Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
8 jobannoncer matcher din søgning 8 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Engageret kundesupporter
I Sikkerhedsstyrelsen bidrager vi til at skabe gode rammevilkår, så virksomheder og borgere kan træffe sikre og ansvarlige valg. Vores kerne opgaver er markedsovervågning, tilsyn og godkendelser med fokus på regelefterlevelse på mere end 80 forskellige fagområder.
Du kan nu blive en del af vores Kundesupport-team, som hører til afdelingen Kunder og kommunikation. Vi er fem kundesupportkollegaer, og vi søger nu en engageret teamplayer.
Administrativ medarbejder til anklagemyndighedens administrative team
Anklagemyndighedens administrative enhed, ANAT, er en central enhed i anklagemyndigheden, som løser diverse opgaver fra straffesagen modtages fra politiet til den afsluttes med dom - i et tæt samarbejder med bl.a. jurister og efterforskere.
Jobbets indhold er bl.a.
- Almindelig sagsbehandling herunder journalisering, attester, kopiering, scanning, sagskomplekser m.v.
- Styring af fængslinger/anholdelser, arrestanttransport, arrestantlister og skriftlige fristforlængelser.
- Behandling af retslister i forbindelse med planlægningen af mødende anklagere i samarbejde med retterne.
Tjenesteplanlægger
Motiveres du af at have travlt, og aldrig vide hvad dagen bringer, kan du arbejde selvstændigt – også når det går stærkt, så er denne stilling måske noget for dig.
Som tjenesteplanlægger i Syd- og Sønderjyllands Politi vil du komme til at arbejde med en bred opgaveportefølje inden for tjenesteplanlægning og andre HR-administrative opgaver. Du skal vejlede og understøtte medarbejdere og ledere i forhold til den bedste tjenesteplanlægning. Du får et nært samarbejde med både ledere og medarbejdere på tværs af hele organisationen.
Sygedagpenge & Sociale Ydelser søger en sagsbehandler/ socialrådgiver/ergoterapeut
Stillingen er på 37 timer fra den 15. juli 2024.
Vi kan tilbyde et fagligt spændende job med mulighed for faglig og personlig udvikling og uddannelse. Fleksibel arbejdstid, herunder tilbud om hjemmearbejde.
Arbejdsområde:
- Bilstøtte efter servicelovens § 114
- Merudgiftsydelser efter serviceloven § 100
- Diverse kørselsordninger
3 beskæftigelsesrådgivere til Jobcenter Esbjerg, Jobafklaring, sygedagpengeopfølgning
Som beskæftigelsesrådgiver i sektion 2 vil du komme til at arbejde med sygemeldte borgere, som er sygemeldte fra deres arbejde eller fra deres a-kasse. Opgaven består primært i at afholde opfølgningssamtaler med sygemeldte borgere for at understøtte dem i at vende tilbage til arbejdsmarkedet.
Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job, som du har mulighed for selv at være med til at præge. Du får ligeledes mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt blandt engagerede og kompetente kollegaer.
Administrativ medarbejder til midlertidig stilling i Børn & Kulturs sekretariat
Du kommer til at arbejde med en palet af administrative opgaver, herunder den administrative del af anlægsprojekter på vores ejendomme, som bl.a. omfatter at udarbejde frigivelsessager til byrådet, skabe overblik over økonomi, udarbejde tidsplaner og kommunikation til brugerne af bygningen samt samarbejde med vores ejendomsafdeling.
Vi tilbyder:
- Varierede og udfordrende opgaver
- Et godt arbejdsmiljø præget af en ordentlig og uformel tone
- Flextid og mulighed for hjemmearbejde
Medarbejder med interesse for myndighedsopgaver inden for miljø
Esbjerg Kommune søger en medarbejder til at varetage opgaver inden for et bredt myndighedsområde for primært Deponi Syd I/S og Bobøl Deponiselskab I/S.
Opgaverne omfatter at sikre, at vilkår i miljøgodkendelser og tilslutningstilladelser for flere deponier overholdes samt at være tovholder på forskellige ansøgnings- og etableringsprocesser for nye anlæg på de forskellige lokaliteter.
Du skal kunne indgå i dialog med de relevante myndigheder og samarbejdspartnere om drift på affaldsdeponier. Der skal også udarbejdes årsopgørelser ud fra spildevandsanalyser.
Administrativ medarbejder til midlertidig stilling i Børn & Kulturs sekretariat
Er du en blæksprutte, som trives med forskelligartede opgaver?