169 job matcher din søgning 169 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 169 resultater.
Jobindex A/S
Serviceassistent (piccoline/piccolo)

Jobindex A/S søger for North-East Family Office i Hellerup

Vil du lære at færdes i et internationalt businessmiljø, så du i fremtiden kan gå direkte ind i et internationalt job? Og kan du arbejde det næste år frem inden du skal starte studie?

Så er du måske vores nye, serviceminded kollega, der vil varetage en lang række opgaver i vores hus som f.eks. at;

  • modtage gæster
  • dække op til frokost og møder
  • bestille mad- og drikkevarer
  • samt varetage en lang række opgaver som telefonpasning, arkivering, kopiering og ærinder i København.

Læs meget mere om jobbet her

Jakon A/S
Kvalitetsbevidst tilbudsassistent

Jakon A/S, Ballerup

Vil du være en del af et af hovedstadens største, mest ambitiøse og kvalitetsbevidste entreprenørfirmaer, så er Jakon A/S det rigtige match for dig. Vi er i dag ca. 300 ansatte og udfører alle typer af opgaver inden for total-, hoved-, stor- og fagentreprise, med fokus på den professionelle bygherre.

Du vil blive en del af Jakons tilbudsafdeling i Ballerup, der rummer stor mangfoldighed og en pragmatisk tilgang til opgaveløsning. Vi sætter en ære i at levere kvalitet og ordentlighed i vores arbejde og sætter en dyd i at aflevere et gennemarbejdet tilbud til Bygherre.

Primære arbejdsopgaver:

  • Håndtering af prækvalifikationsmateriale.
  • Udfyldelse af tilbudslister.
  • Udarbejdelse af tilbudsdokumenter.
Jakon A/S
KONE A/S
Project administrator

KONE A/S, Herlev

The Project Administrator supports the Project Manager by performing project management tasks. These include monitoring and maintenance of the project financial forecast as well as correct posting of actuals.

What will you be doing?

  • Support Project Manager with all tasks not requiring decision-making and help to maintain the project plan
  • Support Project Manager and Supervisor with the customer correspondence, getting approvals and signatures on time, preparing documentation for the right stakeholders and ensuring that all documentation is available when needed and correctly archived
  • Be responsible for collecting information for Project Manager’s decision making
KONE A/S
BANANAS WEBAssistent

BANANAS WEB, København

Bananas Web søger assistent på deltid, med mulighed for fuldtidsansættelse.

Bananas Web er et lille webbureau i København, der hovedsageligt beskæftiger sig med webløsninger til underholdningsbranchen.

Jobbet kræver ingen erfaring, men en grundlæggende god forståelse for teknologi, salg, kommunikation samt evne til at lære nye ting hurtigt.

Opgaverne består som udgangspunkt i databasehåndtering og kunderelationer, herunder div. løbende opgaver. Arbejdet foregår fra selskabets kontor i KBH NV.

Banedanmark
Projektsupporter til økonomistyring og administration

Banedanmark, København

Bliv en del af en grøn projektorganisation med fokus på bæredygtighed

Du bliver den del af Anlægsdivisionen, som er Banedanmarks bygherreorganisation, der gennemfører anlægs- og fornyelsesprojekter på jernbanen over hele landet.

Vi er en projektorganisation, der arbejder inden for fagene spor, sikring, broer, kørestrøm og stærkstrøm fordelt på ca. 320 projekter om året, og vi omsætter årligt for 5-5,5 mia. kroner.

I rollen som vores projektsupporter hjælper du projektlederen med økonomistyring og administrativ support herunder at udarbejde budgetter.

Banedanmark
Dragør KommuneSekretær til Nordstrandskolen

Dragør Kommune

Vil du være med til at styrke administrationen af en skole i fremgang?

Nordstrandskolen ligger midt i et dejligt villakvarter i Dragør Kommune. Vi er en fuldt 3-sporet skole og har desuden to 10. klasser. Herudover har skolen en fuldt integreret SFO, og skolens pædagoger arbejder både i skoledelen og fritidsdelen.

Har du lyst og mod på at indgå i et samarbejde omkring de mange administrative opgaver, som en moderne skole byder på, hører vi gerne fra dig. Arbejdet er særdeles varierende og opgaverne mangeartede.

Nedenstående opgaver påtænkes varetaget af den nye sekretær:

  • Økonomiopgaver – herunder bogføring af fakturaer
  • Indberetning af fravær og vikarløn
  • Personaleadministrative opgaver bl.a. arkivering i Acadre
AL Finans A/S
Hjælp vores kunder med at få det rigtige billån

AL Finans A/S, København

Vi mangler en udadvendt rådgiver til vores team, der arbejder med billån til private kunder. Motiveres du af at yde god kundeservice? Og vil du arbejde med rådgivning af privatkunder? Så er det her måske jobbet for dig!

I teamet modtager vi låneansøgninger fra privatpersoner, der ønsker finansiering af deres kommende bil. Vi behandler og bevilliger ansøgninger, og vores opgave er at finde den helt rette finansieringsløsning for kunden, samtidig med at det matcher deres privatøkonomi og bildrømme.

Du kommer til at tale med mange forskellige mennesker hver dag – både i telefonen og via mails, og du skal synes det er den største fornøjelse at hjælpe vores kunder med at finde den helt rigtige løsning for dem.

AL Finans A/S
Bls Capital Fondsmæglerselskab A/SEnergisk piccolo/piccoline

Bls Capital Fondsmæglerselskab A/S, Nærum

Vi søger en frisk, udadvendt og serviceminded piccolo/piccoline der fra 1. august og et år frem har lyst til at præge vores ansigt udadtil samtidig med, at du holder styr på alle interne servicefunktioner og praktiske ad hoc-opgaver.

BLS Capital er en førende dansk kapitalforvalter med fokus på langsigtede investeringer i solide børsnoterede selskaber. Vi er i alt 25 medarbejdere og holder til i rare lokaler beliggende ud til skøn natur i Nærum.

Som piccolo/piccoline hos BLS Capital vil dine faste opgaver bestå af:

  • Mødeopdækning, modtagelse af gæster, servering og afrydning
  • Oprydning og opfyldning af tekøkkener og servicearealer
  • Assistere vores kok i forbindelse med frokosten. Herunder opgaver såsom klargøring, oprydning afrydning efter frokost
Ørsted Radius, B2C & CityLight
Kunderådgivere til Danmarks største energiselskab

Ørsted Radius, B2C & CityLight, Virum

Kan du levere resultater gennem værdiskabende og effektive kundeoplevelser?

Så har vi brug for dig som kunderådgiver i vores Kundeservice i Virum, hvor din vigtigste opgave er at levere suveræn kundeservice til vores nuværende kunder. I Kundeservice får du ca. 100 kolleger med vidt forskellige baggrunde, som hver dag arbejder målrettet for at give selskabets privatkunder den bedste oplevelse.

Ørsted

Vi vægter et godt arbejdsmiljø højt og har fokus på, at vores medarbejdere trives og føler sig motiverede. Derfor tilbyder vi bl.a. en god fast løn, pensionsordning, forhøjet ferietillæg, sundhedsforsikring, god frokostordning, træningscenter og sociale og faglige arrangementer.

Ørsted Radius, B2C & CityLight
DHL eCommerce
Erfaren medarbejder til vores kundeservice

DHL eCommerce, Brøndby

Hos DHL løber vi stafet for vores kunder hver eneste dag, året rundt – i hele verden. Vil du med på vores hold og sikre den bedste service til vores kunder? Grib muligheden og bliv en del af verdens førende transport- og logistikvirksomhed Deutsche Post DHL Group!

Til vores hovedkontor i Brøndby søger vi en ny kollega med et hjerte, der banker for kundeservice, og som har lyst til at være en del af en innovativ og omstillingsparat virksomhed med gode udviklingsmuligheder.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Besvarelse af kundehenvendelser pr. mail og telefon
  • Håndtering af bookinger og returforsendelser
  • Sporing af forsendelser
DHL eCommerce
Dekra Equipment & Services A/SDEKRA Job søger tværfaglig beskæftigelseskonsulent i København

Dekra Equipment & Services A/S, København

DEKRA ønsker at give vores kunder en enestående kundeoplevelse fra start til slut. Det er derfor vigtigt, at vores kundeservice kan håndtere 1st level-support med et kæmpe smil. Vores kundeservice er det første kunderne møder, når de ringer med spørgsmål eller ønsker at booke et af vore mange kurser.

Som kundeservicemedarbejder i DEKRA, vil du være i frontlinjen. Via enestående kundeservice skal du sikre, at kunderne får en god kundeoplevelse, når de taler med dig. Dit vigtigste redskab er telefonen, hvor du med et smil skal hjælpe de mange kunder, som dagligt ønsker at tale med os. Jobbet indebærer også besvarelse af e-mail, bemanding af chatfunktion samt administrativt arbejde i øvrigt.

One.comKvalitetsbevidst kundeservicemedarbejder!

One.com, København

Hos one.com søger vi en dygtig og serviceminded medarbejder til vores danske kundesupport! Ved du, hvad god kundeservice indebærer, og er du klar på nye udfordringer? Så har vi helt sikkert brug for dig på holdet!

Som kundeservicemedarbejder hos one.com er din primære opgave at hjælpe og vejlede vores kunder i brugen af vores produkter og services via chat og e-mail. Dette er en stilling med gode muligheder for at påtage sig yderligere ansvar inden for oversættelse, produktspecialisering, -testing, træning eller andre områder, som du gerne vil udvikle.

Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du:

  • Brænder for at levere gode kundeoplevelser på skrift, og du har en grundig og kundeorienteret tilgang til skriftlig kundeservice
  • Formulerer dig klart og tydeligt på dansk, samt evner at tilpasse din kommunikation til den enkelte kunde
  • Ønsker at udvide og udnytte din viden om hjemmesider, webhosting og support
EcocleanKundeservice til snarlig tiltrædelse – barselsvikar (vikariatet er ca. 12 måneder)

Ecoclean, Skovlunde

Leder du efter en hverdag i et positivt miljø? Er du struktureret og kvalitetsbevidst? Kan du tage ansvar, og vil du gerne have gode kollegaer?

Det er hos os, tøjet modtages, registreres, ordnes og leveres tilbage til kunderne. Vi får tøjet ind fra vores butikker, online kunder, hoteller og firmaordninger. Sammen med dine kollegaer bliver det din opgave at sørge for at:

  • vores kunder og butikker møder en hurtig og kvalificeret service
  • at løse de problemer der opstår, til den med kunden aftalte tid
  • at hjælpe med administrative opgaver på hovedkontoret
TandoArbejd hjemmefra – Remote kundeservice og salgsjob – alt online

Tando

Dette er den perfekte mulighed for dig - arbejd hjemmefra som kundeserviceagent. Du behøver ikke længere pendle til arbejde eller sidde på et støjende kontor - bare et job, du elsker!

Du hjælper kunder gennem hele deres kunderejse. Der er ingen telefonsalg. Omkring 50% af din tid vil blive brugt på at tale med kunderne – de andre 50% ville bruges på at udføre det krævede administrerende arbejde!

Flere uddybende detaljer om jobrollen vil blive givet til passende kandidater - vi vil give dig en detaljeret oversigt over, hvordan dette job udføres dag til dag, så du kan være sikker på, at det er den perfekte rolle for dig!

CHANGE of Scandinavia A/S
Dansk- og norsktalende Personal Shopper – med talent for at yde kundeservice i verdensklasse både online og i butik

CHANGE of Scandinavia A/S, København

En unik mulighed for at være med til at skabe online kundeoplevelser i verdensklasse

Du vil inden din jobstart få en grundig uddannelse fra Change Academy, som vil klæde dig på til at varetage jobbets opgaver, herunder fuld produktviden, salgsmetode m.m. samt oplæring i vores online kundesupport-systemer.

Din primære opgave både online og offline, vil være at yde uovertrufne personlige shopping-oplevelser, og specifikt online også at besvare generelle spørgsmål og detaljer omkring levering, kampagner o.lign.

CHANGE of Scandinavia A/S
FOA
Fagforeningen FOA Social- og Sundhedsafdelingen søger sekretær/administrativ medarbejder

FOA, Frederiksberg

Vi søger en medarbejder til ansættelse pr. 1. september. Der er tale om en fuldtidsstilling.

Du vil blive sekretær for vores administrationschef, men med opgaver for øvrige ledere og medarbejdere i huset. Der vil være tale om en del fortrolige personalemæssige opgaver samt at indgå i husets øvrige sekretærers opgaver.

Dine arbejds- og ansvarsområder vil bl.a. være:

  • GDPR-opgaver hvor de primære opgaver vil være at understøtte og være involveret i mange forskellige dele af GDPR-arbejdet hos os.
  • Håndtering af sikkerhedshændelser
  • Håndtering af konkrete spørgsmål om GDPR fra kollegerne
  • Opdatering og vedligeholdelse af GDPR-siden på vores intranet
Dahl & Kjærgaard Human Resources ApSSales Executive – førende lagerstyringssystemer (VMS)

Dahl & Kjærgaard Human Resources ApS søger for Consafe Logistics i Skovlunde

Kan du åbne døre og bygge en ny kundeportefølje i Norden?

Din succes bygger på din evne til at skabe langvarige relationer, og du kører hele processen fra første kontakt til underskrift og med Marketing som hjælp til både at levere leads og skabe generel opmærksomhed i markedet. Dit fokusområde er primært store og mellemstore virksomheder, der opererer internationalt. Du kører dine salgsforløb som projekter, og dine kontakter er primært fra topledelsen samt IT- og logistikansvarlige med beslutningskompetencer. Du skal:

  • Skabe ny forretning i Norden med ansvar for den fulde salgsproces
  • Sammensætte og lede task force teams med brug af de rette kompetencer/specialister internt
  • Booke og gennemføre salgsmøder – kan være længere forløb
Webhelp Nordic
Servicekyndig medarbejder søges til TV-serieplatformen HBO

Webhelp Nordic, Copenhagen

Webhelp søger nu en medarbejder til at supportere HBO-kunder på vores kontor i Sydhavnen.

Webhelp Nordic

Som advisor er det DIG, der sørger for at finde løsningerne til kundernes problematikker, og du vil derfor være med til at løfte det overordnede serviceniveau for vores kunder. Din rolle vil bestå i at kommunikere med mange forskellige individer over telefon, chat, e-mail, samt at svare på kommentarer og DMs på diverse SoMe-platforme.

Webhelp Nordic
Abilica Online Danmark ApSBliv en del af teamet hos Abilica Online – Herlev

Abilica Online Danmark ApS

Hos Abilica Online søger vi en engageret salgskonsulent, der aktivt vil deltage i videreudviklingen af vores forretning.

Vi søger en dygtig salgskonsulent, der vil give vores kunder en oplevelse i særklasse. Nøgleordene er engagement, kundepleje, produktindsigt, og service. Branchekendskab vil være en fordel, men anden salgserfaring der inkluderer interesse for mennesker og træning kan også kvalificere dig.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Daglig kompetent rådgivning af kunder. Via telefon, mail og i vores fysiske butik
  • Daglig klargøring af butik
  • Besvarelse af kundemails, herunder administrering af indkomne ordrer
Foodjob Nordic
Salgskoordinator til fødevareingrediensvirksomhed

Foodjob Nordic søger for kunde i Københavnsområdet

Foodjob Nordic søger for kunde en dygtig Salgskoordinator med baggrund inden for international handel med ingredienser hos en producent eller et handelshus i fødevaresektoren til en særdeles udfordrende stilling, der skal styrke virksomhedens salg, organisation, synlighed og omsætning over for kunderne. Stillingen er nyoprettet, har en stor international berøringsflade, og refererer til CCO i en solid virksomhed i stærk ekspansion indenfor handel med plantebaserede proteiner.

Som Salgskoordinator får du ansvaret for alle led i ordrebehandling og salgssupport, og dermed, at virksomhedens produkter sikres en optimal kommerciel succes på de globale eksportmarkeder. Den rette kandidat får ansvar for forretningskritiske kundekontrakter og registreringer. Det er helt afgørende, at den rette kandidat har overblik, kundefokus og en stærk værdikædeforståelse.

Foodjob Nordic