12 jobannoncer matcher din søgning 12 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Compliance Manager
Har du erfaring inden for intern revision eller compliance og har du lyst til at arbejde i den finansielle sektor med at sikre, at JN Data efterlever retningslinjer og compliance krav?
Vi er på udkig efter en kollega til 2. forsvarslinje, som skal være med til at rådgive organisationen til at opnå et højere compliance-niveau.
Revisor
Er du en fagligt dygtig revisor, og er du klar til et jobskifte?
Dine opgaver vil bl.a. omfatte omstruktureringer, generationsskifter, køb/salg, optimering af processer mv. - for mellemstore ejerledede selskaber og koncerner inden for brancherne ejendoms- og byggesektor, handel og produktion, liberale erhverv m.fl.
Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt, og vores omgangstone er uformel og direkte.
Faglig koordinator til Analyseteamet i Policy & Analyse
Trives du i rollen som faglig koordinator for et team, hvor du både kan anvende dine analytiske og formidlingsmæssige kompetencer? Brænder du for at udvikle universitetet gennem data og analyser?
Som faglig koordinator vil du koordinere et analyseteam bestående af seks medarbejdere, og du vil indgå i et tæt samarbejde med chefen for Policy & Analyse og have ansvar for fordelingen af opgaver i teamet. Forventningen er derfor, at du har en arbejdsmæssig erfaring og tyngde, og er klar til at påtage dig et både fagligt og koordinerende ansvar.
Revisortrainees til karrierestilling
Vi søger nyuddannede fra HHX, STX, finansøkonom eller tilsvarende.
Traineeforløbet åbner mange døre. Du får erfaring med mange facetter af virksomhedsdrift og -økonomi og en unik viden, som du kan skrive på CV’et, og som giver dig jobsikkerhed og mulighed for udstationering i udlandet, hvis det har din interesse.
I løbet af din traineetid kombinerer du teori med praksis via GT Akademi. Du deltager i 8 moduler, hvor du bliver undervist i grundlæggende revision, regnskab og skat m.v.
Intern Systemrevisor
Vil du arbejde med IT revision og IT-sikkerhed kombineret med governance, risk og compliance? Og vil du være med til at sikre IT-infrastrukturen i størstedelen af landets finansielle sektor? Så er du måske vores nye kollega.
Som intern systemrevisor hos os vil dine opgaver favne et bredt spektrum af revisioner inden for både processer og platforme/systemer, da vi løbende roterer rundt på tværs af opgaverne.
Økonomi- og regnskabsmedarbejder
Du vil komme til at arbejde tæt sammen med ejendomsadministratorer, som er kundeansvarlige for deres portefølje af udlejningsejendomme, andelsbolig- og ejerlejlighedsforeninger, og dit arbejdsområde vil blandt andet omfatte:
- Debitorbogholderi
- Kreditorbogholderi
Du får et job med masser af plads til at udfolde dig. Du får søde kollegaer og du arbejder normalt 37 timer om ugen og der er - i et vist omfang - også mulighed for hjemmearbejdsplads.
Regnskabsassistent til byggeøkonomi
Brænder du for afstemning, koordinering og administrative opgaver vedrørende økonomien bag større byggeprojekter?
Du vil i samarbejde med controllerne i Byggeøkonomi være koordinerende bindeled til banker, kreditinstitutter og kommuner i forbindelse med de økonomiske og finansieringsmæssige opgaver omkring vores mange byggesager.
Med en høj grad af fleksibilitet og mulighed for at balancere dit arbejde med dit privatliv, er vi stolte af at være en arbejdsplads, der prioriterer både effektivitet og trivsel.
Investment Analyst
Do you dream of helping to develop the green transition? And can you see the potential in working in a growth company, where changes are a completely natural part of your everyday life and our shared journey?
You will be part of M&A / Investment team supporting the executive management in building an institutional-class strategic planning and M&A function that can effectively scale and support the ambitious strategic investment and growth targets.
Finance Business Partner til internationalt ejet vækstvirksomhed
Du vil i tæt samarbejde med Økonomidirektøren for GRØN VÆKST varetage regnskabs- og controller opgaver. Du vil blive en del af en særdeles veldrevet afdeling, der dagligt arbejder på at gøre det bedre og være foran udviklingen inden for sit område. Som relativt nyt medlem af idverde koncernen – er der kommet nye spændende udfordringer og opgaver til, som skal implementeres i dagligdagen, samtidig med, at den faglige udvikling skal sikres. De overordnede opgaver er:
- Likviditetsstyring
- Ajourføring og afstemning af anlægskartotek
- Administration og regnskabsmæssig håndtering af leasingaftaler
Økonomi og HR assistent søges til Roskilde Badene
Vi søger en økonomi og HR assistent til at varetage de daglige bogholderi- og økonomi opgaver samt nogle af vores HR opgaver i Roskilde Badene.
Erfaren økonom til Sygehusapoteksledelsens sekretariat, Region Sjælland Sygehusapoteket
Interesserer du dig for økonomi og strategi?
Økonomikonsulent til central økonomifunktion i Roskilde Kommune
Har du lyst til at arbejde med budgetlægning, økonomisystem og ledelsesinformation i en stor vækstkommune med en god central og...