dine arbejdsopgaver til at spænde vidt, herunder understøttelse af kontorchefen og juristerne på tværs af kontoret.

Du bliver en del af en enhed med ca. 25 jurister, hvor der er et højt fagligt kompetenceniveau og gode sparringsmuligheder med dine kollegaer, og hvor spændende, inspirerende og komplekse juridiske opgaver løses i et uhøjtideligt miljø og med stort kommercielt fokus. Du får spændende og varierede opgaver, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen.

Deloitte Executive assistant til Global Transfer Pricing i Tax & Legal

Deloitte, København

Som executive assistant i Transfer Pricing afdelingen under Tax & Legal indgår du i et team med over 50 dedikerede professionals, og et supportteam med engagerede, administrative medarbejdere og sekretærer, som understøtter en afdeling på ca. 350 kolleger. Du skal have lyst til at kaste dig ud i hverdagens alsidige opgaver, som problemløser, og servicere vores partnere og medarbejdere.

Som executive assistant får du en bred række af opgaver såsom:

  • Kalender- og e-mailstyring for vores partnere
  • Planlægning og forberedelse af konferencer (både fysiske og virtuelle)
  • Udarbejdelse af mødereferater og opfølgning
Abc Klinik ApS Serviceminded kliniksekretær med bogholderkompetencer til fuldtidsstilling i ABC Klinik

Abc Klinik ApS, Ballerup

ABC Klinik er en psykologisk-psykiatrisk privatklinik, og vi får hele tiden flere spændende opgaver, og vi søger derfor en fuldtidsansat kliniksekretær, primært til vores hovedklinik i Ballerup.

Som sekretær i ABC Klinik vil du arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver og stillingen er på 37,5 timer og indebærer bl.a.:

  • Booking af tider til udredning og behandling, journalisering af henvendelser i journalsystem og følge arbejdsgange jævnfør klinikkens procedurer.
  • Dialog med klienter, patienter og kunder - i klinikken, på telefon, video og på mail.
  • Indhentning af samtykke eller journaler og journalisering af relevante oplysninger i klinikkens journalsystem.
DLA Piper
Sagscontrollere

DLA Piper, København

Er du god til at løse komplekse problemer og føler, at du er lidt af en detektiv? Kan du lide udfordringer, og kunne du tænke dig at blive en værdifuld sparringspartner for vores advokater og sekretærer inden for dit felt? Kan du bevare overblikket, og trives du med en travl hverdag, hvor tingene går stærkt?

DLA Piper

Som sagscontroller i vores nyoprettede centrale team vil du have en betydningsfuld og vigtig rolle i sagsarbejdet. Du vil hjælpe vores advokater med at gennemføre de obligatoriske og væsentlige opgaver, der er nødvendige ifm. oprettelsen af nye sager og klienter.

Dette inkluderer selvstændig håndtering af hvidvaskprocessen, gennemføre konflikttjek, assistere med vurdering af om en sag er DAC6 indberetningspligtig og indsamle de nødvendige faktureringsoplysninger.

DLA Piper
Sound Bioventures Management ApS Office Manager, Venture Capital

Sound Bioventures Management ApS, Hellerup

We are looking for an Office Manager to join our growing team. Based in our Copenhagen office, you will join a dedicated team of investment professionals and work with all offices. We work in an informal atmosphere characterized by a good and open dialogue. We believe that the best results are created in an environment of honesty and mutual trust.

Your main responsibility will consist of general assistant tasks like booking meetings, hotels, travel, and calendar administration as well as minutes of meetings. You will also be responsible for interactions with our finance managers, implementation and monitoring of ESG procedures, creation and maintenance of internal policies and procedures, and our web presence and social media.

ISS Facility Services A/S
Vi søger dygtig Receptionist til vores globale hovedkontor i Søborg

ISS Facility Services A/S

Brænder du for at gøre en forskel for andre ? Så er det måske dig vi søger som receptionist til vores globale hovedsæde (barselsvikariat).

Se video om ISS Facility Services A/S som arbejdsplads

Vores globale hovedsæde, som er beliggende i Søborg, har et helt unikt facility team, som hver dag gør en kæmpe forskel for de 250 travle ansatte, der arbejder i huset. Hvis du brænder for at gøre en forskel for andre ved at levere service i verdensklasse, så har du nu muligheden for at blive en del af dette fantastiske team, idet vores reception søger en barselsvikar.

Vi har et mål om altid at være den reception, som selv andre receptioner taler om! Måske har du allerede erfaring som receptionist eller lignende, eller måske har du bare fået en brændende lyst til at være en del af et team, hvis fornemmeste opgave er at sprede glæde og give de bedste oplevelser indenfor service og værtskab.

ISS Facility Services A/S
Banedanmark
Skarp og serviceminded sekretær til Signalprogrammet

Banedanmark, København

Har du lyst til at støtte ledelsen i et dynamisk miljø, og vil du være med til at gøre en forskel?

Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Som sekretær bliver du en central ressource i Signalprogrammets Stakeholder & Management Relations og vil indgå i det administrative team.

Som medarbejder i Stakeholder & Management Relations er du involveret i mange både eksterne og interne sager af forskel­lig karakter i en enhed, hvor dagene sjældent er ens.

Dine konkrete opgaver vil f.eks. være:

  • Lokal tidsadministration, herunder modtage og håndtere syge-/raskmeldinger
  • Lettere sagsbehandling
  • Etablere, anvende og justere processerne bl.a. i forbindelse med modtagelse af nye medarbejdere
Banedanmark
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Centrica Energy Trading A/S
Receptionist

Centrica Energy Trading A/S, Copenhagen

Interested in joining a growing multinational business and taking a role in one of Europe’s leading renewable energy trading companies? We’re looking for a receptionist for our Copenhagen office.

As our new receptionist you’ll be the face of our Facility Service team in Copenhagen, reporting to our Facility Manager and working alongside a dedicated team of 14 colleagues with different responsibilities across the facility service area. You’ll work closely with our two receptionists based in Aalborg, but you’ll have the primary responsibility for our 35 colleagues based in Copenhagen.

Responsible for the overall function and look of our office and managing e.g., cleaning personnel and service contractors, you’ll work with a wide variety of administrative tasks, but also physically take part in keeping the office looking sharp, ensuring that soda- and coffee machines are operational and updating the seating plan.

Centrica Energy Trading A/S
fsb Erfaren sekretær

fsb, København

fsb er Københavns største almene boligorganisation med ansvaret for drift og udvikling af ca. 13.000 boliger i en række markante ejendomme i København. fsb har tradition for at spille en væsentlig rolle for byens udvikling. Vi blander os i debatten og i udviklingen af den almene sektor. Vi har høje ambitioner på vores beboeres vegne om deres muligheder for indflydelse på deres boligområde.

Dine primære opgaver vil være, at:

  • yde support til kolleger på ejendomskontorer, til fsb’s driftschefer og til kolleger i afdelingen
  • have ansvar for opgaver i forbindelse med boligafdelingernes årshjul herunder udarbejdelse af materiale til boligafdelingernes budget- og afdelingsmøder, urafstemninger m.m.
  • varetage ledelses- og udvalgsbetjening, herunder opgaver forbundet med planlægning og afholdelse af møder og arrangementer fx referatskrivning og opfølgning
fsb
Thales Denmark A/S
Office Manager/Executive Assistant

Thales Denmark A/S, Ballerup

Do you see yourself motivated in a role dedicated to making a company and its leadership work, as PA and OM in an international and vibrant work environment? And are you an energetic and service minded professional who enjoy ensuring high quality deliveries while managing stakeholders in an international matrix environment? Then you are the one we are looking for!

Thales Denmark A/S

The role requires a high amount of independency, energy, multi-tasking and attention to detail. In return you are part of a unique purpose of building a future we can all trust in the Nordic countries. In Thales we aim to offer more than job, we offer a career where you can grow your personal and professional skills.

Thales Denmark A/S
POWERCARE A/S
Erfaren sekretær søges til rekrutteringsafdeling

POWERCARE A/S, Hellerup

POWERCARE A/S VÆKSTER, OG DERFOR SØGER VI EN SEKRETÆR, DER SKAL HJÆLPE VORES REKRUTTERINGSAFDELING MED AT EFFEKTIVISERE OG EKSEKVERE DAGLIGE, ADMINISTRATIVE OPGAVER

Vi søger en erfaren lægesekretær, der kan starte på vores kontor i Hellerup hurtigst muligt.

Her vil du bl.a. blive ansvarlig for at rekvirere og organisere alle relevante oplysninger og dokumenter fra vores kandidater. Derfor er det også vigtigt, at du trives med telefonen som et af dine primære arbejdsredskaber, da du skal motivere vores potentielle kandidater i ansøgningsprocessen.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Hjælpe vores rekrutteringssekretariat med administrative opgaver
  • Indhente og organisere relevante dokumenter fra vores mange kandidater
  • Klargøre dokumenter så vores rekrutteringskonsulenter får de bedste forudsætninger for at gennemføre et godt jobinterview
  • Servicering af vores ansøgere – både telefonisk og på skrift.
POWERCARE A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV