65 job matcher din søgning 65 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 65 resultater.
Abena
Teamassistent - barselsvikar

Abena, Aabenraa

Da vores teamassistent er i lykkelige omstændigheder, søger Abena Data en administrativ blæksprutte med godt humør, som kan gribe opgaverne samtidig med, at nye sendes afsted.

Vi kan garantere en varieret hverdag, hvor de administrative opgaver er mangeartede og går fra at supportere ledelse og teams, over koordinering og opfølgning på møder til månedsrapportering og ad hoc opgaver. Vi har også brug for, at du kan booke møder og rejser, samt opretholde dokumentstruktur på intranettet.

I forhold til indkøbsrelaterede opgaver skal du tjekke, følge op og godkende fakturaer samt bidrage til udarbejdelse af indkøbsstatistik og omkostningsanalyse.

Abena
ScanBalt A/SKunne du tænke dig en alsidig dag, og har du forstand på trailere, sans for kundeservice og flair for IT?

ScanBalt A/S, Padborg

Krone Used i Padborg søger en Sales Backup, gerne til øjeblikkelig tiltrædelse eller senest 1. november 2020.

Krone Used har hovedsæde i Padborg og tilbyder køb og salg af brugte Krone-trailere gennem sine 13 europæiske afdelinger, og med gennemsnitligt 2500 brugte trailere på lager giver Used kunden et bredt udvalg og mulighed for at få individuelle ønsker og behov opfyldt.

Du vil blive en del af et team af kompetente og engagerede medarbejdere, som varetager alle opgaver inden for køb og salg af brugte Krone-trailere. Dine opgaver som Sales Backup vil blive alsidige, bl.a. skal du lave indtjek på trailere, oprette trailere, scanne afmeldinger, opdatere trailere i Navision, lave arkivering, køre på tolden samt udføre ad hoc administrative opgaver.

Syddansk Erhvervsskole
Uddannelsessekretær til elevadministration

Syddansk Erhvervsskole, Vejle

Skal der ske noget anderledes og spændende på arbejdsfronten, så har vi måske tilbuddet til dig i campus SDE Vejle på Syddansk Erhvervsskole.

Vi søger uddannelsessekretær til elevadministrationen, hvor du bliver en del af dynamisk team på ni engagerede kolleger. Her varetager vi alle de administrative servicefunktioner i forbindelse med elevadministration og lønopsamling.

Vi har varierede hverdage i tæt dialog med elever, undervisere, ledere og gæster og er en vigtig del af det travle og inspirerende uddannelsesmiljø, hvor vi uddanner elever på erhvervsuddannelser inden for Byggeri, energi og konstruktion, Gastronomi, ernæring og service, Motor, transport og teknologi, It, netværk og design samt Robot, teknologi og automation.

Esbjerg Kommune
Assistent til Sekretariatet i Frodesgade, Teknik & Miljø.

Esbjerg Kommune

Har du lyst til at arbejde med økonomi, administrative opgaver og alt derimellem, og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger på en dag, så har vi en stilling for en alsidig assistent med flair for økonomi.

I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi-/administrationsopgaver for og i samarbejde med Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger. Det betyder at dine opgaver bl.a. vil være:

  • Økonomiopgaver for Vej & Park, Vandløb samt Kommunale Kirkegårde. Opgaverne er bl.a. fakturabetaling, fakturering vedr. at udleje kommunale arealer, månedlige statusopgørelser, budgetrevisioner og regnskab
  • Medvirke i afrapportering vandløbsprojekter – statstilskud
House Of Denmark A/SErfaren kontorassistent

House Of Denmark A/S, Vejle

HOUSE OF DENMARK A/S søger en dygtig og engageret kontorassistent med flair for tal og lysten til at arbejde med stamdata.

Vi søger en medarbejder, der kan have flere bolde i luften samtidig med, at overblikket bevares. Du skal arbejde struktureret og kunne overholde deadlines i et dynamisk og kreativt miljø. Vi forventer, du kan arbejde selvstændigt, og at du derudover er nysgerrig efter at lære nye ting.

Opgaverne inkluderer blandt andet nedenstående, men kan til tider variere:

  • Ordrebehandling
  • Fakturering
  • Vareoprettelse, udfyldelse af diverse skemaer
  • Vareindmeldelse
  • EAN-håndtering
LED Mega StoreSvensktalende kundeservicemedarbejder til onlinevirksomhed i vækst

LED Mega Store, Kolding

Bliver du motiveret af at yde den bedste support til kunderne, i en virksomhed i konstant vækst, og vil du have indflydelse på din egen arbejdsdag og arbejdsopgaver?

Som vores nye kundeservicemedarbejder vil du hjælpe og vejlede vores svenske kunder på mail og telefon. Her vil du svare på spørgsmål omkring produkter og ordrer, samt rådgive omkring den bedste løsning til kundens behov.

Når du ikke svarer på mails hjælper du med at vedligeholde vores svenske webshop, bl.a. produkttekster, nyhedsmails i samarbejde med vores designer eller kommer med nyt indhold.

Abena
Kundesupporter med sygeplejefaglig baggrund

Abena, Aabenraa

Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Trives du med at arbejde i en omskiftelig hverdag med konstant nye udfordringer? Så er det måske lige dig, vi søger til Sønderjyllands bedste kundeserviceteam, hvor vi har plads til et par nye profiler.

Vi er ca. 50 kundesupportere, fordelt i forskellige teams, der alle brænder for at opfylde kundens behov. Du kan blive vores nye kollega, hvis du har erfaring med at arbejde med mennesker og god kundeservice, og proaktivt kan byde ind med optimering af interne og kundevendte processer.

Dine opgaver bliver blandt andet følgende:

  • Rådgivning og vejledning pr. telefon
  • Sikre at vores kunder får en optimal oplevelse
  • Vejledning og rådgivning omkring vores produkter
Abena
Syd- og Sønderjyllands PolitiAdministrativ medarbejder

Syd- og Sønderjyllands Politi

Har du lyst til at arbejde i en organisation, hvor omstillingsparathed og fleksibilitet er nøgleord, så er dette vikariat noget for dig.

Nogle af følgende arbejdsopgaver vil du skulle varetage, alt efter hvilken afdeling du kommer i:

  • Modtage telefoniske henvendelser til politikredsen
  • Vejlede og rådgive borgere
  • Optage anmeldelser om strafbare forhold
  • Almindelig sagsbehandling herunder journalisering, attester, kopiering, scanning, sagskomplekser m.v.
Berendsen Textil Service A/SEngageret og energisk kundeservicemedarbejder til kundeservice Syddanmark

Berendsen Textil Service A/S, Kolding

Har du erfaring med kundeservice, og har du lyst til en hverdag med tempo og afvekslende opgaver, hvor fokus er på at levere gode kundeoplevelser? Motiveres du af via kundeservice at skabe unikke serviceoplevelser, hvor kvalitet og tryghed er i højsædet? Ønsker du at være en del af en afdeling med passion for kundetilfredshed og samarbejde? Kan du svare ja til ovenstående, så er det dig, vi søger.

Dine primære opgaver er:

  • At håndtere alle typer af kundehenvendelser (eks. telefon og mail).
  • At varetage administrative opgaver relateret til bestillinger, ændringer, opsigelser, osv.
  • At vedligeholde ”stamdata” og øvrige administrative systemer, der er relateret til samarbejdet mellem kunden og virksomheden, i henhold til vejledninger og procedurer.
LEA EjendomspartnerEjendomsadministrator til vores afdeling i Kolding

LEA Ejendomspartner

Trives du som ejendomsadministrator, og vil du gerne arbejde i en dansk fondsejet virksomhed med en bundsolid økonomi?

LEA Ejendomspartner søger en foreningsadministrator til vores afdeling i Kolding. Som administrator hos LEA Ejendomspartner kommer du til selvstændigt at varetage opgaverne for en portefølje af ejendomme.

Dette vil primært være administration af ejer og andelsforeninger og opgaver relateret hertil. Foruden administrationen vil du fungere som sparringspartner med afdelingens øvrige medarbejdere på de mange spørgsmål, der kan opstå i en organisation med mange forskellige kundetyper.

SkattestyrelsenMedarbejder med flair for planlægning og koordinering til indlån i Jura- og Revisionsprocesser i Skattestyrelsen, Ribe

Skattestyrelsen

Er du samarbejds- og løsningsorienteret og har du gode planlægnings- og styringsevner? Formår du at bevare overblikket i en travl hverdag, hvor to dage sjældent er ens? Så er det måske dig, vi har brug for.

Vi søger en ny kollega, som i samarbejde med fagområdekoordinator skal have en koordinerende rolle i forhold til samarbejdet med Rigsrevisionen omkring revisioner i Skattestyrelsen Person samt opfølgning på revisionshandleplaner.

Din væsentligste opgave er desuden at yde ledelsesstøtte til Kontorchef-kredsen i Personprocesser i Ribe. Dette kan resultere i opgaver som opfølgning på møder, kalenderplanlægning, varemodtagelse, rejseafregning, koordinering af månedlige ledelsesrapporter samt anden administrativ bistand. De tværgående opgaver sikrer hermed den rette planlægning, dokumentation samt faglighed i opgaveløsningen.

Skattestyrelsen
ConcentrixTRAINING & WORKING FROM HOME- Danish-Speaking Customer Advisor

Concentrix

Do you want to be part of the future? Are you our next Customer Service Hero? And do you see yourself working in an international environment wherein diversity and making a difference is part of the daily norms? If you are customer-centric with excellent communication skills and curious from nature to resolve problems/issues then we are looking for you!

We have designed a digital recruitment process, training from home as well as working from home programs for you, just to keep you safe until it is possible to work on-site later on! Don't wait too long, read on!

You will be speaking with their Danish customers, whether that’s via the phone, email or online chat, and helping to resolve any technical issues they may have. This is a great opportunity for someone who enjoys speaking to customers, is technically minded with a head for solving problems and a desire to learn new skills.

Jyske Bank
Kundemedarbejder til Servicecenter Vejle

Jyske Bank

Er du fuld af gode ideer? Har du lyst til at arbejde med effektivisering af processer sideløbende med sagsbehandling i et professionelt miljø med udviklingsmuligheder, godt humør og gensidig fleksibilitet? Så har vi jobbet til dig.

I Servicecenter Vejle er vi stolte af vores faglighed, og ved at den service, vi leverer i hverdagen, giver vores kolleger i afdelingsnettet mulighed for at skabe endnu flere forretninger med bankens kunder.

Dine primære arbejdsopgaver bliver support af erhvervs-, privat- eller Private Banking kunder. Vi er i en rivende udvikling, og har brug for flere hænder på alle områder. Vi har derfor mulighed for at sammensætte dine opgaver efter lyst og kompetence.

Jyske Bank
Carlsberg Danmark
Intern sælger

Carlsberg Danmark, Fredericia

Carlsberg Breweries A/S

Kan du skabe værdivækst i kategorierne: øl, læskedrik, vand, cider, energidrik mm. på On Trade markedet i Danmarks største salgsorganisation? Så læs videre her.

Du bliver en del af et stærkt fagligt miljø med spændende arbejdsopgaver og hvor vi brænder for at skabe de rigtige løsninger for vores kunder i alle størrelser. Dine opgaver vil omfatte følgende:

  • Yde målstyret salgssupport og sikre salgs- distributions- og aktivitetsmål indfries hos dine kunder
  • Rådgive egne og teamets kunder om mersalg og indtjening
  • Drive indsalg af nye produkter
Carlsberg Danmark
Administrationsselskabet AUNBØL A/SEjendomsadministrator

Administrationsselskabet AUNBØL A/S, Esbjerg

Administrationsselskabet AUNBØL søger grundet stigende tilgang af kunder en ejendomsadministrator, som skal indgå i et velfungerende team af dygtige og kompetente medarbejdere, og som selvstændigt skal varetage en administrationsportefølje bestående af andelsboligforeninger, ejerforeninger samt udlejningsejendomme.

Dine opgaver er mangeartede og alsidige, men med følgende hovedopgaver:

  • Bogholderi – regnskab og bogføring
  • Huslejeopkrævning samt restancestyring
  • Lejereguleringer og varslingsskrivelser

Som ejendomsadministrator er du indstillet på i perioder at yde en ekstra indsats, da jobbet kræver en fleksibel indstilling til opgaver og arbejdstid samt deltagelse i møder og generalforsamlinger udenfor normal arbejdstid.

Puratos Denmark A/SCustomer Service Coordinator

Puratos Denmark A/S, Vejle

Har du lyst til at blive en del af en spændende global virksomhed i rivende udvikling? Har du mod på et alsidigt job på tværs af kundeservice, logistik og indkøb med fokus rettet mod vores kunder i Danmark, Norge og Island? Så er stillingen som Customer Service Coordinator hos Puratos Denmark A/S lige dig. Puratos leverer innovative ingredienser til flere kundesegmenter indenfor bageri, konditori og chokolade.

Du varetager sammen med resten af Customer Service teamet hele vores supply chain, dvs. flowet fra ordremodtagelsen fra kunden, til transportplanlægning og varelevering, samt fakturering. Dette indebærer tæt dialog med kunder og omhyggelig koordinering med lager, transportører, vores kundeservice- og logistikcenter i Belgien, samt flere af vores øvrige produktionssteder i Europa.

Bureau Veritas
Kursuskoordinator

Bureau Veritas, Fredericia

Er du mester i at samle brikkerne og få det hele til at spille? Har du overblik og sætter en stor ære i at detaljerne er på plads? Motiveres du af at servicere interne som eksterne interessenter? Så har vores kursusafdeling jobbet til dig.

Bureau Veritas

Dine kerneopgaver

  • Planlægning og koordinering, herunder af underviser, lokaler, forplejning, overnatning m.v.
  • Service, rådgivning og dialog med kunder
  • Koordinering af diverse aktiviteter
  • Lettere faktureringsopgaver
Bureau Veritas
Abena
International Sales Assistant/Juniorsælger

Abena, Aabenraa

Er du ambitiøs, selvstændig og klar på udfordrende opgaver? Kan du supportere vores Area Sales Managers og servicere kunder? Så er det dig, vi skal bruge.

Vi mangler en International Sales Assistant/Juniorsælger, som kan fungere som støttefunktion til vores Area Sales Managers som led i vores vækststrategi. En person, som aktivt tager telefonen og ikke viger tilbage for dialog med kunder.

Du løser opgaver, hvor du blandt andet…

  • assisterer Area Sales Managers med diverse administrative opgaver
  • har dialog med kunderne
  • selvstændigt håndterer grossistkunder
Abena
BankdataPA til direktøren for Kapitalmarked & Forretningsudvikling

Bankdata, Fredericia

Har du sans for struktur, et godt overblik, fantastiske samarbejdsevner og flair for kalenderstyring? Og er du klar til at blive en uvurderlig hjælp og støtte for din direktør i hans daglige arbejde?

Så grib chancen og bliv vores nye kollega. Som personlig assistent i Bankdata får du:

  • et stort ansvarsområde og en bred berøringsflade i organisationen
  • stor indflydelse og mulighed for at sætte dine koordineringsevner i spil
  • gode kolleger, ligesom du bliver en del af et stærkt team.

Er du den, der får andre til at lykkes? Så læs mere her.

Den Jyske Sparekasse
Direktionssekretær med overblik søges

Den Jyske Sparekasse, Grindsted

Har du kendskab til den finansielle sektor og juridisk indsigt, er du systematisk og struktureret? Så er jobbet som direktionssekretær måske noget for dig.

Det er dig, der har overblikket over direktionssekretariatets årshjul og direktionens kalender, og du er altid et skridt foran. Samtidig er du hurtig til at omstille dig og prioritere anderledes, hvis omstændighederne kræver det.

Du vil deltage som referent i flere forskellige mødefora og du evner hurtigt at trække på dine erfaringer, forstå pointer og omsætte dem til præcise referater.

Kalenderstyring, udarbejdelse og indsamling af mødemateriale, referatskrivning, forberedelse af både interne og eksterne mødefora, korrekturlæsning og Powerpoint-præsentationer er blandt hovedopgaverne, men du er samtidig altid klar til at tage en ny opgave på dig.

Den Jyske Sparekasse