Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
19 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Operationel indkøber
Trives du med at sikre rettidig levering, holde styr på leverandører og optimere processer? Har du relationen i fokus?
I vores nyoprettede stilling som operationel indkøber, får du en vigtig rolle i at sikre stabile og effektive indkøbsprocesser, der understøtter vores forretning. Du vil arbejde tæt sammen med både interne og eksterne interessenter for at sikre levering til tiden, minimere forsyningsrisici og styrke samarbejdet med vores leverandører.

Vi søger trainees til start i 2025
XL-BYG har brug for talenter inden for SALG , LAGER, LOGISTIK og KONTOR
Med en traineeuddannelse i XL-BYG indgår du en 2-årig aftale, hvor du bliver faglært Handelsassistent, Salgsassistent eller Lageroperatør med et statsanerkendt eksamensbevis. En uddannelse, som åbner for et væld af fremtidsmuligheder, hvor du sammen med et team af gode kollegaer får hjælp til at udleve dit fulde potentiale.


Service- og supportassistenter til kundeservice
Vil du være med til at levere Danmarks bedste kundeservice?
Vi søger flere engagerede kolleger til vores kundeserviceteam – er du serviceminded, nysgerrig og klar på en hverdag med fart på, så læs videre!
Velkommen til en dynamisk og ambitiøs hverdag.
Hos thansen bliver du en del af en fremadstormende virksomhed med en stærk kultur og høj energi.
I kundeservice er vi et sammentømret team, der brænder for at hjælpe kunderne – primært via telefon, men også gennem chat og mail.


Kollega til klimatilpasnings- og spildevandsopgaver
Vil du arbejde i en ambitiøs kommune, der gennem en årrække har arbejdet seriøst på at være blandt de mest progressive kommuner i arbejdet med grøn omstilling?
Du vil komme til at arbejde med planlægning, projektering og sagsbehandling indenfor klimatilpasning og spildevand.
Vi ser os selv som positive, kompetente og med en stærk faglig profil. Omgangstonen er uformel, og vi vægter gensidig respekt, engagement, samarbejde og humor højt.

Dygtig forsikringsrådgiver til vores lokale team på Fyn
Du får ansvar for at sælge og rådgive til nye og eksisterende medlemmer. Kontakten til medlemmerne foregår primært via telefon og mail, men vi har også en del personlige henvendelser på vores kontorer.
I dag er vi 31 kollegaer fordelt på 6 kontorer på Fyn. Vi har fokus på det gode samspil og holder flere fællesarrangementer, bl.a. sommerfest og julefrokost m.m. Vi tilbyder en god fast månedsløn, og du indgår i en favorabel pensionsordning.


Financial Controller
Har du solid erfaring med controlling i et internationalt miljø, og vil du spille en central rolle i at sikre økonomisk overblik og præcision på tværs af kontinenter?
Som Financial Controller hos Carl Hansen & Søn får du mulighed for at indtage en økonomisk nøglerolle i en familieejet virksomhed med dybe rødder i dansk design og håndværk. Virksomheden har markeret sig globalt som en førende producent af ikoniske designmøbler.

Engagerede og selvstændige sagsbehandlere søges til en vigtig samfundsopgave
Trives du i en hverdag, hvor dit engagement og din ansvarsbevidsthed er afgørende for succes? Og kan du fastholde en empatisk og professionel dialog med borgere som er i en udfordrende økonomisk situation?
Vi søger flere gode kolleger til vores afdeling i Middelfart, som kan sikre effektiv og korrekt inddrivelse baseret på solid sagsbehandling. Du vil opleve, at opgavepaletten er bred og fagligt udviklende.


Bogholder
Vi søger dig, som trives i det digitale bogholderi – og ønsker ekstraordinær frihed og fleksibilitet.
Vi er nu 10 medarbejdere som alle arbejder lige hvor de har lyst. Hjemme, på café, i sommerhuset. En gang imellem vil der være brug for at køre ud til dine kunder. Hvornår du udfører arbejdet, er op til dig, så længe at kundens forventninger bliver mødt.

Handelsassistentelever - Middelfart
Til vores kundeservice på hovedkontoret i Middelfart søger thansen et par friske, engagerede og målrettede handelsassistentelever med mod på en 2-årig uddannelse i en spændende og driftig virksomhed.
Hos os får du en elevplads med store muligheder for personlig udvikling, udfordringer i en hverdag, hvor service, ansvar og godt humør vægtes højt. Hos thansen er viljen vigtigere end talentet. Så har du viljen, så kan du se frem til udfordringer i en organisation, som er i konstant udvikling.


Backoffice- og Valuation Manager
Brænder du for leasingbranchen, besidder du indgående kendskab til lovgivningen på området, og har du solid ledelseserfaring?
Du får en central rolle i en veldrevet og finansielt stabil virksomhed med målrettet engagement – og mulighed for at bidrage til den fortsatte udvikling af forretningen.
Nøgleopgaver:
- Strategisk og operationel ledelse af Backoffice- og Valuation-teamet
- Kvalitetssikring af værdifastsættelser og afgiftsberegninger i overensstemmelse med lovgivningen


Opsøgende Bankrådgiver til Fredericia og Middelfart
Sikrer du, som det første, at kunden føler sig set og hørt, og har lyst til at tale mere med os?
Vi søger dig som er imødekommende og som godt kan lide den indledende dialog og kontakt til kunderne.Vi står klar til at byde dig velkommen til en uhøjtidelig og faglig arbejdsplads, hvor du får
- Frihed til at finde de løsninger, som hjælper dine kunder bedst på vej.
- Fleksibilitet til at få din hverdag til at hænge bedst sammen.


Start din karriere som trainee inden for Business & Outsourcing – september 2025
Vi søger lige nu nysgerrige og dygtige profiler, der ønsker at kickstarte deres karriere inden for digital økonomisk rådgivning i vores forretningsområde Business Services & Outsourcing (BSO).
Hos BDO klæder vi dig godt på og skaber rammerne, så du kan udfolde dit talent og dine personlige ambitioner.
Vi tilbyder dig en uddannelse i en organisation præget af vilje, indlevelse og ambitioner om at være de bedste til det, vi gør.


Brænder du for vandløb og natur? Vi mangler to engagerede kollegaer
Vi søger to nye kollegaer til vandløbsarbejdet i Natur- og Miljøafdelingen – én fast stilling samt én tidsbegrænset stilling på 3 år (mulighed for forlængelse).
Du bliver en del af vores vandløbsgruppe, som arbejder med både små og store vandløb og løser en bred vifte af opgaver. Det spænder fra myndighedsbehandling efter vandløbsloven til udvikling og gennemførelse af vandløbsprojekter i tæt dialog med lodsejere og andre interessenter.

Kundeservice- og logistikkoordinator
Vil du være med til at levere en uovertruffen serviceoplevelse til Strandmøllens kunder?
Som en del af vores kundeserviceteam vil du være ansvarlig for at besvare kundehenvendelser og hjælpe kunderne på tværs af flere kanaler. Du vil spille en central rolle i at levere en uovertruffen serviceoplevelse og samtidig være med til at støtte vores teknologiske udvikling. Du kommer ind i et miljø, hvor du bliver set og din faglige og personlig udvikling og trivsel sættes i højsædet.

Kundeservicechef
Vil du stå i spidsen for den gode kundeoplevelse og samtidig drive den digitale transformation af Strandmøllens kundeservice?
Strandmøllen oplever vækst. Derfor oprettes denne stilling – en nøglerolle, hvor vi søger en erfaren kundeservicechef, der kan håndtere den daglige drift og samtidig drive den digitale transformation af Strandmøllens kundeserviceafdeling. Du kommer ind i et miljø, hvor du bliver set og din faglige og personlige udvikling og trivsel sættes i højsædet.

Regnskabsmedarbejder med flair for kundepleje
Har du erfaring med bogføring, løn, administration m.m.? Og er digitalisering lige dig?
I jobbet som BSO-medarbejder vil du i samarbejde med dine kollegaer servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.
Dit arbejde vil både blive udført på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Arbejdet kan derfor medføre varierende rejsetid og behov for fleksibilitet.


Underdirektør til Gældsstyrelsen - Dataforbedring og kvalitet
Er du handlekraftig med et stærkt strategisk fokus, og har du solid ledelseserfaring med komplekse analyseopgaver og driftsstyring? Kan du sætte retning for- og implementere politiske aftaler og beslutninger?
Gældsstyrelsen søger en ambitiøs underdirektør til fagområde Dataforbedring og Kvalitet (DOK), der kan kombinere høj faglighed og politisk indsigt på et komplekst område, og som vil tage det ledelsesmæssige ansvar for styrelsens oprydningsopgave.


Økonomichef
Vil du være med til at forme den økonomiske udvikling i en af Danmarks største diakonale organisationer?
Du får ansvaret for økonomiafdelingen, hvor du vil lede et team på 16 medarbejdere, der arbejder med regnskab, økonomistyring, løn og HR. Din opgave bliver at sikre en velfungerende, strategisk og værdiskabende økonomifunktion, der understøtter organisationen og dets institutioner.

Vagtplanlægger til Bridgewalking – er det dig, vi mangler?
Kan du holde styr på mange tråde uden at miste overblikket?