Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
18 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?

Erfaren ejendomsadministrator med drive og lyst til ansvar?
Har du styr på dine ejendomme, elsker struktur og trives med både selvstændighed og fællesskab? Er du samtidig typen, der motiveres af at gøre en forskel for kunder og kollegaer? Så læs videre – det her job er til dig!
Du får ansvaret for din egen portefølje af ejendomme – både ejerforeninger og bolig- og erhvervsejendomme. Det er din opgave at holde styr på alt kontakt med lejere, ejere og samarbejdspartnere ifm. med den daglige administration og drift.

Piccoline/Piccolo søges til spændende fuldtidsstilling i Aarhus C
Vil du have et alsidigt fuldtidsjob i hjertet af Aarhus? Vi søger to engagerede og ansvarsbevidste piccoliner/piccoloer til 36 timer om ugen – med opstart hurtigst muligt. Du vil få en grundig oplæring af vores nuværende piccoliner og blive en vigtig del af virksomheden.
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse og er formentlig i gang med et sabbatår, hvor du ønsker at arbejde fuldtid de næste par år.

Kundeservicemedarbejder for Allente
Concentrix er en global virksomhed specialiseret i teknologi og service, der understøtter fremtidens brands i over 70 lande. Vi samarbejder med kendte virksomheder - dem du bruger hver dag - ved at forbedre deres forretning med ny, innovativ teknologi og løsninger.
Som kundeservicemedarbejder i vores team vil du supporte kunder indenfor simpel hardwarefejlfinding og skræddersyede løsninger baseret på hver enkelt kundes behov.


Ejendomsadministrator
Vi søger en ejendomsadministrator til vores ejendomsselskaber i Aarhus, der kan indgå i vores team og være med til at udvikle vores ejendomsportefølje.
Det bliver dit ansvar at varetage og drifte vores bolig- og erhvervslejemål i vores portefølje af ejendomme.
Vi tilbyder en udfordrende og alsidig arbejdsdag, og du får mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen.


P&C Coordinator (Barselsvikariat)
Er du struktureret, serviceminded og har flair for systemer? Har du sans for detaljen og lyst til at arbejde med vedligeholdelse af vores HR-processer for Retail?
Som P&C Coordinator trives du med en bred kontaktflade og får en nøglerolle i at yde support til vores Retail Organisation og vores Søstre i de lande, hvor vi har butikker. Dine primære opgaver vil bestå i at supportere vores P&C Business Partnere med administrative opgaver samt yde support ift. Systemer, processer m.m.

Compliance controller
Kan du se dig selv som compliance controller i en af Danmarks største og mest anerkendte advokatvirksomheder, hvor ordentlighed, kvalitet og holdånd er omdrejningspunktet for arbejdet?
Du bliver en del af teamet, der drifter processen for en korrekt klient-/sagsoprettelse i overensstemmelse med de regulatoriske forpligtelser, der gælder for advokater, herunder bl.a. interessekonflikter, overholdelse af sanktioner, forebyggelse af hvidvask og terrorfinansiering og GDPR.


Retail Office Assistant
Har du lyst til at spille en administrativ nøglerolle i Søstrene Grenes ekspansion? Og har du erfaring med administrative arbejdsgange i forbindelse med indgåelse af lejekontrakter og leverandøraftaler?
Som Retail Office Assistant bliver du bindeled mellem vores Retail Expansion Directors (dem der indgår lejemål) og hovedkontoret. Dine opgaver vil være at holde styr på kontrakterne og koordinere på HQ, så butikkerne kan åbne til tiden.

Arrestanttransportkoordinator og ledelsesstøtte
Er du en selvstændig og struktureret administrativ medarbejder, der vil bidrage til arbejdet med nogle af Danmarks mest komplekse sager?
Arrestanttransportkoordination er din første prioritet. Det bliver din opgave at sikre, at bestillingerne af transporter, besøg mv., er sket inden for de aftalte rammer, ligesom du er klar til at håndtere de tilbageløb, som kommer i forbindelse med transporterne.
Når arrestanttransporterne er på plads, bruger du din tid på ledelsesstøtte.

Fuldtidspiccoline/Husmodel
Er du udadvendt, serviceminded og fleksibel samt har lyst til at få erhvervserfaring i en international modevirksomhed? Så har VERO MODA et job til dig.
Vi søger energiske og positive fuldtidspiccoliner til at varetage administrative og praktiske opgaver samt assistere med husmodelopgaver.

Intern sælger
Har du kompetencer indenfor salg, og har du viden om enten El eller VVS? Så har du nu chancen for at blive en del af vores team, hvor der er sammenhold, højt humør og fokus på medarbejderudvikling!
Er du vores nye kollega, står vi klar med et stærkt team, som er klar til at give dig en god start hos Brødrene Dahl.


Sales Coordinator
Do you have a passion for structure, order, and detail? Do you thrive in a versatile position with a wide range of administrative tasks? Then you might be the one we’re looking for to join PIECES as Sales Coordinator.
In this position, you will work closely with our Buying department to ensure that our biggest wholesale key customers receive the best possible service. If that sounds exciting, this is your chance!

Manager til Told Team
Kunne du tænke dig en lederrolle, hvor du både jonglerer med operation og personaleledelse – og hvor du samtidig har mulighed for at bruge dine gode kompetencer indenfor toldområdet?
Som Manager for afdelingen vil du bl.a. varetage daglig ledelse af 14 medarbejdere, planlægning af bemanding og afholdelse af dialogsamtaler samt udvikling af og mersalg til nuværende forretningsområder og kunder.
Vil du med ombord?

Projekt controller og administrativ assistent
Til vores administrative team i Aarhus søger vi en Projekt Controller der udover at kunne bistå vores projektledere med det økonomiske...
Pavement søger Marketing- og Administrationsmedarbejder (barselsvikariat)
Pavement søger Marketing- og Administrationsmedarbejder (barselsvikariat).
Studieadministrativ medarbejder
Aarhus Maskinmesterskole er inde i en rivende udvikling, hvor der som følge af flere studerende også er en stigende mængde af...
Studiesekretær - med ansvar for SU
Aarhus Maskinmesterskole er inde i en rivende udvikling, hvor der som følge af flere studerende også er en stigende mængde af...
Administrativ medarbejder til VIA Uddannelsesakademi
VIA Uddannelsesakademi søger en administrativ medarbejder til at understøtte administration og arrangementsafvikling.
5R People Aarhus søger kundekonsulenter til projektansættelse
Vi søger engagerede og servicemindede medarbejdere til et projektforløb på 4-6 uger, hvor opgaven består i at kontakte eksisterende kunder...