Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
21 jobannoncer matcher din søgning 21 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Sekretær med flair for web og kommunikation
Brænder du for at levere god service og betjening af høj kvalitet? Har du positiv energi og arbejder struktureret?
Eksempler på Fællessekretariatets opgaver:
- Udvikle og opdatere Koncern HR’s hjemmesider, samt overordnet web-redaktion
- Udarbejde og opsætte nyhedsbreve
- Administrere sygefravær
Vi har en god kultur og en høj score i vores arbejdspladsvurdering og trivselsmåling, og vi lægger vægt på godt fagligt og socialt miljø kendetegnet ved en behagelig og uformel omgangstone.
Administrativ medarbejder søges til Fagcenter Børn og Familie
Du vil møde engagerede kollegaer og ledere der værdsætter din indsats, som vi ved, har stor betydning for den samlede organisation. Vi hjælper hinanden med at løse de forskelligartede opgaver og servicere vores kollegaer og borgere på bedste vis.
Vi søger en kollega der har fokus på at bidrage til den bedst mulige drift af vores administration. Dagligdagen består både af faste og rutineprægede opgaver, opgaver der opstår og kræver hurtig løsning, samt opgaver som kræver mere fordybelse, overblik og samarbejde på tværs.
Vi er en afdeling med et godt psykisk arbejdsmiljø, med gode grin og et godt sammenhold.
Serviceminded Business Supporter til teknologisk miljø
Har du struktur og orden i DNA'et? Og motiveres du af at yde førsteklasses service til kunder og kolleger? Så bliv en del af vores dynamiske team med et stærkt sammenhold!
I hverdagen skal du sammen med vores driftsledelse, undervisningsafdeling samt vores kvalitetsfunktion, bidrage med oprettelse og fakturering af sager for vores sjællandske kunder, dokumentation for uddannelse samt årlige lægetjek.
Dynamisk og servicemindet administrativ medarbejder med godt overblik, søges til Røde Kors Hjemmet i Sorø fra d. 1. juli 2024
Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer, kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.
Primære opgaver er bl.a.
- Økonomi
- Understøttelse af centerleder
- Personaleadministration
Vi tilbyder en meget afvekslende og dynamisk hverdag med udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver. Stillingen er på 30-35 timer.
Customer Service-medarbejder
Hej! Er du vores nye kollega i HOME-TEX?
Vi søger dig, der har produktviden inden for boligtekstiler eller har siddet i en webshop tidligere og vil sikre en god service til alle vores kunder pr. mail, telefon samt vores showroom.
Vi tilbyder arbejdstid mellem kl. 7 og 16 samt stort ansvar for hele vores kundeserviceområde, som kun bliver større og mere internationalt på sigt.
Spændende karrieremulighed hos Slagelse Liftudlejning ApS i Slagelse eller Glostrup! Vi søger en engageret Udlejningskonsulent til vores Team!
Er du klar til at tage din karriere til nye højder?
Som Udlejningskonsulent vil du være en nøgleperson i vores team og være ansvarlig for at betjene vores kunder med professionel rådgivning og service inden for Liftudlejning.
Dine primære opgaver vil omfatte:
- Håndtering af kundeforespørgsler og -reservationer
- Identificering af kundens behov og rådgivning om de bedste løsninger
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed.
Kings & Queens Headquarter søger backoffice supporter til vores indkøbsteam
Er du den nye talentfulde og talstærke indkøbssupporter, som vi mangler på den administrative side? Så har vi Danmarks mest spændende stilling til dig, på en arbejdsplads med stærke værdier, et super sammenhold og en uformel omgangstone.
Dit arbejde vil bl.a. omfatte
- Vareflytning mellem butikker
- Supplere varer fra leverandører
Vi tilbyder stor mulighed for personlig udvikling med udgangspunkt i evner, indstilling og vilje.
Salgskoordinator til Skandinavien, UK samt Balkan
Hos Kongskilde Industries er vi i god vækst. Vores voksende salgsteam i Industridivisionen i Sorø består lige nu af fem area sales managers og tre salgskoordinatorer, og som vores fjerde salgskoordinator vil du komme til at fuldende vores stærke team.
Du bliver en nøgleperson. Du vil være et vigtigt bindeled mellem kollegerne og kunderne, og i den daglige styring og opfølgning på ordrer og projekter får du en del kontakt med vores sælgere primært i Skandinavien, UK og Balkanområdet.
Salgsassistent/administrativ medarbejder
Du bliver ansvarlig for alsidige og varierende arbejderopgaver i nært samarbejde med salg og marketing. Arbejdsopgaverne er f.eks.
- Oprette nye kunder i CRM-system og webshop
- CRM-ansvarlig for kædekunder og registrering af kontrakter og deres indhold
- Behandling af ordre fra webshoppen og direkte fra kunder
Forretningssekretær
Forretningssekretær til vores hurtigvoksende forretningsområde Process Engineering Pharma.
Vi vækster fortsat og har brug for kompetent støtte til forretningschefen, hvor du samtidig vil være bindeled til den øvrige organisation.
Du vil komme til at arbejde med rigtig mange afvekslende og spændende opgaver, der spænder over flere fagdiscipliner og afledt kræver, at du af natur er nysgerrig og samtidig kan holde mange bolde i luften på én gang
Værkstedassistent /Kundemodtager til Euromaster Ringsted
Bliver du glad, når den næste kunde træder ind af døren - eller ringer på telefonen for at bestille tid til service?
Department Assistant
If you are a service-oriented team player with a positive can-do attitude, who finds joy in providing exceptional service to others, we have an opportunity for you.
Kontor medarbejder til MC Transport
Da vi er i en rivende udvikling, søger vi en engageret medarbejder til kontoret til at forestå administrative og transportmæssige opgaver.
Koordinator i fuldtidsstilling til service, i Sorø
Region Sjællands enhed Produktion og Logistik søger en koordinator til staben Kvalitet og Support.
Kundeservicemedarbejder til telefonsupport og salg søges til Nettolager, deltid
Nettolager er i en rivende udvikling og søger derfor kundeservicemedarbejdere på deltid, der kan betjene vores kunder - primært gennem telefon, mail og chat.
Eftermarkedstrainee for personbiler søges til Ejner Hessel i Ringsted
Vi søger en engageret og energisk eftermarkedstrainee til vores personbilsværksted i Ringsted, der er autoriseret forhandler og værksted for Mercedes-Benz, Renault og Dacia.
Er du vores nye arkivansvarlige og træningsadministrator?
Er du vores nye arkivansvarlige og træningsadministrator?
Træningssupporter
Brænder du for træning af medarbejdere, struktur og systemer, og er du samtidig en god formidler, både mundtligt og skriftligt?
Administrative Supporter
Do you aspire to join one of Novo Nordisk's largest fermentation departments?