50 job matcher din søgning 50 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 50 resultater.
Fleggaard Holding A/SForretningsudvikler/Direktionsassistent til Fleggaard-koncernen

Fleggaard Holding A/S, Kruså

Vil du være med til at udvikle én af Danmarks største familieejede koncerner med 14 forskellige datterselskaber i 10 lande? Brænder du for at arbejde med strategi, forretningsanalyser og projektarbejde helt tæt på beslutningstagerne? Så er det måske dig vi søger til vores forretningsudviklingsteam på koncernens hovedkontor i Kollund i Sønderjylland.

Du vil få en bred vifte af opgaver indenfor strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Du vil få dine egne projekter som skal styres, udvikles, afleveres og implementeres indenfor en aftalt projektplan, og vil samtidig agere aktiv sparringspartner på afdelingens øvrige projekter. Som direktionsassistent bliver du ligeledes ansvarlig for kalenderstyring, forberedelse af direktionens møder og udarbejdelse af beslutningsoplæg.

Compass Human Resources Group A/SKoordinator til Internt Salg i ejerledet virksomhed

Compass Human Resources Group A/S søger for Jensendiesel ApS i Gråsten

Trives du med mange bolde i luften? Og vil du være en del af en succesfuld virksomhed, hvor alle hjælper hinanden?

Din overordnede opgave som Koordinator for Internt Salg, er at sikre en smidig og professionel ordrebehandlingen og kundeservice.

Du kommer til at løse en bred vifte af forskellige opgaver inden for salgssupport og administration, bl.a.:

  • Behandling af ordrer pr. telefon, web eller mail
  • Kundekontakt og opfølgning
  • Klargøring af tilbud, herunder mindre kalkulationsopgaver og indhentelse af priser
Compass Human Resources Group A/S
Danpo A/S
Operation Staff Manager til Danpo, Farre

Danpo A/S, Give

Er du klar til at varetage en spændende administrativ stilling med forskelligartede opgaver indenfor timelønsområdet hos Operation Farre i Danpo? Vi søger en administrativ stærk medarbejder, der er udadvendt, serviceminded og tillidsvækkende samt trives med at samarbejde med ledere samt arbejde selvstændigt.

Som Operation Staff Manager vil du indgå i et energisk team, der altid har et smil på læben på trods af travlhed, og hvor ærlighed og humor er værdsat. Du vil blive en del af Operation-teamet, der sammen arbejder for at sikre et højt niveau i produktionen i alle henseender, både i forhold til medarbejderpleje, udvikling, optimere og meget mere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være af administrativ karakter og vil blandt andet indeholde følgende arbejdsopgaver:

Varetage administrative opgaver for afdelingslederne i Operation Farre, f.eks.:

  • Arbejdsmiljø
  • Rekruttering
  • Modtagelse af nye medarbejdere
Danpo A/S
Brødrene Hartmann A/SEr du vores nye administrative HR Assistent?

Brødrene Hartmann A/S, Tønder

Er du struktureret og kan prioritere egen tid og opgaver? Trives du godt med administrative opgaver? Har du et højt serviceniveau og et udpræget afsluttergen? Så er jobbet om HR Assistent ved Brødrene Hartmann A/S i Tønder måske lige dig!

Den nyoprettede stilling som HR Assistent vil således være udpræget operationel, men der er mulighed for, at stillingen – hvis den rette kandidat besidder kompetencerne – kan udvikle sig i takt med vores vækst.

Dine primære arbejdsopgaver i HR vil være:

  • Sikre, at HR-administrationen hele tiden opdateres i takt med de forandringer, der sker i vores organisation
  • Sikre, at personalehåndbog, procesbeskrivelser, personalepolitikker m.fl. vedligeholdes og opdateres
  • Vedligeholde og forbedre stamdata/medarbejderoplysninger
Danske BankProaktive og kundeorienterede erhvervssupportere til Erhvervssupport i Aarhus og Kolding

Danske Bank

Vil du være med til at sikre, at Danske Bank lever op til vores mål om at være kundernes Most Trusted Advisor? Vil du have en udadvendt funktion i erhvervssupport, hvor du hjælper såvel kunder som kolleger?

Som en del af teamet i Aarhus & Kolding, får du en dagligdag i nogle af Danske Banks nybyggede finanshuse, hvilket kan mærkes i hverdagen. Finanshusene er præget af en god dynamik, hvor du kommer til at være tæt på alle specialisterne. Det gør, at der er rig mulighed for at få og give kompetent sparring, som du bruger i dit daglige arbejde med kunder og kolleger.

Du er ansvarlig for at hjælpe både kunde og kolleger, og du brænder for og har fokus på at give de bedste kundeoplevelser – hver gang, både på telefon og mail.

VEA ApSServiceminded blæksprutte og frokostansvarlig til ejendomskoncern

VEA ApS, Vejle

Er du serviceminded og sætter en ære i, at sørge for frokostbordet til dine kolleger? Trives du med at gøre noget ud af detaljerne og sikre at kontorets aktiviteter spiller godt af og er velforberedt?

Så har vi det perfekte job til dig.

Vi er en ejendomskoncern med base i Vejle, som administrerer dels koncernens egne, samt eksterne lejemål.

Primære opgaver

  • Ansvarlig for Indkøb af frokost og diverse tilbehør
  • Klargøring og forberedelse af frokostordning samt afrydning
  • Sikre høj service og præsentable kontoromgivelser
  • Stå for mødebooking, klargøring og forberedelse af mødelokaler
Egsgaard HRFast vagt til datacenter

Egsgaard HR søger for Vasik ApS i Fredericia

Er du til et udfordrende og afvekslende job? Er du systematisk og omhyggelig? Så skal du søge en af vores spændende vagtstillinger på datacentret i Fredericia.

Som fast vagt på datacentret skal du hele tiden have fokus på, at sikkerheden følger de senest opdaterede procedurer, og at der er styr på logistikken, centeret og systemerne. Du bliver tilknyttet vores kunde og skal bl.a. udføre følgende opgaver:

  • Godkendelser og oprettelser; ind- og udlevering af ID-kort, P-kort samt midlertidige adgangskort
  • Overvågning og betjening af sikringsanlæg og sikkerhedskameraer på vagtcentralen
  • Visitation af personale (Metaldetektorer) og køretøjer (Visuel kontrol)
Scania Danmark A/S
Servicemedarbejder til SUVC

Scania Danmark A/S, Kolding

– Både administrative og praktiske opgaver

Vi søger en ansvarlig og selvstændigt arbejdende servicemedarbejder til Scania Used Vehicle Center (SUVC) i vores afdeling i Kolding, der kan gå til hånde med forskellige back office-opgaver både i og omkring vores hus og afdeling.

Opgaver og ansvar:

  • Ansvarlig for indtjek fra eksterne kunder, herunder håndtering af registrering af skader.
  • Holde styr på udstillingsområdet og parkere lastbilerne i udstillingen.
  • Koordinering af vask, rengøring og klargøring af lastbiler, inkl. kontakt til klargøringssteder
Scania Danmark A/S
UPS Danmark A/SDygtige deltids PM in-line keyenter-medarbejdere til vores afdeling i Vejle

UPS Danmark A/S

Kunne du tænke dig at blive en del af en international logistikvirksomhed med fokus på at levere den bedste kvalitet og service til vores kunder? Så er det dig, vi leder efter.

Som in-line keyenter hos UPS er du ansvarlig for, i samarbejde med dine kollegaer, at sikre, at alle eksport-informationer er indtastet i vores interne systemer, inden forsendelserne afsendes fra Vejle-centeret.

Jobbet består i, at du tjekker og retter alle eksport-forsendelser, som mangler information for at kunne blive eksporteret korrekt.

Du får en grundig oplæring i en virksomhed, der er i konstant vækst. Et job, hvor du aldrig keder dig, og hvor du lærer en masse.

Lionbridge Global Sourcing Solutions Inc
Independent Contractor

Lionbridge Global Sourcing Solutions Inc

Are you looking for a role that gives you the opportunity to work with one of America’s top 100 most trusted Companies while also increasing your income from the comfort of your home? Then why not join Lionbridge as a part-time Independent Contractor. We are currently recruiting for the role of Online Map Quality Analysts in Denmark.

The position will allow you to work from home on a flexible schedule of up to 20 hours per week completing tasks in a web-based evaluation tool. The tasks will involve determining the relevance and accuracy of information by performing online research and referring to guidelines provided to you.

The Role Will Involve

  • Reading and applying written guidelines on how to evaluate and rate the tasks
  • Please note it is possible you will receive guidelines for multiple task types over the course of the program
Lionbridge Global Sourcing Solutions Inc
Moment AML-rådgiver

Moment søger for Danske Bank i Vejle

Har du øje for hullerne i osten, kan du se mønstre og trives du med kundedialog? Så er du vores næste AML-rådgiver til Danske Bank i Vejle.

Som AML-rådgiver i Danske Bank skal du gennem sublim kundeservice sikre, at Danske Bank ikke benyttes til hvidvask og andre former for finansiel kriminalitet. Det gør du ved at varetage legitimation og dokumentation af kundernes identitet og adfærd – uden at gå på kompromis med den sublime kundeoplevelse.

Din primære opgave bliver at spotte uregelmæssigheder og afvigelser i mængder af data. Gennem dialog med kunden, samt gennemgang af transaktionshistorik, bliver det din opgave at få en forståelse af kundens brug af banken. De indhentede informationer skal registreres i Danske Banks systemer og din opgave bliver herefter ud fra en risikobaseret tilgang at vurdere, hvilken risiko kunden udgør for banken, og om der er belæg for at lave en indberetning.

Lidl Danmark K/SDirektionssekretær for Indkøbsdirektøren

Lidl Danmark K/S, Kolding

Trives du i en hektisk hverdag, hvor struktur, planlægning og eksekvering er forudsætningerne for succes? Så er stillingen som direktionssekretær for vores indkøbsdirektør det rigtige for dig.

Til direktionen i Lidl Danmark søger vi en energisk og serviceminded personlig sekretær, som får en aktiv rolle ift. at understøtte direktøren og sikre at hverdagen kører i indkøbsafdelingen. Opgaverne kan spænde bredt fra udarbejdelser af præsentationer for bl.a. vores internationale ledelse til afrydning efter møder og assistere projektledere med den daglige drift.

Det er kun dig selv, som sætter grænser for den viden, du har mulighed for at tilegne dig i denne stilling. Hvis du har viljen og lysten til at udvikle dig, tænke nyt og ikke mindst levere resultater, så har vi her rammerne til, at du kan lykkes i en rigtig spændende stilling.

Lidl Danmark K/S
Danfoss Power SolutionsAdministrative Assistant (ID 20350BR)

Danfoss Power Solutions, Nordborg

Danfoss Power Solutions is looking for an Administrative Assistant for Connect & Control Solutions (CCS), who wants to bring his/her strong skills within coordination and communication into play in an international organization which is on a growth journey.

As Administrative Assistant, your main purpose will be to support both leaders, colleagues and external parties through a broad variety of administrative tasks. It will be your responsibility to gather the threads and keep an overview in this all-round administrative role. Among others, your tasks will include:

  • Personal assistant for VP BU CCS Davide Manca, incl.:
  • Site administration for plant Director, incl.:
  • Info board administrator for CCS.
  • Assisting the team with customer visits.
ToldstyrelsenErfaren og nærværende leder til toldekspedition og -kontrol i Padborg

Toldstyrelsen

Kan du motivere medarbejderne til at yde deres bedste og samtidig have fokus på at sikre, at enheden når sine mål? Kan du indgå i fælles ledelse af enheden og sammen med din lederkollega finde de bedste fælles løsninger på opgaverne? Kan du sikre det tætte samarbejde både internt i Toldstyrelsen og eksternt?

Som ny leder indgår du i et lederteam på to med ansvaret for toldopgaven ved vores sydligste grænse, toldekspeditionen i Padborg, som er en af landets største enheder for toldbehandling af varer. Vi varetager fagligt krævende opgaver i komplekse processer, og vi leverer et højt fagligt serviceniveau i alle dele af vores opgaveløsning.

Enhedens opgaver omfatter blandt andet:

  • Ekspedition af import, eksport og forsendelser i en 24/7-verden.
  • Kontrol af legal vareførsel, som omfatter områderne import og eksport samt forsendelse.
  • Salg og udlevering af prøvemærker til køretøjer.
Toldstyrelsen
3p Logistics A/SØkonomiansvarlig

3p Logistics A/S, Kolding

Brænder du for økonomi og er du klar til at udvikle dig og tage ansvar, så er det måske dig vi mangler som vores nye økonomiansvarlige?

Vi tilbyder en stilling som er interessant, givende og udfordrende, fordi vi er en virksomhed i vækst. En virksomhed som giver ansatte ansvar for deres eget bord og muligheden for selvrealisering og udvikling!

Som økonomiansvarlig i afdelingen får du ansvar, et selvstændigt job med fart over feltet, tillid og udfordringer. Afdelingen fungerer som økonomiafdeling for flere af vores selskaber, og det er et eller flere af disse, som du skal være ansvarlig for. Vi bliver et team på 4 personer, som arbejder tæt sammen, og du kommer til at referere til vores Financial and Administration Manager.

Applus Danmark A/SKundesupporter med sans for at finde løsninger

Applus Danmark A/S

Applus Bilsyn er markedsledende både indenfor bilsyn og test af biler i Danmark. Derfor har vi hver dag kontakt med rigtig mange kunder. Desværre er der også kunder, der forlader Applus Bilsyn til fordel for vores konkurrenter.

Med fokus på vores branchekunder har vi brug for, at du kontakter dem, så vi præcist ved, hvad vi skulle have gjort anderledes, og hvad vi kan gøre anderledes for at få kunderne tilbage til Applus Bilsyn igen.
Størstedelen af din tid bruger du derfor på at tale med kunder, når du ringer rundt og bagefter i vores system informerer kollegaerne om din samtale og nødvendige aktioner.

Som person får du energi af at løse problemer, du arbejder struktureret og har smil i stemmen. Du forstår at skære ind til selve kernen af problemet og finde løsninger på baggrund af kundernes input, så vi kan genvinde de tabte kunder.

ToldstyrelsenImødekommende kollega med interesse for toldekspedition

Toldstyrelsen, Esbjerg

Vil du være en del af en arbejdsplads som ingen anden? I tæt samarbejde med dine kolleger varetager du den afgørende kontrol af angivelsen af varer for at sikre, at virksomhederne betaler den korrekte told.

Ekspeditionen er afgørende for om varerne kan komme ind og ud af Danmark og EU. Du bidrager til at toldprocedurerne, herunder forsendelser, import og eksport, holdes kørende ved at garantere nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over den direkte kundekontakt varetages opgaverne også over e-mail og telefon. Arbejdsopgaverne i ekspeditionerne indeholder ligeledes sagsbehandling, certifikater, kontrol af varebestemmelser samt udlevering af prøveplader til motorkøretøjer.

Toldstyrelsen
Merrild Kaffe Danmark ApS
Customer Care koordinator med teknisk indsigt

Merrild Kaffe Danmark ApS, Fredericia

Vil du være med til at yde Danmarks bedste kundesupport? Med Danmarks mest kendte kaffemærke Merrild, Lavazza - Italiens premium kaffe nr. 1 og senest Frankrigs største kaffemærke Carte Noire i ryggen er potentialet og mulighederne store.

For at få succes i stillingen som Customer Care koordinator skal du have flair for at yde en service ud over det sædvanlige, så du er med til at sikre tilfredse kunder. Du danner bro mellem vores kunder og vores interne og eksterne partnere, og er god til professionel kommunikation både internt og eksternt.

Dine primære opgaver:

  • Indgå i den daglige drift af teknisk service på vores kaffemaskiner, herunder anvendelse af værktøjer til sikring af hurtig og korrekt diagnosticering.
  • Koordinering i samarbejde med kunder, serviceteknikere og øvrige partnere, således at kunderne altid får en god oplevelse i mødet med os.
Global Evolution Fondsmæglerselskab A/S
ASSISTANT BUSINESS DEVELOPER

Global Evolution Fondsmæglerselskab A/S, Kolding

We have recently expanded our business to include corporate bonds and are now looking to expand our sales team in Kolding with dedicated resources.

As Assistant Business Developer at Global Evolution you will support the global sales team, based in Europe and US. You will collaborate closely with Global Evolution’s portfolio management team and the sales team to create value added for existing and potential institutional clients.

Your responsibilities as Assistant Business Developer will be:

  • Answering Request for Proposals and Due Diligence questionnaires
  • Maintain data deliveries to various external investment databases
  • Maintain and develop the investment strategy presentations
Global Evolution Fondsmæglerselskab A/S
YouSeeKunderådgiver

YouSee, Sønderborg

Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil modtage opkald fra kunder, som du vil supportere, sælge og rådgive til, samt sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet.

Hos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel.

For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:

  • Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.
  • Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.