Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
51 jobannoncer matcher din søgning 51 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Erfaren økonom til økonomistyring
Har du lyst til at bidrage med din økonomiske faglighed og et skarpt strategisk blik i vores økonomistyringsfunktion i Vurderingsstyrelsen? Så kan vi tilbyde et miljø med faglige spændende opgaver, hvor du får mulighed for at udvikle dig og samarbejde med erfarne økonomer i vores økonomikontor.
Hos os får du en selvstændig opgaveportefølje tilpasset din erfaring, samtidig med at du bliver en del af et kontor bestående af ni medarbejdere med forskellig faglig baggrund, som bidrager til opgaveløsningen med hvert vores perspektiv og i fællesskab får tingene til at lykkes – også når det er svært.
Programsupporter til elektronisk journalsystem
Fra vores kontor i Roskilde betjener vi dyreklinikker og -hospitaler i Sverige og Danmark. Du vil blive en del af et lille specialiseret team der er i daglig kontakt med vores kunder i de to lande.
Vi har et uformelt arbejdsmiljø med gode kollegaer der støtter hinanden i dagligdagen. Vi har en flad organisationsstruktur der muliggør hurtige og fleksible beslutningsprocesser.
Som supporter vil du blive oplært og gjort fortrolig med systemet så du bliver i stand til at give en professionel rådgivning til vores kunder.
Compliance Manager
Har du erfaring inden for intern revision eller compliance og har du lyst til at arbejde i den finansielle sektor med at sikre, at JN Data efterlever retningslinjer og compliance krav?
Vi er på udkig efter en kollega til 2. forsvarslinje, som skal være med til at rådgive organisationen til at opnå et højere compliance-niveau.
Master Planner
Brænder du for planlægning – så har du nu muligheden for at få en central rolle i vores planlægningsproces og være med til at sikre, at vores kunder får deres ordrer til tiden.
Du får ansvaret for at vedligeholde vores produktionsplan og kapacitetsplan samt videreudvikle og forbedre processer, systemer og værktøjer til styring af planlægningsprocessen.
Du bliver en del af en virksomhedskultur, hvor teamånd og den enkelte medarbejders trivsel er i højsæde.
Ejendomsservicemedarbejder ”Vicevært” søges til Stryhns Gruppen i Roskilde
Kan du både ’hænge et TV op’ og ’planlægge en større bygningsrenovering’? Vil du være med til at skabe de fysiske rammer for et godt arbejdsmiljø?
Du får en hverdag på Stryhns Gruppens fabrik og hovedkontor i Roskilde, hvor du yder praktisk service og vedligehold af bygninger, kontorer, installationer og inventar. Opgaverne er store og små, nogle er planlagte og andre kommer løbende.
Er du en formuerådgiver, der motiveres af at gøre en forskel for kunder i din hverdag?
Din primære opgave være at rådgive sparekassens formuende kunder - både privat- og erhvervskunder. I tæt samspil med kunderådgiveren hjælper du med at finde de bedste løsninger inden for pension, opsparing og investering af frie midler.
Vi tilbyder et spændende job med gode karrieremuligheder. Vi er et dynamisk, ambitiøst og værdibaseret pengeinstitut med korte beslutningsveje.
Finanstrainee til kundeområde Roskilde/Taastrup
Frem til august 2024, hvor du bliver finanstrainee, ansættes du som kunderådgiver service, hvor du sammen med dine kollegaer er ansvarlig for betjening ved skranken. Det bliver din opgave at varetage her-og-nu-opgaver. Du skal f.eks. yde service og rådgivning i forbindelse med:
- Selvbetjeningssystemer og betalingskort
- Oprettelse af kundeengagementer/indlånskonti
- Mindre låne- og kreditbehov
Business Analyst for Pension
You will be in close dialogue with our customers about our deliveries, and you will assist in ensuring that the solutions are up to date and stable.
Furthermore, you will be participating in the daily support related work and test of the solutions together with the other business analysts in the team.
We work in a hybrid remote model, coming into the office 3 days a week and working remotely for 2 days.
Studiekoordinator (deltidsstilling)
Sjællands Kirkemusikskole søger en struktureret og engageret studiekoordinator med musikfaglige kompetencer til planlægning og tilrettelæggelse af skolens studieaktiviteter i tæt samarbejde med skolens studievejleder.
Stillingen er på 18,5 time pr. uge med mulighed for senere udvidelse af stillingen.
Vi tilbyder en arbejdsplads i gode fysiske rammer med lejlighedsvis mulighed for hjemmearbejde.
Revisor
Er du en fagligt dygtig revisor, og er du klar til et jobskifte?
Dine opgaver vil bl.a. omfatte omstruktureringer, generationsskifter, køb/salg, optimering af processer mv. - for mellemstore ejerledede selskaber og koncerner inden for brancherne ejendoms- og byggesektor, handel og produktion, liberale erhverv m.fl.
Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt, og vores omgangstone er uformel og direkte.
Distribution Assistant (maternity cover)
We are looking for temporary help in our Distribution team (approx. 1 year).
You will play a crucial role in ensuring a smooth and efficient flow of the handling of orders coming from our customers (distributors). You will be the point of contact to our customers and will ensure the correct processing of the orders.
We have great flexibility with our working hours divided over the week days (Mon-Fri).
Senior-/privatrådgiver til Center Roskilde
Vær med til at sikre, at vores kunder får det optimale ud af deres økonomi, så de kan leve det liv, de drømmer om.
Du skal gøre alt for at give vores kunder den bedste rådgivning, hvilket indebærer, at du er nysgerrig og opsøgende, så du bliver bekendt med alle kundens behov – også dem de ikke selv kender.
Dine ansvarsområder bliver at:- skabe finansiel tryghed for kunderne gennem professionel rådgivning
- skabe nye kundeforhold til centeret
- opbygge og fastholde relationer gennem proaktiv dialog.
Generalist med godt overblik og sans for detaljer til ledelsessekretariat
Vil du være med til at betjene direktionen og sikre et stærkt ledelsessekretariat i Vurderingsstyrelsen?
Din præcise opgaveportefølje vil blive fastlagt efter dine kompetencer og erfaring, men du vil komme til at arbejde med følgende typer af opgaver:
- Dialog med og håndtering af henvendelser fra eksterne interessenter og andre offentlige myndigheder i tæt samarbejde med de øvrige fagkontorer i styrelsen
- Understøtte effektive sagsgange og processer samt udarbejde og kvalitetssikre oplæg
Vi har løbende dialog om dine udviklingsmuligheder og sørger naturligvis for, at du får en grundig introduktion til vores fagområde.
FBO-koordinator til Business jets i Roskilde Lufthavn
FBO står for Fixed Base Operator og stammer oprindeligt fra USA. FBO-konceptet er designet til General Aviation sektoren, hvor fly med VIP-kunder ønsker en høj kvalitet og ensartet service.
Hos Roskilde Executive Handling sørger vi for, at kunderne blot behøver én enkelt kontakt for at gennemføre deres flyvning. Kort sagt skaffer vi alt, hvad piloter og passagerer har brug for i forbindelse med deres flyvning.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Back office assistent, Hessel Solutions & Hessel HiRE
Vi kan tilbyde dig et spændende og udfordrende kontorjob hos en af Danmarks største bilforhandlere, hvor du primært skal varetage opgaven med værdifastsættelse i forbindelse med genberegning af registreringsafgiften.
Du vil indgå i det lokale team i Roskilde med 21 dygtige kolleger samt det store Hessel-team med ca. 1.700 kolleger i vores 29 afdelinger rundt om i landet.
Vi har en god og uformel omgangstone i teamet, hvor der er plads til alle.
Er du ejendomsmægler, eller drømmer du om at blive det?
Vi søger dig, der er udadvendt, har god energi og vindermentalitet. Dit drive og din gode energi vil naturligt skabe stærke relationer til både kunder og kollegaer.
Hvor langt du er i din karriere har ingen betydning – det er først og fremmest din personlighed, der er afgørende for os.
Vi tilbyder en flad organisation med korte beslutningsveje og arbejder uden loft over dine indtjeningsmuligheder.
Karrierevejleder til RUC's studie- og karrierevejledning
Vil du være med til at sikre, at vores studerende har de bedst tænkelige forudsætninger for beskæftigelse efter endt uddannelse?
Dine arbejdsopgaver vil være en kombination af karrierevejledning, samarbejde med fagmiljøer og eksterne parter samt udvikling og drift af evalueringsværktøjer.
Du bliver en del af et engageret team, hvor tonen er uformel, og hvor faglighed, fællesskab, professionalisme og trivsel står højt på dagsordenen. Som vores nye kollega får du en fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde.
Nysgerrig generalist til centralt fagkontor
Har du lyst til at arbejde med analyser og faglige afklaringer vedrørende offentlig ejendomsvurdering? Vil du være med til at omsætte et stort politisk forlig til praktisk virkelighed?
Du vil få opgaver af forskellig karakter, men det er tanken, at du skal have hovedfokus på vurdering af erhvervs-, landbrugs- og skovejendomme. Du vil også blive inddraget i de øvrige opgaver i kontoret, så din opgaveportefølje bliver varieret.
Vi tilbyder et godt kollegaskab i et kontor med god stemning og høj faglighed, hvor vi hele tiden bliver klogere af hinanden, og lærer af både succeser og fejl.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.