61 job matcher din søgning 61 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Coda Octopus Products A/SAltmulig-M/K med teknisk flair

Coda Octopus Products A/S, Nivå

Vi søger en altmulig-m/k med teknisk flair til vores kontor i Nivå.

Coda Octopus Products A/S er en del af Coda Octopus Gruppen, som har kontorer i Europa og USA. Vores marked er den globale offshore industri og vi sælger og udlejer high-end og unikke patenterede teknologiske produkter til offshore industrien. Hovedaktiviteten i kontoret i Nivå er at servicere vores kunder indenfor EU, som lejer vores udstyr.

Stillingen ville passe fint til en efterlønsmodtager eller en person på førtidspension, da vi ikke kan garantere nogen mindste arbejdstid. Nogen uger vil det være 2-3 halve dage og andre uger vil der være meget lidt at lave.

Frederikssund Kommune
Koordinator til Kulturhuset Elværket

Frederikssund Kommune

Elværket er Frederikssund Kommunens største og ældste kulturhus med små 1.000 arrangementer årligt arrangeret af og for vores brugere.

Det er omtrent umuligt at beskrive jobbets mange opgaver og facetter udtømmende, og du har selvfølgelig også selv stor indflydelse på din dagligdag og opgaverne, men i et hus som vores er alle med ”på gulvet” og tager fat i løsningen af dagligdagens praktiske gøremål af både administrativ, lavpraktisk og teknisk/håndværksmæssig karakter. Det gælder uanset om det drejer sig om opstilling til et arrangement og oprydning efter det igen, pasning af kontoret eller anden betjening af brugere og husets udstyr.

Du skal derfor være indstillet på at løse opgaver som f.eks.

  • daglig koordinering af personale og opgaver
  • at være ansvarlig for husets hjemmeside og Facebookside samt ekstern kommunikation/markedsføring sammen med vores kontor- og kulturmedarbejder og bestyrelsesformand
Convision A/SØkonomi & Administrationsmedarbejder

Convision A/S søger for QualiWare i Farum

QualiWare blev grundlagt i 1991 og er en global spiller på marked inden for forretningsmodelleringssoftware. Målet er at levere produkter og tjenester, der hjælper virksomhedens kunder med at få succes i et dynamisk markedsmiljø med initiativer inden for Enterprise Architecture, Quality Management, Business Process Management og Optimering..

Kunne du godt tænke dig et alsidigt økonomijob med rig mulighed for personlig udvikling i en international virksomhed i kraftig vækst og samtidig referere direkte til QualiWares CFO?

Så er du muligvis vores nye Økonomi- & administrationsmedarbejder!

Primære arbejdsopgaver

  • Diverse økonomi- og administrationsopgaver.
  • Fakturering og debitoropfølgning.
  • Opbygning af kundedatabase QW-licenssystem og Zoho.
Mulighed for hjemmearbejde
Gem
Webhelp
Arbejd med kundeservice hjemmefra eller på vores kontor i København!

Webhelp

Ønsker du at udvikle dine kompetencer indenfor kundeservice og IT fra vores kontor i København eller fra dit hjemmekontor?

Vi leder efter friske nye medarbejdere til at arbejde hjemmefra eller på vores kontor i København. Vi tilbyder begge muligheder - valget er dit!

Webhelp Nordic

Hvad indebærer det bl.a. at være kundeservicerådgiver:

  • At modtage opkald telefonisk fra danske kunder, og i perioder britiske kunder, for at rådgive og hjælpe dem med deres henvendelser.
Webhelp
Bavarian Nordic A/S
Facility Coordinator til Aseptisk Produktion

Bavarian Nordic A/S, Kvistgård

Har du lyst til at blive en del af et stærkt team og arbejde på en nybygget fabrik, der arbejder med aseptisk produktion? Motiveres du af at have mange forskellige opgaver lige fra koordinering af rengøring, opfyldning af varer til registrering og dokumentation? Så er du måske den koordinator vi søger!

Dine primære opgaver

  • Koordinere trafik af ikke trænede personer til produktionsområdet – herunder også udenlandske. Du skal sikre korrekt modtagelse, registrering og dokumentation af arbejdet
  • Ansvarlig for at alle besøg på produktionsområdet er koordineret, eventuelt afspærret og efterfølgende rengjort
  • Sikre at ikke trænede personer bliver fulgt ind i produktionen og overvåget under arbejdet

Vi er et team på 12 personer, der dækker både ingeniører, maskinmester og teknikere. Bredden i vores team giver et rigtig godt samarbejde mellem de forskellige funktioner og vi hjælper hinanden på tværs af områder.

Bavarian Nordic A/S
Carlsen & Co. ApSBogholder og administrativ blæksprutte

Carlsen & Co. ApS, Kvistgård

Da vores nuværende bogholder desværre, men fortjent, går på pension, søger vi efter en erstatning.

Ser du dig selv som struktureret og omhyggelig, og kan du lide at have flere bolde i luften ad gangen- og gribe dem - er det dig, vi søger.

Du vil også få ansvaret for alt det administrative i forbindelse med HR, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, overenskomster, GDPR, lønninger, m.v. Du skal ligeledes trives med arbejdsopgaver, der rækker lidt ud over det ”almindelige” bogholderi.

Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stillinger, er autodidakt inden for økonomi eller har en økonomisk uddannelse samt er glad og positiv. Du arbejder med gåpåmod, er ihærdig og har lyst til at byde ind, hvor dine kompetencer finder bedst anvendelse.

21-5 A/S
Juridisk sagsbehandler

21-5 A/S, Hørsholm

Vi opfylder drømme og skaber livsglæde – vil du være med?

Du kommer til at indgå i et juridisk team med 6-8 kolleger, hvor der løbende arbejdes med emner af juridisk karakter inden for selskabsret, forsikringer, ejendomshandel, GDPR, anti-hvidvask, kontrakter og generel optimering af alle vore aktiviteter i Danmark, Italien, Spanien, Frankrig, USA m.fl.

I din dagligdag vil du skulle arbejde med indsamling af persondatadokumentation på nye boligejere, stiftelse af nye foreninger, referatskrivning fra møder, udarbejdelse af fuldmagter, igangsætning og opfølgning på tilstandsrapporter, målfaste tegninger og øvrig dokumentation ved køb af ejendomme i udlandet, kontakt med lokale samarbejdspartnere i udlandet, gennemgang af materiale fra lokale ejerforeninger i udlandet (f.eks. hvis en bolig indgår i en grundejerforening), håndtering af dokumentation ved en overdragelse af en enkelt ejerandel i en 21-5 forening (gensalg) og meget andet.

21-5 A/S
Lessor Group
Supportkonsulent til spændende stilling i Danløn

Lessor Group, Allerød

Brænder du for at skabe den bedste kundeoplevelse? Så har du nu muligheden for at blive en del af et team, hvor atmosfæren er rar og uformel, og fokus er rettet mod samarbejde og den gode tone.

Din primære opgave bliver at levere fantastisk kundeservice og vejledning i brugen af Danløn - både over telefonen og i vores skriftlige supportforum.

Heidi Kofod Andersen, supportchef i Danløn, uddyber:

"I supportteamet sætter vi service og samarbejde med kunden i højsædet. Vi yder vores bedste hver gang og har lyst til at gøre en forskel. Hverdagen kan være travl – men vi tager altid hånd om hinanden."

Lessor Group
Værløse MenighedsrådAdministrationschef til Værløse/Hareskov sogne

Værløse Menighedsråd

Værløse/Hareskov sogne søger en administrationschef til ansættelse pr. 1. november eller snarest derefter til at tage ansvar for og at varetage den daglige ledelse af administrationen.

Værløse/Hareskov sogne er et pastorat, som består af 2 selvstændige sogne, med hver sit menighedsråd: Værløse sogn med 2 kirker og Hareskov sogn med 1 kirke. Pastoratet deler 5 præster.

Stillingen omfatter følgende ansvarsområder:

  • Overordnet daglig leder for administrationen og kirkegårdene
  • Sekretær og sagsbehandler for
    • De to menighedsråd og forretningsudvalgene
    • Det Fælles Forretningsudvalg
    • Synsforretninger for begge råd
  • Afholdelse af de årlige lovpligtige personalemøder og medarbejderudviklingssamtaler
  • Overordnet ansvar for budget og regnskab, herunder løn og udarbejdelse af årsregnskab.
  • Ansættelsesbreve, stillingsbeskrivelser og funktionsbeskrivelser.
Swanfield Living ApSLogistik- & administrationsmedarbejder

Swanfield Living ApS, Kokkedal

Har du interesse for logistik, planlægning og administration, og har du mod på en udfordrende hverdag med vekslende opgaver i kreativt miljø? Så er SwanfieldLiving måske noget for dig.

SwanfieldLiving er et hastig voksende interiørdesign-virksomhed med fokus på indretning i ind- og udland, fremstilling og produktion af egne møbler og interiør.

Arbejdsopgaverne vil hovedsageligt være:

  • Administration af internationale leverandører og samarbejdspartnere
  • Planlægning af alle logistikopgaver i ind- og udland
  • Håndtering af import- og eksportdokumenter
  • Ordrehåndtering, afsendelse og administration af webshop
  • Daglige ad hoc-opgaver

TEMP TEAM A/SDokument controller til Medico branchen

TEMP TEAM A/S søger for Smith & Nephew i Hørsholm

Drømmer du om at skabe struktur i den kliniske dokumentation og bidrage til centralisering af processer i en nordisk salgsorganisation? Så er dette job måske noget for dig.

Vores kunde Smith & Nephew er i en rivende udvikling med et særligt fokus på nordisk vækst. Derfor investerer Smith & Nephew i et nyt nordisk salgssupportteam, der bliver samlet i København, som du vil blive en del af.

Smith & Nephew producerer avanceret, markedsførende medicinske hospitalsartikler til bl.a. ortopædi, endoskopi og sårheling.

Det nordiske salgskoordinatorteam består, ud over lederen, af en Commercial Office Assistant samt fem salgskoordinatorer, der arbejder på tværs af fire franchises: Advanced Wound Management, Recon, Trauma og Sportsmedicin.

ATP
Sagsbehandlere til puljeadministration i Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag

ATP, Hillerød

Vil du løse opgaver til gavn for samfundet og den enkelte, der er på udkig efter en læreplads? Har du erfaring med sagsbehandling og kendskab til forvaltningsretten? Så er det dig, der skal hjælpe os med en ny opgave og sikre korrekt forvaltningsmæssig sagsbehandling af tilskud til lærepladsunderstøttende arbejde.

I Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag (AUB) er vi på udkig efter kolleger til en ny opgave. To sagsbehandlere, der har styr på forvaltningsret, vil arbejde med dybdegående sagsbehandling og er hurtige til at danne sig et overblik.

ATP
Foodjob Nordic
Shipping & Logistics Coordinator – Seafood

Foodjob Nordic recruiting on behalf of Sirena A/S in Nærum

Foodjob Nordic is seeking a Shipping & Logistics Coordinator on behalf of Sirena A/S, a market leading seafood company dealing with global sales and marketing of North Atlantic frozen-at-sea products.

The position will execute and optimize logistics and operations regarding international transports and warehousing from sea to customer and help ensure optimal logistics performance in cooperation with sales relevant suppliers, forwarding agents and various transportation companies to carry our products safely and swiftly from supplier to customer.

Key Focus Areas:

  • Coordination of the entire logistics chain of the business focusing on optimal performance, warehouse turnover rates, in- and outbound logistics and analytical, data driven insight in potential competitive advantage
  • Close contact with key customers and suppliers, primarily regarding logistics and warehouses all over the world
Foodjob Nordic
FMC Corporation
Label Specialist

FMC Corporation, Hørsholm

As Label Specialist you will provide support to the label creation/revision process for an Agricultural Solutions company. Labels are a regulatory requirement and their changes are managed by the Label Team. Close linked to Labels is required maintain of our Masterdata. You will therefore also in this position be supporting with create and/or update of Masterdata.

Responsibilities

  • You will be managing our Front Desk. A common email box with correspondence from commercial, regulatory, and manufacturing, as well as
  • You will daily register received label change requests in our Label Management Tool, take care of label change preparation work and afterwards hand over the label change request to relevant colleague in the Label Team.
FMC Corporation
Maersk Supply Service Executive Assistant

Maersk Supply Service, Lyngby

Reporting to 3 VP’s - CCO, COO and Head of Integrated Solutions, this position offers a unique opportunity to apply your administrative skills in supporting them in day-to-day practical matters and run administrative processes in their respective departments based in our HQ in Lyngby, Denmark.

Maersk Supply Service

This is an extremely exciting time to join our fast-paced, growing and dynamic team and help build the future of Maersk Supply Service.

The main objective of the role is to provide second-to-none administrative support by maintaining an overview of the departments’ needs and pulling everything together.

Maersk Supply Service
Maersk Drilling A/S Department Assistant

Maersk Drilling A/S, Lyngby

You will be joining HSSEQ (Health, Safety, Security, Environment and Quality) & Business Performance in Maersk Drilling.

You will be supporting team projects as well as cross company projects with various coordination tasks. Further you will be delivering administrative support in a very broad sense to both team management, team members and internal and external stakeholders.

You have an appetite for learning new systems and ways and for collaborating with internal stakeholders to enhance the business culture and to optimize systems. No task is too small or too large for you to take on, and you will naturally go above and beyond in supporting your teams. You take pride in being the “department glue”.

Maersk Drilling A/S
Koncerncentre
Projektassistent til administrative og koordinerende opgaver – barselsvikariat

Koncerncentre, Hillerød

Er du serviceminded, it-stærk og trives med administrative opgaver? Og vil du være med til at understøtte bygge- og anlægsprojekter i Region Hovedstaden?

Så kan det være, at du er den rette til barselsvikariatet som projektassistent, hvor du får din daglige gang på Nordsjællands Hospital i Hillerød.

De primære arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • bistå byggechefen og projektlederne med administrative opgaver som fx mødekoordinering, økonomiopfølgning og fakturering
  • sikre og bidrage til at de strategiske hovedindsatser gennemføres
  • indsamle, systematisere og formidle oplysninger om tiltag til projektlederne og byggechef
Koncerncentre
Danmarks Tekniske UniversitetDivisionssekretær

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så vores forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til? Så er det måske dig, vi har brug for på DTU Management, hvor vi søger en erfaren sekretær.

Vi har en række divisioner på vores institut, og som vores nye divisionssekretær vil du bistå en eller flere af dem. Du vil varetage et bredt spektrum af opgaver for vores danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Indkøb og fakturabehandling
  • Bistand til tidsregistrering, udlæg- og rejseadministration
  • Elektronisk journalføring (DTU DOCX)
SICK A/SORDREBEHANDLER

SICK A/S, Birkerød

Til vores kontor i Birkerød søger vi en ordrebehandler og kundeservicefokuseret medarbejder.

SICK A/S i Birkerød beskæftiger 34 medarbejdere. Der tilbydes en travl og dynamisk hverdag med et tæt samarbejde mellem de forskellige afdelinger og eksterne sælgere rundt i landet.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Styring af ordreflow fra start til slut samt fakturering
  • Bindeled mellem kunde, sælger og hovedlager i Tyskland
  • Varetage returvarer, ombytning og garantisager
Behandlingsskolerne ApS
Serviceminded og struktureret administrativ koordinator til Behandlingsskolen i Virum

Behandlingsskolerne ApS

Behandlingsskolerne er Danmarks førende udbyder af privat dagbehandlingstilbud. Vi er eksperter i undervisning og behandling af børn og unge med komplekse udfordringer.

Behandlingsskolerne

Vores dygtige administrative koordinator har valgt at rykke videre indenfor Behandlingsskolerne mange fagområder, og derfor søger vi en ny medarbejder til vores spændende, alsidigt udfordrende og udviklende job som administrativ koordinator.

Du skal kunne trives i et levende miljø, hvor dagen er præget af mange henvendelser sideløbende med, at den daglige drift skal klares. Du skal kunne styre egne projekter i mål, holde overblik over ledelsens mange møder og andre aktiviteter og samtidig være tovholder for skolelederen.

Behandlingsskolerne ApS