Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
247 job ads match your search 247 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
Halassistent med ”hænderne rigtigt skruet på” søges til idrætscenter
Kan du lide at løse praktiske opgaver? Og er du servicemindet? Så er du måske den nye medarbejder i vores team, hos Karlslunde Idræts Forening (KIF)
Du får en varieret hverdag med mange opgaver, hvor du møder mange mennesker. Det er lige fra børn og voksne, der kommer til træning, til opstilling af og afvikling af større arrangementer og stævner.
Nordic Financial Controller
Har du lyst til at skabe din egen vigtige rolle i en uformel vækstvirksomhed? Kan du lide at nørde med tal i detaljer, samt have et overblik over dine selskabers aktiviteter - så er stillingen som Nordic Financial Controller hos fischer a/s – måske noget for dig.
Du vil blive en del af Finansafdelingen hvor vi er 7 dedikerede medarbejdere, der varetager regnskab, controlling og økonomistyring. Vi indgår i et tæt samarbejde med vores nordiske kollegaer og vores tyske moderselskab.
Erhvervsrådgiver til Næstved
Vi søger en dygtig og proaktiv erhvervsrådgiver, som brænder for at skabe gode kundeoplevelser via dygtig rådgivning.
Som erhvervsrådgiver får du en portefølje af primært mellemstore erhvervskunder og skal selv være med til at udvikle og udbygge porteføljen. Du kommer til at levere strategiske og behovsorienterede løsninger til dine kunder, og du er via dit engagement med til at styrke Sydbanks position som erhvervsbank.
Energisk projektleder
Er du klar til at sætte dit præg på fremtidens jernbane? Banedanmark søger en engageret projektleder til sektionen Data og Dokumentation i Infrastrukturdivisionen.
Projekterne vil variere i kompleksitet og omfang, men vil typisk kræve, at projektlederen er god til at sikre fremdrift og styring.
Dine hovedopgaver vil omfatte:
- At være ansvarlig for planlægning, styring og eksekvering af projekter
- At sikre at tidsplaner og budgetter bliver overholdt
- At identificere og håndtere udfordringer og risici i projekter
Brænder du for nærværende økonomisk rådgivning med både privat- og erhvervskunder?
Vil du være en del af et pengeinstitut med stærke værdier og fokus på lokal tilstedeværelse?
Vi har en kundeportefølje klar til dig bestående af privatkunder og mindre erhvervsdrivende, og derudover har du mulighed for også at arbejde opsøgende på at få flere kunder.
I teamet er vi fyldt med godt humør og værdsætter fællesskab, sparring og trivsel.
Datakonsulent til Læring og Trivsel
Søger du et job, hvor du kan være med til at bestemme hvordan, hvornår og hvor opgaverne løses? Og hvor du vil være med til at sikre børn og unge de bedste lærings- og udviklingsmuligheder i alderen 0-16 år. Ja, så har vi brug for dig som datakonsulent – uanset om du er nyuddannet, erfaren eller i gang med dit studie.
Som datakonsulent får du ansvar for at udvikle, bearbejde og formidle data til det politiske udvalg, områdeledere, skoleledere og PPR. Du skal hjælpe os med at udvikle og visualisere data, så de kan kvalificere ledernes beslutninger.
Økonomiansvarlig
Vi søger en dygtig og erfaren økonomiansvarlig til vores koncern, som består af tre selvstændige virksomheder: Krummebækgaard ApS, Værkstedsskolen Krummebækgaard ApS samt Krummebæk Huse.
Krummebækgaard er inde i en rivende udvikling og du bliver ansvarlig for den overordnede styring og administration af koncernens økonomi med direkte reference til direktøren.
De tre virksomheder udgør tilsammen en dynamisk organisation, hvor der ofte sker nye tiltag, som involverer den økonomiansvarlige. Det betyder, at hver dag vil byde på spændende udfordringer.
Afdelingsleder for udviklingsteamet i kerneområdet Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice
Vil du være en del af ét af Danmarks bedste jobcentre… hvor græsset er grønnere… ja, så har du chancen nu!
Vi søger nemlig en kyndig afdelingsleder til vores udviklingsteam, som består af ni dygtige og ambitiøse medarbejdere, der hver især har egne og generelle ansvarsområder samt kompetencer på tværs af opgaveporteføljen.
Administrativ medarbejder til et job med mening inden for affaldsområdet
Dine opgaver bliver:
- økonomiopfølgning og fakturakontrol for renovatør og modtageanlæg
- generel sagsbehandling på affaldsområdet
- at modtage og besvare borgerhenvendelser
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med et godt socialt sammenhold, en uformel omgangstone, højt til loftet og store frihedsgrader. Du har høj grad af indflydelse i jobbet.
Assisterende Kategorichef, Personlig Pleje
Er du klar og har du lyst til at være med til at forme fremtidens sortimenter og produkter baseret på vores kæders strategi og position?
Som vores kommende assisterende kategorichef inden for personlig pleje, får du nøglerollen i at sikre den konstante udvikling af dine egne kategorier.
Som en integreret del af vores kategoriteam vil du arbejde tæt sammen med kategorichefen for området og bidrage til en effektiv category management-strategi, både for mærkevarer og private labels.
Lønspecialist
Begejstres du af at yde god service og være den der har styr på reglerne og processerne?
Du vil blive en del af afdelingen ’HR, Løn og Kommunikation’ og vil få 5 kollegaer, der som dig sætter en ære i vores høje faglighed og evne til at skabe en god og positiv stemning omkring os – vi skal have det sjovt, når vi går på arbejde, på den måde lykkes vi alle meget bedre.
Administrativ sagsbehandler til barselsvikariat i Ydelsesservice
Er du struktureret med sans for detaljen og sætter en ære i at sikre kvalitet i opgaveløsningen?
Hvis det er dig, der passer til den ledige stol vi har stående, vil du blive en del af et team på 29 kolleger, som dagligt stræber efter at gøre en positiv forskel i samarbejdet med borgere og virksomheder.
Vi sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet og vi er en gruppe der er båret af et godt kollegialt sammenhold. Vi har fokus på psykologisk tryghed og trivsel, effektiv sagsbehandling. Du får stor selvstændighed i opgaveløsningen, men kan også altid trække på og få støtte fra os!
Vi søger en underviser med juridisk baggrund
Du en afvekslende hverdag, hvor du har stor selvbestemmelse kombineret med en fleksibel arbejdstid. Du vil selvstændigt skulle tilrettelægge og gennemføre undervisningen inden for uddannelsernes områder i tæt samarbejde med kolleger og studieleder.
Vi tilbyder blandt andet:
- en spændende og udfordrende stilling med mulighed for at sætte dit præg på vores uddannelse
- frihed til fordybelse
Erfaren administrativ/regnskabs profil - til spændende nystartet internationalt firma
Du vil være bindeleddet mellem AZVI og et eksternt konsulenthus. Konsulenthuset vil stå for den daglige bogføring og løn. Dine ansvarsområder inkluderer indsamling af teknisk information til udarbejdelse af fakturaer og løn, samt kontrol af leverandørfakturaer og eksternt konsulenthus, samt ansvar for at
- Udarbejde købsordre til leverandører
- Forberede kontrakter til leverandører
Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, alsidige opgaver og 15 dygtige kolleger i et joint venture-selskab under AZVI.
Koordinerende sagsbehandler
Vil du være med til at få så mange borgere som muligt hjulpet videre i job? Vil du hjælpe virksomhederne med at få den nødvendige arbejdskraft?
Dine centrale opgaver bliver at arbejde med udvikling af arbejdsevnen for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgere på ressourceforløb. Du skal sikre, at vores borgere med komplekse problematikker finder deres vej til job – også når der er bump på vejen.
Vi tilbyder høj grad af medindflydelse og en selvstændig tilrettelæggelse af dine opgaver, flekstid og mulighed for hjemmearbejde.
Administrativ medarbejder med stærk teknisk forståelse
Kunne du tænke dig at brilliere i en rolle, hvor du arbejder i krydsfeltet mellem tekniske og administrative opgaver?
Du bliver en del af et stærkt serviceteam, hvor vi kender kundernes behov. Her kan du virkelig udfolde dine tekniske og administrative evner, mens du arbejder både tæt på og med kunderne.
Dynamisk og servicemindet administrativ medarbejder med godt overblik, søges til Røde Kors Hjemmet i Sorø fra d. 1. juli 2024
Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer, kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.
Primære opgaver er bl.a.
- Økonomi
- Understøttelse af centerleder
- Personaleadministration
Vi tilbyder en meget afvekslende og dynamisk hverdag med udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver. Stillingen er på 30-35 timer.
Trainee til Invita Roskilde
Brænder du for salg, indretning og design? Så start din salgskarriere hos Invita Roskilde?
Som Salgstrainee hos os, lærer du ikke blot at sælge et produkt – du lærer at sælge en drøm. Samtidig får du både udviklet din kreativitet og dine sælgerkompetencer, når du skaber kundernes drømmekøkken og står for det administrative ”behind the scenes”.
Investment Director
You’ll help grow BESTSELLER Foundations's portfolio of impactful start-ups and interventions across Sub-Saharan Africa. You’ll play an active role in the sourcing, screening, and deal-making of all the Foundation’s direct and indirect investments.
Your responsibilities will be to lead the pipeline process and oversee portfolio management.
Kommunikations- og administrationsmedarbejder
Kunne du tænke dig et job, hvor du kan bruge dine kompetencer inden for kommunikation og planlægning og dermed gøre en positiv forskel i hverdagen for vores veteraner, pårørende og alle dem, der støtter op om opgaven, så er dette job måske lige noget for dig.
Dine opgaver
- Administrere og koordinere daglige opgaver i samarbejde med sekretariatschefen
- Sikre høj kommunikativ og sproglig kvalitet i alle udgivelser, herunder artikler, nyhedsbreve, og brochurer
Vi tilbyder afvekslende spændende arbejdsopgaver, som du selv kan være med til at præge og udvikle.