Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
10 jobannoncer matcher din søgning 10 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kundeservice / Salgsassistent
Vi er en dynamisk og voksende produktionsvirksomhed, der søger en engageret og alsidig medarbejder til at styrke vores kundeservice- og salgsafdeling.
Du vil være ansvarlig for at varetage en række vigtige opgaver, herunder:
- Ordrehåndtering og fakturering: Effektiv håndtering af kundeordrer og sikring af korrekt fakturering.
- Kundeserviceminded: Yde eksemplarisk service og support til vores kunder, inklusiv håndtering af reklamationer.
- Dokumentudførelse: Arbejde med PIM & EDI systemer for at sikre nøjagtig dokumenthåndtering.
Svensktalende Backoffice medarbejder – Middelfart
Vil du være en del af en af Danmarks største detailkæder?
Vi har rivende travlt og er i kraftig vækst både i ind- og udland. Derfor søger vi lige nu en dygtig, engageret og motiveret svensktalende Backoffice medarbejder.
Opgaverne ligger inden for et bredt spektrum herunder administrative opgaver og controlleropgaver, men primært støtteopgaver til vores svenske medarbejdere samt systematisere, organisere og rapportere til og fra butikkerne.
Solutions Consultant - Denmark (1 year contract)
As Solutions Consultant, you will be responsible for contributing to the sales growth in Denmark by increasing awareness, developing networks, providing information on Tobii Dynavox products to potential customers and clients and assisting them in the selection and sale of speech generating devices that best meet their needs.
This role is temporary, ideally spanning from May 2024 to May 2025. It may be possible to extend this role into a permanent position beyond the initial timeframe, subject to evaluation and mutual agreement.
Tekniker til Support
Virksomheden har højsæson i vinterhalvåret, hvor arbejdsopgaverne hovedsageligt vil være support via telefon til kunder og forhandlere i både ind- og udland. Hertil kommer fejlsøgning, reklamations- og garantibehandling samt udrejse ved behov for ”service-on-site”.
I sommerhalvåret vil arbejdsopgaverne i større grad variere, lige fra service og support pr. telefon til udvikling af servicekoncepter, deltagelse i udviklingsarbejde/prototypetests, servicebesøg hos forhandlere i indland m.v.
Hos Epoke har man respekt for hinandens forskelligheder, og faglige uoverensstemmelser udfordrer ikke det sociale sammenhold.
Talekonsulent til sygehuset i Grindsted
Vil du være en del af en faglig stærk og udviklingsorienteret stab af logopæder og audiologopæder?
På sygehuset i Grindsted skal du udrede og undervise borgere med kommunikationsvanskeligheder på baggrund af erhvervet hjerneskade.
Vi tilbyder dig en spændende stilling på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor kvalitet og arbejdsglæde er i fokus.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Service Office Assistant
Til vores lokalkontor i Rudkøbing søger vi en serviceminded og udadvendt kollega til at indgå i den daglige drift på kontoret.
Som Service Office Assistant er du firmaets ansigt udadtil og indgår i et stærkt lokalt team af servicemedarbejdere, der servicerer gæster i frontline og derudover har telefonisk og skriftlig kommunikation med både gæster og ejere. I Gilleleje servicerer vi mere end 600 feriehuse. Vores gæster er fra store dele af Europa, og primært fra Tyskland og Skandinavien.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
French-Speaking Strategic Sales Supporter
We are aiming to expand the business and therefore we are looking for a new person to join our passionate colleagues in our team Benelux / France.
You will be responsible to continue the good relations, we have with our customers and support with new business activities. We operate in a fast-paced industry that goes across borders and cultures. Therefore, we expect you to have a big drive combined with an eye for details and the communication skills which ensures smooth cooperation both with our colleagues in the Far East and our customers. In the new role as strategic sales supporter light travel activity must be expected.
Senior Language Specialist (one-year maternity cover)
Imagine a future where you combine your language skills and localisation knowledge to create high-quality language products.
Join us in this role, where you’ll be responsible for providing language services and language consultancy, as well as ensuring a high language quality across the entire organisation.