16 job matcher din søgning 16 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 16 af 16 resultater.
Lolland Kommune
Lønkonsulent til HR, IT og Digitalisering

Lolland Kommune, Maribo

Kan du levere en serviceorienteret og imødekommende support til vores medarbejdere og ledere indenfor løn- og personaleadministration? Så er du måske vores nye lønkonsulent.

Dine arbejdsdage kan variere meget fra uge til uge. I slutningen af måneden har du måske mange opkald fra medarbejdere, der har spørgsmål til deres lønsedler. I andre perioder er der måske mange ansættelser, hvor du skal yde support til organisationens ledere, hvis de har problemer med at oprette børne- og straffeattester i systemet eller lægge dokumenter rigtigt ind i Rollebaseret Indgang.

Du skal dagligt søge refusioner ved langtidssygemeldinger og barselsorlov. Du får tildelt dit eget personaleområde, hvor du skal have kendskab til personalegruppernes overenskomster herunder løntrin, pensionssatser, barsels- og ferieregler m.m.

Dansk Skovkontor A/SVirksomhedsleder

Dansk Skovkontor A/S, Sorø

Dansk Skovkontor A/S søger ny medarbejder til at overtage firmaets ledelse.

Har du kendskab og erfaring med grej til det grønne område og flair for IT, herunder sociale medier, er dette måske en stilling for dig.

Der vil blive en overgangsperiode anslået 2 år, hvor undertegnede vil videregive sin viden om opgaverne.

Jobbet

  • I overgangsperiode, daglig leder af Dansk Skovkontor A/S med 3 fuldtids- og en deltidsmedarbejder
  • Deltage i kundebetjening, specielt tilbudsgivning og rådgivning
  • Organisere og deltage i diverse messer, primært Danmark
NettoTeknisk driftscontroller til Team Drift & Vedligehold

Netto, Køge

Vi søger en dygtig og serviceminded kollega i Team Drift og Vedligehold, som skal varetage controlling af indberetninger og energiopgaver for Nettos butikker i Danmark.

Udover dette vil du blive ansvarlig for at sikre, at data- og proceshåndtering på energiområdet (el, varme, vand og køl) fungerer og optimeres bedst muligt. Herunder projektledelse af udvalgte projekter inden for dette område for Nettos butikker i Danmark.

Succeskriterier i stillingen er bl.a. at sikre, at data indsamles og håndteres bedst muligt og at drive projekter med udgangspunkt i effektiv drift.

Af typiske opgaver kan nævnes:

  • Ajourføring af databaser over butikker, udstyr, mv.
  • Kontakt og koordinering af håndværkere og leverandører til opgaver i butikkerne
  • Administrative opgaver i Coupas økonomisystem
Spanvall ApS
Administrativ blæksprutte – barselsvikariat

Spanvall ApS, Kalundborg

I forbindelse med barsel søger vi en ny, dygtig medarbejder til at indgå i vores kontor-team, hvor du bliver en del af kompetente og engagerede medarbejdere.

Spanvall er en af verdens førende leverandører af strøelsesprodukter til landbruget med et stort internationalt salg i mere end 30 lande.

Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte

  • Samarbejde med de øvrige kollegaer i afdelingen om daglige operationelle opgaver.
  • Herunder:
    • Bestilling af varer.
    • Bestilling af både road- og container-transport i ind og udland. Herunder sørge for at korrekte forsendelsesdokumenter er tilgængelige.
    • Forhandling af indkøbspriser.
Spanvall ApS
SøfartsstyrelsenEr du vores nye kontorassistent i Skibsregistret?

Søfartsstyrelsen, Korsør

Vi vil være verdens bedste digitale skibsregister, der er med til at sikre fremtiden for dansk skibsfart.

Vi er kendetegnet ved høj grad af service og kompetent vejledning. Vi har fokus på høj faglig kvalitet og nytænkning, når vi løser drifts- og udviklingsopgaver. Vi medvirker til, at det er attraktivt at vælge dansk flag både for danske og udenlandske skibsejere. Vi er ved at udvikle et digitalt skibsregister, hvilket betyder, at vi er i en omstillingsproces hen i mod at tænke og arbejde mere digitalt.

Vi er i dag 7 jurister, 3 administrative medarbejdere og en kontorchef. Vi søger en ny kontorassistent til at varetage forskellige administrative opgaver i Skibsregistret.

Banedanmark
Uddannelseskonsulenter til administration

Banedanmark, Ringsted

Har du et godt planlægningsgen?

Vi leder efter to nye kolleger til vores uddannelseskonsulenter i HR Uddannelse som kan bidrage til at administrere Banedanmarks mange kurser. Du får et selvstændigt job, med ansvar for at planlægge og administrere nogle af vores forskellige uddannelser.

Du har arbejdsplads i Ringsted, hvor du vil have din daglige gang. Du administrerer kurser for hele Banedanmark samt for flere af vores samarbejdspartnere, men du skal ikke deltage på selve kurserne.

Du bliver ansvarlig for at administrere nogle af de uddannelser og kurser, som vi udbyder til Banedanmarks egne medarbejdere. Du varetager alt fra start til slut inden for kursusplanlægning og -afvikling. Du opretter kurser i SAP, booker undervisere og lokaler, sørger for forplejning samt fakturering for deltagelse. Du arbejder derfor både med kursusafvikling ”her og nu”, samtidig med at du planlægger de kommende kurser.

Banedanmark
JKSSvensktalende salgssupporter til det nordiske team

JKS søger for REHAU i Roskilde

Motiveres du af at sætte kunden i centrum? Kan du lide at have mange alsidige opgaver, og drives du af den tætte kontakt med kunder og den tværfaglige sparring med dine nordiske kolleger? Og motiveres du af en stilling, hvor du får mulighed for at arbejde meget bredt for dine kunder, og hvor dit problemløser-gen bliver sat i spil?

Du bliver en del af et team på 4 dedikerede kolleger. Et salgskontor der er kendetegnet ved høj dynamik, arbejdsomhed og plads til humor. Du får et tæt samarbejde med sælgere i Sverige samt fabrik og Teknisk Business Unit i Tyskland. REHAU udvikler og producerer innovative produkter af høj kvalitet. REHAU har mindre og større byggeprojekter, og det er bl.a. inden for regn- og spildevand, vedvarende energi, telekommunikation m.m.

Erhvervsstyrelsen
Dygtig sagsbehandler til LAG-sekretariat i Nykøbing Falster

Erhvervsstyrelsen

Brænder du for at arbejde med udvikling af landdistrikterne? Har du lyst til at indgå i et spændende fagligt miljø, og vil du være en del af understøttelsen af LAG-midlerne? Så er du måske vores nye kollega.

LAG-sekretariatet administrerer EU-tilskudsordningerne LAG (lokale aktionsgrupper) og FLAG (Hav- og Fiskeriudviklingsprogram for lokale aktionsgrupper i fiskeriområder).

Dine arbejdsopgaver vil primært ligge inden for følgende områder:

  • Legalitetssikring og sagsbehandling af indkomne ansøgninger
  • Vejledning af ansøgere og koordinatorer
  • Deltagelse i tværfagligt samarbejde med team Support og Jura om arbejdsgrundlag mv.
Profil Search Intern salgsassistent til spændende virksomhed på Sydsjælland

Jemac Kommunikation ApS søger for WILLBRANDT Gummiteknik A/S i Haslev

Vores kunde WILLBRANDT Gummiteknik A/S – som er en tysk producent og forhandler af løsninger til støj-, chok- og vibrationsdæmpning – har rigtig travlt. Derfor har virksomheden brug for en intern salgsassistent m/k mere til den danske afdeling, hvor opgaverne vil være at betjene det danske, svenske og internationale marked.

Opgaver

  • Indkommende ordrer pr. mail og telefon fra vores kunder, som primært kommer fra Danmark og andre nordiske lande.
  • Indkøb både hos moderselskabet og hos eksterne leverandører i Tyskland og EU.
  • Support til de eksterne sælgere i Danmark og Sverige.

Vi tilbyder en attraktiv stilling, som intern salgsmedarbejder, hvor du kommer til at handle med både små og store virksomheder. En inspirerende hverdag, hvor du vil være omgivet af gode og engagerede kolleger.

EDC Mæglerne Westermann A/SBarselsvikar - Sagskoordinator søges

EDC Mæglerne Westermann A/S, Tølløse

EDC Westermann søger en barselsvikar til vores kontor i Tølløse. Vi søger en der har kendskab til markedsføringsopgaver og er vant til at arbejde med online og offline markedsføring.

Arbejdsopgaver:

  • Sagsbehandling
  • Telefonbetjening
  • Boligbeskrivelser
  • Markedsføringsopgaver, online og offline markedsføring, såsom Facebook, udarbejdelse af avisannoncering, udarbejdelse af flyer, andet salgsmateriale, arbejde med vores markedsføringssystem leadhub med mere.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med masser af udfordringer
  • En travl og alsidig hverdag
  • En spændende branche med daglige udfordringer
Real Administration A/SEjendomsadministrator

Real Administration A/S, Roskilde

Har du mod på at styre din egen kundeportefølje hos et af de større administrationsfirmaer uden for Storkøbenhavn?

Vi er ca. 10 medarbejdere, der sammen administrerer ca. 3.200 andels- ejer og udlejningslejligheder fordelt på omkring 140 ejendomme. Hos os kan man ikke sige administration uden at sige nærvær. Derfor fokuserer vi på personlig og lydhør rådgivning, så vi kender vores kunders behov, interesser – og sommerferieplaner.

Efter oplæring og introduktion til vores arbejdsgange får du kundekontakt og kommer til at styre din egen portefølje. Porteføljens sammensætning afhænger af dine interesser og kompetencer, så det kan være en blanding af andelsbolig- og ejerlejlighedsforeninger og udlejningsejendomme, men hvis dine interesser går i ”foreningsretning” eller ”udlejningsretning” så tager vi højde for det.

Normas A/SAdministrativ stærk Backoffice-supporter

Normas A/S, Greve

Backup til vores lager og serviceafdeling i form af:

  • Ekspedition af reservedele til kunder og serviceafdeling.
  • Bestilling af reservedele hos leverandører
  • Godkendelse af leverandørbilag
Vi tilbyder:
  • Et job med masser af udfordringer og udviklingsmuligheder
  • Daglig kollega- og leverandørkontakt
  • En flad struktur med dynamiske dygtige kollegaer
Administrativ koordinator med stærk HR-profil til PsykInfo
Motiveres du af at drive administrative processer til gavn for helheden?
Region Sjælland, Næstved
Jobcenter
Kontorassistent søges til Karise
Er du struktureret og har et stort servicegen samtidig med at dine administrative kompetencer er i top?
Danish Agro a.m.b.a., Karise
Danish Agro a.m.b.a.
Kundekonsulenter til fuldtidsstilling i Malaga
Hvis ikke du har erfaring med telemarketing tilbyder vi oplæring i en af vores danske afdelinger, således du er klædt godt på inden afrejse.
5R MARKETING ApS, Næstved, Odense, Svendborg, Aarhus
Jobcenter
Customer Service Specialist - European Key Accounts
Brambles companies, including CHEP, help move more goods to more people, in more places than any other organisation on earth.
Brambles Carrers, Køge
StepStone