82 job matcher din søgning 82 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 82 resultater.
Dansk El-ForbundAdvokatsekretær til juridisk enhed

Dansk El-Forbund, København

Vi søger en dygtig og selvstændig advokatsekretær, som har lyst og interesse i at arbejde med arbejdsret, ansættelsesret og arbejdsskader.

Du vil indgå i den juridiske enhed sammen med vores advokat og advokatfuldmægtig. Vores juridiske enhed er en del af vores faglige sekretariat.

Stillingen indeholder almindelige sekretæropgaver samt lettere sagsbehandlingsopgaver indenfor særligt arbejdsskadesager. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med behandling af personskadeerstatningssager.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i en organisation i en rivende udvikling med attraktive løn- og arbejdsvilkår.
  • Fleksibel arbejdstid
DHL AviationReceptionist - To the most international company in the world!

DHL Aviation

Would you like to be part of the continued success of DHL Aviation while you acquire work experience from a student job with great responsibility? We are looking for a student assistant to the reception in our Hub located in Copenhagen Airport.

As a receptionist you play an important role in welcoming customers and visitors at our Hub, and you have a great responsibility in assisting customers when they send or receive shipments. You are part of a young and dedicated team of 5 colleagues, and as the reception team is an integrated part of our security department, you also work closely with our security officers i.e. when you register visitors. In addition to the shifts in reception in DHL Aviation, you will also work for DHL Express, where you contact customers to confirm they have received their shipments.

Dekra Equipment & Services A/SDygtig receptionist med det store overblik

Dekra Equipment & Services A/S, Brøndby

Har du let til et smil og kan du holde hovedet koldt og yde en god kundeservice i en hektisk hverdag? Så er det måske dig vi søger som vores nye receptionist i Brøndby.

Hos DEKRA ønsker vi at give vores kunder en enestående kundeoplevelse hver gang de besøger os, det skal du som receptionist være med til at sikre sker. Som vores nye receptionist, er du den første, som vores kunder møder, når de henvender sig i receptionen hos DEKRA i Brøndby, her skal du med et smil, hjælpe med hele paletten af spørgsmål, ønsker og behov. Det er vigtigt, at du af natur er imødekommende og brænder for at yde en ekstraordinær god service.

Som receptionist vil dine arbejdsopgaver bl.a. omfatte

  • Modtagelse og betjening af vores kunder i receptionen
  • Post og pakke fordeling
  • Arkivering
Comwell KoldingReceptionist

Comwell Kolding

Kan du levere service i verdensklasse?

– Så er du den, vi mangler som vores nye receptionist på Comwell Kolding.

Comwell søger kun de bedste medarbejdere. Til gengæld tilbyder vi spændende og udfordrende jobs, hvor værtskab, service og god kontakt til vores mange gæster er i højsædet. Du skal være medvirkende til at gøre en positiv forskel – også når det går rigtig stærkt.

Som receptionist på Comwell Kolding vil du få en spændende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med det øvrige team i receptionen har du en særlig plads på hotellet, når I sammen skal give vores gæster den særlige oplevelse, der gør Comwell til det bedste valg.

Charlottehøj Fysioterapi og Træningscenter I/SKliniksekretær 25-30 timer/uge

Charlottehøj Fysioterapi og Træningscenter I/S, Aarhus

Da en af vores to sekretærer går på efterløn, søger vi en kliniksekretær til 25-30 timer ugentligt.

Vi er en stor klinik med 16 ansatte, heraf 2 sekretærer og en sekretærmedhjælper. Du vil derfor skulle indgå i et tæt samarbejde med 2 andre bag skranken. Vi har en bred gruppe af patientkategorier lige fra idrætsfolk til multihandicappede.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. indeholde følgende:

  • oprettelse og modtagning af betaling af regninger
  • booking af tider og oprettelse af patientforløb
  • hjælp til lejring og personlig hjælp til patienterne forekommer
Comwell SorøReceptionssupervisor

Comwell Sorø

Elsker du gæster, og har du et godt administrativt overblik? – Så er du den, vi mangler, som vores nye receptionssupervisor på Comwell Sorø.

Comwell søger kun de bedste medarbejdere. Til gengæld tilbyder vi spændende og udfordrende jobs, hvor værtskab, service og god kontakt til vores mange gæster er i højsædet. Du skal være medvirkende til at gøre en positiv forskel – også når det går rigtig stærkt.

Som receptionssupervisor på Comwell Sorø vil du få en spændende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med det øvrige team i receptionen har du en særlig plads på hotellet, når I sammen skal give vores gæster den særlige oplevelse, der gør Comwell til det bedste valg. Du indgår i vagtplanen på lige fod med resten af receptionens medarbejdere, men vil have et udvidet ansvarsområde og være stedfortræder for receptionschefen. Opgaverne er alsidige men bærer præg af administrative opgaver.

Danske BankOpen-minded Project Coordinator

Danske Bank, Copenhagen

Are you a skilled project manager with 1-2 years’ experience from e.g. the financial services industry, a consultancy firm, a corporation or the public sector?

In this role you will not only be joining a team of dynamic colleagues, who you will challenge and learn from, but also work directly for the top management of one of the largest banks in the Nordics and the largest bank in Denmark.

You will contribute to this ambition by being an analytical and coordinated executer who will plan and make things happen proactively within deadline and with the highest degree of integrity. Your tasks include:

  • preparing, facilitating and following up on meetings, incl. agenda-setting, practical arrangements, specific inquiries and calendar coordination,
  • storing, maintaining and collecting information from stakeholders across the organisation and ensuring proper and adequate handling thereof
Office Club ApS
Teamplayer med udpræget sans for service og detaljer

Office Club ApS, København

Din gode energi, sans for detaljen og din evne til at yde relationsbaseret service er altafgørende for din succes hos os.

Som Service Assistant hos Office Club skal det først og fremmest ligge i dit DNA at være en teamplayer – og vi forventer, at du er nærværende og omhyggelig i din omgang med både mennesker og opgaver. Du stiller dig aldrig tilfreds, før der er styr på alle detaljer.

Jobbet helt præcist? Du skal sammen med dine kolleger i teamet varetage opgaver i receptionen, udøve femstjernet service i hele huset, afvikle møder og events og ikke mindst yde relationsbaseret service til vores medlemmer og deres gæster hver dag.

Office Club ApS
SPEKTRUM Advokater ApSSekretær/bogholder

SPEKTRUM Advokater ApS, Herning

Hos SPEKTRUM advokater har vi travlt, og vi har derfor brug for endnu en kollega til en kombineret stilling som sekretær/bogholder.

Vi har en målsætning om at være det foretrukne advokatfirma i vores lokalområde og for medarbejdere, og derfor stiller vi høje krav til os selv og til dig.

Vi søger en sekretær/bogholder til en stilling, hvor du skal varetage følgende opgaver:

  • Du bliver ansvarlig for vores bogholderi. I den forbindelse vil du bl.a. skulle arbejde med klienttilsvar, bankafstemning, momsregnskab, bogføring, lønregnskab og evt. refusion. Videre vil du skulle samarbejde med vores revisor – særligt i forbindelse med regnskabsaflæggelse.
  • Udover bogholderifunktionen skal du også kunne varetage opgaver som sekretær. Her kunne fokusområderne primært være bobehandling i form af behandling af konkursboer og dødsboer.
fsbSekretær - barselsvikar

fsb, København

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og er et barselsvikariat på 25 timer om ugen med mulighed for fuld tid.

Som administrativ medarbejder er det en forudsætning, at du er synlig og hjælpsom over for beboerne i hverdagen og at du kan bistå afdelingens driftsleder og driftslederassistent med diverse ad hoc-opgaver.

Du skal kunne omgås mennesker uanset deres sociale status, forskellige kulturer, religion m.m. Endvidere er det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner overfor beboere, kolleger på afdelingen og på Rådhuspladsen samt overfor de håndværkere, vi benytter.

fsb
Sekretær/Salgssupporter/PA, evt. deltids- eller studiejob

EAA Telemarketing ApS, Taastrup

Vi tænker at du i starten arbejder på deltid, og senere får mulighed for at arbejde på fuldtid.

Jobbet består i at redigere videoer og indslag, og sende dem videre til grafiker der lægger dem på YouTube. Herudover vil dine opgaver være at:

  • Udsende direct mails, skrive disse og korrigere sammen med vores tekstforfatter.
  • Mødebookning og salg i 1 time om dagen.
  • Skrive rundt i diverse grupper og forums på de sociale medier.
  • Renskrive salgstræningsmanuskripter, samt manuskripter til sælgere.
  • Holde styr på leders projekter og to do-lister.
  • Og en masse andre administrative opgaver.
Skive CollegeDirektionssekretær

Skive College

Skive College søger direktionssekretær med tiltrædelse 1. oktober 2020. Stillingen er med reference til direktøren.

Som direktionssekretær kommer du til at arbejde helt tæt på ledelsen, og du skal være med til at sikre kvalitet og struktur. Du får bl.a. til opgave at følge op på resultater inden for skolens drifts- og vækstområder. Du får et indgående og unikt kendskab til skolens opgaver, strategi, udvikling og styring. Stillingen kræver, at du er loyal, har et organisatorisk talent, og at du samtidig kan have mange bolde i luften.

Desuden skal du være indstillet på at løse mangeartede administrative opgaver og opgaver af mere praktisk karakter som fx mødeplanlægning, referatskrivning og lignende. Det er vigtigt, at du er struktureret og selv kan tage initiativ til at få løst nogle opgaver.

Red BarnetDeltidsreceptionist (vikariat)

Red Barnet, København

Er du imødekommende og serviceminded, og har du erfaring med at arbejde i en reception?

Red Barnets reception servicerer hele Red Barnet-kontoret i København med kontakt til RB-lokalforeninger/-genbrugsbutikker rundt om i landet og til Save the Children International rundt om i verden.

Arbejdet i receptionen er meget alsidigt, og vi modtager hver dag meget forskellige henvendelser hertil fra både ind- og udland. Sammen med en kollega skal du sørge for en præsentabel og velfungerende reception, så både kollegaer, gæster og samarbejdspartnere bliver mødt med et smil, hjælpsomhed og effektivitet.

Som receptionist vil du bl.a. stå for:

  • Besvarelse af telefonopkald og telefonomstilling.
  • Modtagelse af gæster.
  • Håndtering og fordeling af post og e-mails fra Red Barnet, E-Boks samt digital postkasse.
Rudersdal KommuneSkolesekretær til Rude Skov Skole

Rudersdal Kommune, Birkerød

Som sekretær på vores skole vil dine primære opgaver vedrøre kommunikation, elevadministration og skolens data og nøgletal. Du er imødekommende med smil og glimt i øjet, en holdspiller, er serviceminded og stortrives i en hverdag med mange forskellige opgaver. Navigerer du roligt i en foranderlig hverdag? Fungerer du godt, selvom opgaver og behov skifter? Trives du på et kontor med mange mennesker omkring dig? Så er det dig, som vi søger.

Som vores nye skolesekretær bliver du en central del af hjertet i skolen og en aktiv medspiller af det administrative team. Et team, der foruden dig består af en skolesekretær på hver matrikel og en administrativ leder, som arbejder på tværs af vores to matrikler. Vores drøm er at skabe et team, hvor vi kan støtte hinanden i de administrative opgaver og spille hinanden og skolen bedre.

Faaborgegnens EfterskoleErfaren skolesekretær

Faaborgegnens Efterskole

Grundet ny organisering af skolens administration, søger vi en erfaren skolesekretær til attraktiv fast stilling snarest muligt.

Faaborgegnens Efterskole er en veletableret Grundtvig-Koldsk efterskole med 127 elever og 25 medarbejdere. Vi har til huse i smuk natur, tæt på Faaborg by. Vi vægter hjertevarme, åbenhed og en hjemlig atmosfære.

Dine opgaver omfatter

  • Telefon- og mailpasning
  • Elevadministration, karakterindberetning
  • Forefaldende kontorarbejde
  • Bogføring af fakturaer, udlæg m.m.
Apollo FitnessReceptionistansvarlig

Apollo Fitness, Vejle

Verdensklasse service, proaktiv og imødekommende adfærd, smil og en positiv tilgang til opgaveløsning – er det ord, du kan genkende, og motiveres du af indflydelse i en dynamisk hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er det muligvis dig, vi søger.

Vi søger en dygtig receptionistansvarlig, der får ansvaret for den daglige drift og udvikling af receptionen og dets medarbejdere - stillingen er en revurdering af tidligere behov og en nøglerolle i centrets fremtidige udvikling.

Du bliver overordnet ansvarlig for betjening i receptionen og hjælper vores medlemmer og gæster. Til at dække vores åbningstider og dine mange opgaver, har du et team af dygtige og dedikerede deltidsansatte, og dit ansvar er at sikre, de leverer samme gode service, som du naturligvis selv gør.

Lundgrens Advokatpartnerselskab
Team Assistant

Lundgrens Advokatpartnerselskab, Hellerup

Lundgrens vækster, og derfor søger vi en Team Assistant, som skal hjælpe vores afdelinger for Proces og Offentlig-privat virksomhed.

Som vores nye Team Assistant bliver du omgivet af mere end 20 specialister, som brænder for lige netop disse specialer, og som synes, at det er et privilegium at få lov til at være en del af løsningen på vores klienters udfordringer.

Du bliver et naturligt omdrejningspunkt, når det gælder koordinerende og administrative opgaver, hvortil dine arbejdsopgaver blandt andet vil omfatte:

  • Møde- og kalenderstyring
  • Udarbejdelse og håndtering af dokumenter
  • Upload af dokumenter på www.minretssag.dk
Lundgrens Advokatpartnerselskab
Banedanmark
Konsulent med politisk forståelse

Banedanmark, København

Har du politisk forståelse, og kan du løse sekretariatsopgaver med mange interessenter?

Banedanmark har den 1. juni i år valgt at samle alle anlægsprojekter og -programmer i divisionen Anlæg. Det gør vi for at komme i mål med de store anlægsprojekter, ny signalteknologi og elektrificeringen af jernbanen og dermed skabe en hurtigere og grønnere jernbane.

Divisionssekretariatet vil have en skrivende og koordinerende rolle i mange af Banedanmarks store milliardprojekter og tværgående programmer. Du får en central funktion, og skal sammen med dine kollegaer varetage relationen til en række centrale samarbejdspartnere.

Banedanmark
Terma A/S
Management Assistant for Technology & Innovation

Terma A/S, Lystrup

Do you enjoy being an active contributor to the success of a Leadership Team, and are you passionate about support tasks, strategy and communication?

We are looking for a new Management Assistant to the Senior Vice President of Technology & Innovation. Our division counts +350 people and your new colleagues are technology wizards and innovator masterminds. We thrive with challenging the status-quo and have an in-dept passion for taking Terma to the next level. Our daily work life is hectic at times and not two days are alike.

Examples of work tasks:

  • Most importantly, you act as trusted partner and highly professional Assistant to the SVP of Technology & Innovation. Your primary role is to constantly make him even better through your ability to execute on tasks, sparring and support
  • You handle internal and external communication tasks
  • You handle meeting bookings and calendar management
Terma A/S
NRGiPiccoline/piccolo

NRGi, Aarhus

Vi søger en piccoline/piccolo til en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt mandag-fredag.

På kontoret i Aarhus vil du få en spændende og alsidig hverdag med service som omdrejningspunkt for alt, hvad du laver.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af:

  • Telefonpasning og omstilling
  • Modtagelse af gæster
  • Post- og pakkehåndtering
  • Klargøring og oprydning i forbindelse med mødeaktiviteter
NRGi