49 job matcher din søgning 49 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Vordingborg KommuneKompetent og ansvarsfuld administrativ medarbejder søges til Distrikt Solhøj

Vordingborg Kommune, Mern

Vi søger dig, som har lyst og evne til at fungere som administrativ sparring og backup for distriktsledelsen i Distrikt Solhøj. Vi søger dig, der i hverdagen kan møde borgerne og personalet med et smil og venlighed.

Du vil sammen med en kollega arbejde med løn, lønstyring og ledelsesinformation samt med varetagelse af bogholderi og øvrige opgaver i den daglige drift. Opgaver som at godkende kørsler, arbejde i vagtplan, oprette stillingsopslag i Emply samt at varetage forskellige ad hoc-opgaver og telefonpasning vil blive en fast del af hverdagen.

Ringsted KommuneAmbitiøs Teamleder i Myndighedsenheden

Ringsted Kommune

Ringsted Kommunes Myndighedsenhed er en spændende og ambitiøs enhed, centralt placeret i kommunens Social- og Sundhedscenter.

Myndighedsheden er en bredt faglig funderet enhed, som dækker sagsbehandling på tværs af ældreområdet, hjælpemidler og det specialiserede voksenområde.

Som teamleder i Myndighedsenheden får du en central rolle i en af kommunens vigtige funktioner, med en ikke uvæsentlig politisk bevågenhed. Vi søger derfor en teamleder der kan sætte flueben ved følgende fem dyder:

  • Du er ambitiøs og du har en stor kapacitet, der gør dig i stand til at navigere i en hverdag fyldt med udvikling og komplekse problemstillinger.
  • Du kan skabe overblik og prioritere i de mange forskellige hensyn der skal tages, og opgaver der skal løses i en kompleks virkelighed som myndighedsområdet.
SøfartsstyrelsenKontorfunktionær med administrativt flair

Søfartsstyrelsen, Korsør

Som vores nye kontormedarbejder bliver du del af en administrativ gruppe, som er afdelingens faste omdrejningspunkt i vores daglige kontakt med erhvervet og i understøttelse af de opgaver, vi udfører fra hovedkontoret i Korsør. Vi tilbyder en lang række spændende og udfordrende opgaver, et godt arbejdsmiljø og en fleksibel arbejdsplads.

Du vil indgå i et team, hvor dine kollegaer er placeret på kontoret i Korsør sammen med dig, men også på vores kontorer i Svendborg, Frederikshavn og Thyborøn. Det er derfor afgørende, at du kan samarbejde ”på afstand”, yde god service til vores kunder og netværke. Du vil få en målrettet oplæring og kompetenceudvikling, når du starter og som led i oplæringen, kommer du også til at tilbringe nogle dage på de forskellige kontorer rundt i landet.

Du får en meget selvstændig stilling, og det er derfor vigtigt, at du er opsøgende, videbegærlig og nysgerrig.

Kommune Konsulenterne
Vikarbureau søger socialrådgivere til Jobcentre i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til vikariater i kommunernes Jobcentre i hele landet.

Vi søger myndighedsrådgivere til følgende områder:

  • Sygedagpenge, jobafklarings- og ressourceforløb
  • Forsikrede ledige
  • Uddannelsesparate, aktivitetsparate og nyledige unge

Kommune Konsulenterne
Vordingborg KommuneFagligt dygtig vejleder til forsikrede ledige - Projektansættelse

Vordingborg Kommune

Dagpenge og Opkvalificering søger en fagligt dygtig og initiativrig vejleder, der trives med og formår at tage udgangspunkt i borgerens situation.

Som vejleder er du god til at lytte og rumme de forskellige udfordringer, den ledige står i, og du ved, at det er vigtigt at have fokus på en tidlig indsats.

Vi forventer, at du har et solidt kendskab til lovgivningen på beskæftigelses- og uddannelsesområdet samt forståelse for arbejdsmarkedet og virksomheders behov.

Du kan skabe motivation hos den enkelte borger og samarbejde ud fra en anerkendende, ressourcebaseret og løsningsfokuseret tilgang. Derudover har du stærke administrative evner, et godt overblik og er dygtig til at styre en samtale- og du tør stille krav.

Vordingborg KommuneVirksomhedskonsulent til Jobafklaring - Projektansættelse

Vordingborg Kommune

Til projektet ”Særlig indsats for mennesker på kanten efter Covid-19” søger Dagpenge og Opkvalificering en virksomhedskonsulent til de jobafklaringssager, der har ophobet sig grundet Corona-restriktionerne.

Forstår du vigtigheden af det gode match, når en borger skal igennem et jobafklaringsforløb, og kan du skabe professionelle relationer med virksomheder, er denne stilling for dig.

Med et godt kendskab til arbejdsmarkedet og en god forståelse for virksomheders behov, skal du blandt andet:

  • afholde jævnlige samtaler med borgere og følge tæt op på dem gennem hele deres praktikperiode
  • finde praktikpladser til jobafklaring med hensyn til borgers skånehensyn
  • skrive tilbagemeldinger ved afslutning af praktikperiode, der beskriver borgers arbejdsevne, skånehensyn, effektiv arbejdstid samt give et retvisende billede af borgers muligheder på arbejdsmarkedet i fremtiden
Vordingborg KommuneFagligt dygtig og initiativrig vejleder til projektansættelse

Vordingborg Kommune

Brænder du for at have løsningsorienterede og motiverende dialoger med forsikrede ledige? Har du et indgående kendskab til arbejdsmarkedet og kan sætte opkvalificering samt uddannelse på dagsordenen?

Til projektet ”Særlig indsats for mennesker på kanten efter Covid-19” søger Dagpenge og Opkvalificering en fagligt dygtig og initiativrig vejleder, der trives med og formår at tage udgangspunkt i borgerens situation.

Du vil eksempelvis skulle afholde individuelle jobsamtaler, fællessamtaler med a-kasserne, udføre administrative opgaver og indgå i et tværgående samarbejde med virksomhedskonsulenter, anden aktør samt uddannelsesinstitutioner.

Vi forventer, at du bl.a. har et solidt kendskab til lovgivningen på beskæftigelses- og uddannelsesområdet samt godt kendskab til arbejdsmarkedet og en god forståelse for virksomheders behov.

Vordingborg KommuneFagligt dygtig virksomhedskonsulent til projektansættelse

Vordingborg Kommune

Brænder du for at arbejde løsnings- og udviklingsorienteret på tværs af afdelinger? Har du et stort kendskab til erhvervslivet, og kan du hjælpe borgere tilbage på arbejdsmarkedet efter sygdomsforløb?

Projektet ”Særlig indsats for mennesker på kanten efter Covid-19” er et tværgående projekt i Vordingborg Jobcenter. Målgruppen er borgere på sygedagpenge eller dagpenge, hvor sygdom eller manglende beskæftigelse kan forklares med Corona.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • at afholde jævnlige samtaler med borgere og virksomheder
  • at finde praktikpladser til borgere med fokus på tilbagevendelse til arbejdsmarkedet
  • at deltage i en prøvehandling, hvor du tilknyttes borgere tidligere i deres sygdomsforløb, end hvad er normen nu
Vordingborg KommuneVejleder til sygedagpengeteamet – 1 årig projektansættelse

Vordingborg Kommune

Vil du være med til at vejlede og hjælpe sygemeldte borgere tilbage på arbejdsmarkedet? Så er det måske lige dig vi søger?

Grundet Covid-19 er der tilkendt midler i form af projektansættelse i 1 år, til at nedbringe en øget tilgang til sygedagpenge.

Vores nye kollega er en god teamplayer, og at forstår vigtigheden af, at vi er sammen om at opnå de bedste resultater. Vi tror på, at en tæt opfølgning og den gode samtale medfører progression i forhold til arbejdsmarkedet, når disse redskaber er fulgt op af andre aktiviteter for borgerne.

Lolland Kommune
Administrativ medarbejder til Lolland-Falster Brandvæsen

Lolland Kommune

Er du en blæksprutte, der trives med mange forskellige typer opgaver, og som kan tåle at få beskidte hænder? Så er det netop dig, vi søger som vores nye administrative medarbejder i Lolland-Falster Brandvæsen.

Du vil ofte være den første som vores frivillige, deltidsansatte og borgere møder eller taler med, når de henvender sig til brandvæsnet. Det er derfor et ”must”, at du som menneske er imødekommende, humoristisk, jordnær, pragmatisk, fleksibel og udadvendt. Og selvom stillingen er placeret i sekretariatet, skal du forvente, at du kommer til at deltage i eller får berøring med alle brandvæsnets opgaver. Du skal derfor også generelt have en bred faglig forståelse og trives med udfordringer, hvor løsningerne ikke altid er givet på forhånd. Jobbet indebærer i den forbindelse til tider løsning af fysisk krævende arbejdsopgaver

Vordingborg KommuneVejleder til fastholdelse og jobafklaring - 1 årig projektansættelse

Vordingborg Kommune

Kan du prioritere flere komplekse opgaver på én gang såvel indenfor eget arbejdsområde, som i tværfaglige sammenhænge, og har du lyst til at arbejde målrettet sammen med borgerne, så er du måske vores nye kollega.

Grundet Covid-19 er der tilkendt midler i form af projektansættelse i 1 år, til at nedbringe en øget tilgang til jobafklaring.

Som vejleder hos os, er du er en god teamplayer, og du forstår vigtigheden af, at vi er sammen om at opnå de bedste resultater.

Vi tror på, at en tæt opfølgning, den gode samtale og en tidlig indsats, medfører en progression i forhold til arbejdsmarkedet, især når disse redskaber er fulgt op af andre aktiviteter for borgerne, og vi ønsker derfor at arbejde målrettet sammen med vores borgere, herunder prioritere den virksomhedsrettede indsats, når borgerne er klar hertil.

Lolland Kommune
Nyoprettet planlæggerstilling i Planer og Kort

Lolland Kommune, Rødby

Vil du være en del af en attraktiv arbejdsplads, og vil du løse opgaver, som har stor betydning for borgerne og kommunens udvikling? Og har du lyst til at arbejde med byplanlægning, planlægning i det åbne landskab, lokalplaner, myndighedsbehandling og digital kortlægning? Så er du måske vores nye planlægger.

Stillingen er en opnormering af teamet Planer og Kort, da der politisk satses stærkt på udvikling af vores Kommune. Du vil komme til at indgå i et team på 10 ambitiøse kolleger samt en teamleder, og du vil få tætte bånd til dygtige kolleger i Strategisk Planlægning.

Dine arbejdsopgaver kommer hovedsaligt til at variere fra lokalplanlægning til myndighedsbehandling, men det vil være en fordel, hvis du også kan bidrage i arbejdet med indførelse af digitale lokalplaner, produktion af kort og data til GIS samt indberetninger af data til Plandata.dk.

Lolland Kommune
Administrativ medarbejder til Center for Socialpsykiatri og Rusmidler

Lolland Kommune, Maribo

Har du flair for administrativt arbejde og lyst til at være en del af en spændende organisation, og evner du samtidigt at løbe stærkt uden at miste overblikket?

Du kan lide at arbejde selvstændigt, struktureret og med mange forskellige opgaver. De primære arbejdsområder vil bl.a. være:

  • Indrapportering af vagtplaner/løn for 7-9 afdelinger
  • Ansvarlig for hjemmeside og udvikling af denne
  • Diverse IT-relaterede opgaver
  • Skrivning og korrekturlæsning af korrespondance – både på dansk og engelsk

Vi tilbyder bl.a. to dages fælles introduktion i Center for Socialpsykiatri og Rusmidler, mulighed for faglig udvikling og kurser samt mulighed for flextid.

Stevns KommuneErfaren lokalplanlægger

Stevns Kommune, Store Heddinge

Har du lyst, så venter der en hverdag med mange spændende byudviklingsopgaver i et center fyldt med engagerede og fagligt dygtige kollegaer.

Hos os får du mulighed for at påvirke de enkelte projekter fra start til slut. Der er mange opgaver, men der er også megen fleksibilitet.

I Planteamet arbejder vi overvejende med lokalplaner i dialog med projektudviklere, borgere og andre interessenter, kommuneplantillæg, sagsbehandling i henhold til Planloven og andre større og mindre byudviklingsopgaver.

Solrød KommuneAdministrativ medarbejder til SOSU-elevområdet med mod på pædagogiske opgaver - 32 timer ugentl.

Solrød Kommune

Hos Solrød Kommune søger vi netop nu en administrativ medarbejder, som skal understøtte uddannelseskonsulenten med de administrative opgaver på SOSU-uddannelsesområdet.

Du vil i rollen få mange forskelligartede administrative opgaver samtidig med, at du også vil skulle varetage pædagogiske opgaver med eleverne.

Helt konkret vil du i stillingen bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Udarbejde uddannelsesaftaler
  • Administrere voksenlærlingetilskud
  • Oprette personalesager
  • Håndtere telefoniske sygemeldinger fra eleverne ml. kl. 8.00 og 9.00
Greve KommuneVisitator søges til fast stilling i vores fantastiske specialteam

Greve Kommune

Tilgangen af sager er over det sidste år tiltaget, og vi har brug for flere hænder i vores Myndighedsfunktion. Derfor har vi nu en fast stilling i vores specialteam, der lige nu består af 6 visitatorer - 2 arbejder med hjælpemidler og 4 arbejder med specialparagraffer.

Som visitator skal du med dine kolleger foretage visitationsarbejde indenfor ældre- og plejeområdet.

Med udgangspunkt i Lov om Social Service vil du primært skulle arbejde med at afdække og vurdere borgernes behov for hjælp samt bevilge ydelser inden for bl.a. følgende områder:

  • BPA § 96
  • Kontant tilskud § 95
  • Ledsageordning § 97
  • Hjerneskadeområdet
Greve KommuneVisitator søges til midlertidig stilling

Greve Kommune

Som visitator bliver du en del af Myndighedsfunktionen – Visitation og Hjælpemidler, hvor du foretager visitationsarbejde inden for ældre- og plejeområdet.

I jobbet vil indgå bevilling af personlig/praktisk hjælp, rehabiliterende indsats, plejeboliger, selvvalgt hjælper, træning efter serviceloven mm. Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser. Vi arbejder i KMD Nexus og med Fælles Sprog III.

Rent praktisk kommer du til at dele kontor og samarbejde med kolleger, primært sygeplejersker og terapeuter, der varetager lignende opgaver til de samme borgergrupper, som du kommer til at arbejde med.

Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. august 2021 eller snarest muligt. Stillingen er tidsbegrænset 1 år.

Lolland Kommune
Medarbejder til frontbetjening i Borgerservice

Lolland Kommune

Lolland Kommunes Bibliotek og Borgerservice søger fyrtårn til vores borgerservicebetjening. Har du god service i blodet og har du lyst til at sætte dit præg på den måde, vi møder borgerne i Lolland, så er det måske dig, vi søger!

Som frontbetjener skal du hjælpe borgere, som skal have udstedt pas og kørekort og NEM-ID, vejlede om indrejse, pensionsrelaterede spørgsmål og om skatteforhold – og pege hen til andre offentlige myndigheder, herunder de andre enheder i kommunen, når borgere har brug for hjælp til, hvor de skal henvende sig. Du skal også indgå i vores målrettede arbejde med at inspirere borgerne til at bruge digitale løsninger.

Betjeningen foregår på bibliotekerne i Maribo og Nakskov, hvor du typisk er sammen med en eller to kolleger fra Borgerservice, og vi forestiller os som udgangspunkt, at du varetager funktionen i op til 3-4 dage om ugen.

Holbæk KommuneStruktureret og imødekommende sekretær til Ledelsessekretariatet

Holbæk Kommune

Trives du i en hverdag med mange forskellige opgaver og samarbejdspartnere? Er du ambitiøs og følger alle opgaver helt til dørs? Og har du lyst til at arbejde tæt på borgmester, kommunalbestyrelse og direktion? Så er den ledige stilling som sekretær i Ledelsessekretariat og Kommunikation noget for dig.

Vi søger pr. 1 august en ny kollega, der kan løse en række administrative opgaver i Ledelsessekretariatet. Det gælder primært:

  • Koordinere dagsordener til Økonomiudvalget og Kommunalbestyrelsen
  • Gennemføre kommunalbestyrelsesmøder: visning af punkter, talerække, afstemning mv.
  • Være tovholder for netværket af dagsordensskribenter og superbruger på systemet Agenda/e-doc
Solrød KommuneLedig fuldtidsstilling som uddannelsesvejleder v/den kommunale ungeindsats (KUI) i Solrød Kommune

Solrød Kommune

Da en af vores dygtige uddannelsesvejledere går på pension, søger KUI Solrød og den kommunale ungeindsats en uddannelsesvejleder med erfaring og kendskab til arbejdet som vejleder. Det vil være en fordel at have både viden og erfaring med rammerne for den kommunale ungeindsats, herunder tværgående samarbejder både internt i kommunen og med eksterne samarbejdspartnere.

Ungeteamet i Solrød Kommune er en tværfaglig enhed målrettet de unge op til 25 år. Ungeteamet består af to sagsbehandlere, en virksomhedskonsulent, en ungekoordinator og to uddannelsesvejledere, hvoraf vi håber, du vil være den ene. Vi vil glæde os til at tilbyde dig et arbejdsmiljø, hvor vi kan garantere følgende:

  • Et team på fem kolleger og nærværende ledelse med stort engagement og udpræget humor
  • Stor kontaktflade til både borgere og samarbejdspartnere internt som eksternt